16💘Vicdansız!

2.4K 210 101
                                    

Multimedya:Park Jimin💙

"Mina,beni dinlemezsen gerçekten kötü çocuk olacağım. Bunu hiç istemezsin bak."

"Sen... Kötü çocuk... Sen? Güldürme beni Jimin. Zaten gülemiyorum."

"Yer misin şunu artık? İnat etme."

Uzattığı kaşığa rağmen yememek için başımı sola çevirdim. Yemeğin kokusu dahi midemi bulandırıyordu şu an.

"Yemek istemiyorum Jimin. Canım istemiyor. Canım çektiği zaman yiyeceğim söz. Hem sen gitsene artık."

Elindeki kaşığı yemek tabağının içine koydu. Masayı bir kenara çekerken;

"Kovuyor musun beni?"diye sordu.

"Evet,kovuyorum."

"Vicdansız!"

"Ben miyim vicdansız? El insaf Jimin. Seni düşünüyorum ben. J-Hope'un anlattığına göre bıçakladığım gün çılgına dönmüşsün. Hastanenin de altını üstüne getirmişsin. Menajerini bırak, Bang Sihyuk dahi anlamış bana karşı bir şeyler hissettiğini. Daha fazla burada durursan kötü olur. Hayatınla oynamak istemiyorum. İdollüğü seviyorsun. Hem de çok seviyorsun. Eğer mesleğini kaybedersen inan bana, bir süre sonra buna benim neden olduğumu düşünecek ve benden nefret edeceksin. Değmez Jimin. Kimse için kendi hayatını yakmaya değmez."

Jimin gözlerini devirdi.

Hastane yatağına, yatağımın ucuna yeniden oturdu.

"Mina hanım geri dönmüş. Belli. İyi olmuşsun sen."

Ona ciddi olduğumu göstermek için oldukça ciddi bir şekilde baktım.

"Söylediklerimde ciddiyim."

Jimin de tam konuşacakken kapı tıklatılınca sustu ve alelacele yatağın ucundan kalkıp kendisini koltuğa attı.

Kapı açıldı. İçeri Chae Roo girdi. Onu görünce hemen gülümsedim. Heyecanla;

"Chae Roo."dedim.

O da gülümseyerek bana doğru gelmeye başladı. Topallıyordu. Sol kolu alçılıydı. Yüzünde de hâlâ kesik izleri vardı. Kesiklerin üzerinde biriken kan, kabuklaşmış ve öylece kalmıştı.

"Doktor hanım."diyerek sevecen bir şekilde yanıma geldi. O da yatağımın ucuna oturdu. Gözü bir ara Jimin'e takıldı ve onu görünce başıyla selam verdi. Jimin de gülümseyerek onun selamını aldı.

Yeniden bana döndüğünde hâlâ tüm şirinliğiyle, sevecen bir şekilde gülümsemeye devam etti.

"İyi olmanıza çok sevindim. Sizin için çok korkmuştum."

"İyiyim Chae Roo. 1 hafta oldu. Ben çok iyiyim ama sen... Neden geldin? Dinlenmen gerekiyordu."

"Duramadım Doktor hanım. Hem size iyi haberlerim de var."

İyice meraklandım. Şu aralar iyi haberlere gerçekten çok ihtiyacım vardı.

"Neymiş bakalım?"

"Birinci güzel haber: Bize bunu yapan pislikler tutuklandılar."

Gerçekten çok sevindim. Gülümseyişim iyice arttı. Jimin'e de aynı sevinçle baktım. O da benimle sevincimi paylaşırcasına gülüyordu.

Ben henüz bu habere sevinirken Chae Roo, ikinci güzel haberi verdi.

"İkinci güzel haber: Bir avukat ayarladım. Polislerle de görüştüm. Polisler beni dinledi. Avukatım da gereğini yaparak polislerle beraber iş birliği yapma kararı aldı. Polisler hastaneye soruşturma başlatacaklar. Adli tıp da cenazeyi yeniden çıkarıp ölen adamı incelemeye alacak. Avukat dava açtı. Çok yakın bir zamanda dava görülecek. Ve öyle temenni ediyorum ki, biz bu davayı kazanacağız doktor hanım."

Doktor Hanım// BTS (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin