Yeri geldi yoğunluğumdan dolayı o kadar beklettim, yeri geldi sürekli yayından kaldırıp durdum. Ama tüm bunlara rağmen kurguyu bırakmayan ve sonuna kadar desteklemeye devam eden biricik insanlar... Sizlere ne kadar teşekkür etsem az.☺️Her şey için çok teşekkür ederim. Bana yazma isteğini sizler ve sizlerin o güzel yorumları verdi.
Olmasaydınız olmazdım.😊
Öncelikle kitapta vermek istediğim bazı mesajlar vardı. Çoğunuz bu mesajları almıştır diye farz ediyorum.
Mesela kamera önünde olan her şeyi görebiliyoruz ama kamera arkasında neler olup bitiyor hiçbirimiz bilemiyoruz.
Belki kamera önünde çok mutlu görünen biricik idollerimiz, arkasına geçtiği zaman stresli anlarıyla boğuşuyor. Belki zoraki bir şekilde onlara bir şeyler yaptırtılıyor. Belki de çoğu köle gibi kullanılıyor.
Üzerlerinde o kadar büyük bir baskı var ki, neredeyse hepsi anksiyete vb. gibi zor hastalıklarla cebelleşiyor. Onların yanında olmamız lâzım. En ufak bir şeyde linç etmek değil, onları anlamaya çalışarak anlayış içerisinde destek olmamız lâzım.
Onlar da bir insan.
Yetenekleri üstün olabilir. Her ama her konuda çok yetenekli,çok özel olabilirler. Ama onlar da insanlar. Onların da kalpleri var. Onlar da sevebilirler.
Bir idolümüzün gönlü birine düştü diye onu illa linç mi etmek lâzım?
Neyse,siz beni anladınız.😂 Biliyorum.
Umarım "Doktor Hanım"ı okurken gerçekten zevk almışsınızdır.
Instagram hesabım "geceninkusud". Sizler için açtığım bir hesap. Kitapların yeni bölümlerinden fragman niteliğinde alıntıların paylaşıldığı renkli bir hesap olacak. Oradan da görüşebiliriz.☺💙
Hepimizin zamanı değerlidir. Eğer zamanınızı çaldıysam, lütfen affedin.
İçinde bulunduğumuz bu günler gerçekten çok zor günler. İnşAllah en yakın sürede bu zor günleri atlatırız.
Sizleri çok seviyorum.
Kendinize,sağlığınıza çok dikkat edin. Sağlıcakla kalın.☺️😘💙
#evdekaltürkiye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Hanım// BTS (✓)
Fanfiction"Yine neyin var?"diye sordum bezgin bir ses tonuyla. Çünkü bezmiştim artık. Bu neydi canım?!Her gün,her saat insan hasta mı olurdu?! "Dün karnın ağrıyordu. Önceki gün başın. Ondan önceki gün sözde dizini incitmiştin. Ondan önceki gün de,kolun muydu...