Użytkownik casexilum dodał Cię.
casexilum: Kobieto coś ty zrobiła Lukowi?
LuvyaA: Nic...co się stało?
casexilum: Chodzi od tygodnia przygnębiony! On nigdy nie chodził przygnębiony a kiedy się spytałem o co chodzi to coś tylko wspomniał o Tobie.
LuvyaA:Eh okazało się, że mieszkamy w tym samym mieście, a ja nie chciałam się z nim spotkać.
casexilum: Omg mieszkamy w tym samym mieście? OTAKSJSISIS
I co dlaczego nie chciałaś się z nim spotkać?LuvyaA: Bo boje się rozczarowania, może mu się na żywo nie spodobam? Po za tym to nie jakiś film, znajomość z internetu nie wypali w realu.
casexilum: Dupo! Przestań Tak myśleć, spotkaj się z nim. Masz tylko jedno życie, i nikt za Ciebie go nie przeżyje.
LuvyaA: Może i masz rację,ale ja naprawdę się wstydzę itd. Ja nawet boje się kupić kanapkę w sklepie!
casexilum: Kobieto masz się z nim spotkać, albo ja Cię znajdę i do niego zabiorę.
LuvyaA: No dobra...
LuvyaA: Ale mam pomysł...casexilum: Jaki to pomysł, moja mądro przyszła żono? Albo nie bo Luke mnie zabije XD
LuvyaA: Podasz mi wasz adres, a ja jak będę gotowa, do niego przyjdę.
casexilum: W KONCU MYŚLISZ, WOAH!!
LuvyaA: Gdybym Cię tak nie lubiła,przywaliłabym Ci :*
casexilum: TY MNIE KOCHASZ
LuvyaA: oczywiście, dobra ja lecę pa cali:*
casexilum: Pa dupo:*
-------LuvyaA: Witaj Luke.
Xxlukex: Cześć Amy?
LuvyaA: Co tam u Ciebie?
Xxlukex: Byłoby dobrze, gdybyś chciała się ze mną spotkać, ale ważne, że po tygodniu ciszy do mnie napisałaś.
LuvyaA: Przepraszam Luke. Musisz mnie zrozumieć.
Xxlukex: Nie umiem, zresztą nie ważne, a jak tam u Ciebie?
LuvyaA: Dobrze:)
Xxlukex: Ciesze się młoda :*
LuvyaA: Mój stary Luke wrócił :)
Xxlukex: Twój?
LuvyaA: Tak.
Xxlukex: Kochana :)
LuvyaA: Dość, za słodko już.
Xxlukex: Może być jeszcze słodziej,jak chcesz.
LuvyaA: Śmieszne, a teraz zmykam, pa Luke.
Xxlukex: Pa kochanie.
-----
I Jak podoba się wam skarby? Wiem nie jestem najlepsza w pisaniu, ale mam nadzieje, że chociaż trochę was moje opowiadanie do siebie przekonuje.
CZYTASZ
Kik. L.H
FanfictionZawsze gdy jestem sama, nie mogę przestać myśleć o tobie Wszystko czego chcę, wszystko czego potrzebuję, wszystko co widzę to tylko ja i ty