UMUDUN YEŞERMESİ

1K 21 1
                                    

Umudun yeşerdiği yerden sımsıkı sarılmak gerek hayata düştüğünde toparlanma gayretinde olmak gerek. Yorulduğunda Bismillah diyip yeni bir hamle yapmak gerek hayatınıza yeni şeyler katmak gerek. Sporu günün en zevkli saati haline getirmeyi denedinizmi hiç hani çok yedim şistim çok kilo aldım diyip depresyona girdiğiniz anıları bir kenara bırakarak kendinize çeki düzen vermeyi hiç denedinizmi bence denemeniz lazım. İnsanlar bir çok sorunu içinden çıkamadığı sıkıntıları sıradan bir hayat senfonisini zevkli bir uğraş ile düzene sokabilir. Bir an gelirki paldır küldür yıkılır bulutlar. Yoksa o an geldiğinde umutlar mı yıkılır. Hiç bir zaman umutlarınızı yıkmayın bu dünyada pekde iyi birşey yok zaten siz kötü olan şeyleri iyiye çevirin sağlıklı yaşayın insanlar küçük şeylerle mutlu olurlar siz kendini ufak şeylerle mutlu edin beslenmenizi düzene sokmaya çalışın aslan yattığı yerden belli olurmuş. Siz aktif olun takıları bir kenara bırakın stres yapmayın meyve veren ağaç taşlanmaz gün içinde orta tempoda yürüyün kötü alışkanlıkları bırakmaya başlamalısınız. 3 beyazdan uzak durun şeker un tuz şeker vücut'da yağlanmaya yapar testesteronu baskılar insülini artırır. Bunlar zararlıdır tuz tansiyonu artırır. Un sindirim bozukluğu hipertansiyon kan şekeri yükselmesine ve obeziteye neden olur. Tuz ise yüksek tansiyon kalp hastalıklarına ödem oluşmasına ve kemik erimesine neden olur. Bunları bilin ve sağlığınıza dikkat edin hafif egzersizlerle formda kalın.


FİTNESS SCHOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin