Phone number

965 97 6
                                    

,,C-co-cože?" vykoktala jsem.

,,Hyung,  to je super. A kdo je ta šťastná?" obejal ho nadšeně TaeHyung.

,,To je ta další věc....Já...Já... Já jsem.."

,,Zlato? Ty tady máš hosty?" ozvalo se od dveří. Všichni jsme vzhlédli, komu patří hlas.  Když jsem to uviděla, málem jsem spadla že židle. On....on... On tam stál kluk.

,,Já jsem totiž gay." konečně řekl Jimin.  Já  a Tae jsme se nejdřív podívali na sebe a poté na Jimina. Jimin se usmál a pak se otočil na toho kluka.

,,Hobi pojď si k nám sed nout." Ukázal volnou židli a Hobi si k nám přisedl.

,,Tohle je Jung HoSeok."

,,Ale říkejte mi Hobi." usmál se na nás. Najednou ukázal na mě.

,,Si v pořádku? Připadáš mi nějaká bledá."

,,Sarang jsi v pořádku?" zeptal se mě starostlivě TaeHyung.

,,Chceš vzít domu?" chytl mě za ruku ale já se mu vytrhla. Začala jsem cítit jak mi vlhnou oči.

,,Já už budu muset jít." zvedla jsem se ze židle a začala couvat.

,,Můžu tě vzít." nabídl my Jimin.

,,To je dobrý..." stále jsem couvala, až jsem narazila do stolu. spadla z něj váza a rozbila se.

,,Já už opravdu musím." otočila jsem se a vyběhla z baráku. Slzy mi již tekli proudem. Běžela jsem chvíli po ulici, než jsem zakopla a spadla na koleno. Pod silonkami se začala objevovat rudá skvrna. Ta bolest ale nebyla taková, jako to co jsem cítila u srdce. Chtělo se mi řvát ale nemohla jsem vydat ani slovo. Začalo pršet. Cítila jsem jak mi studené kapky padají za tričko, ale bylo mi to jedno. Všechno mi bylo jedno. Nechtěla jsem už nikdy nic cítit.

*U Jimina doma

,,Co se jí stalo?" zeptal se HoSeok. 

,,Nemám tušení." odpověděl Jimin a podíval se na Taeho. Pokud někdo něco věděl, musel to být on. 

,,Sakra. Tohle se nemělo stát." Taehyung bouchl naštvaně do stolu. 

,,Co se nemělo stát." podíval se Jimin znovu na Taeho.

,,Ale nic. Půjdu ji najít." Tae se zvedl k odchodu, ale Jimin ho zastavil. 

,,Dělej, řekni mi to!" zatřásl Jimin TaeHyungem.

,,Nech to bejt!" snažil se se ho odbýt Jimin, ale bylo to k ničemu.

,,Nenechám!" vyjel na něj Jimin.

,,Ona tě miluje!" vykřik na něj Tae a sedl si na židli. 

,,Cože?!" vyvalil na něj Jimin oči.

,,Cože!?" přidal se i Hobi. 

Jimin se posadil mezi Taeho a Hobiho a zabořil hlavu do dlaní. Hobiho poplácal po zádech, ale moc to nepomohlo. 

,,Jak...Jak...Já o tom nevěděl. Nikdy nic neřekla." 

,,Tys taky nikdy neřekl že jsi gay. Myslím že je to fér."odpověděl mu Tae. 

,,Já se tě na tvůj názor neptal!" vyjel na něj Jimin. Poté se zvedl a vzal si klíčky od auta.

,,Kam jdeš?" zeptal se ho Hobi. 

,,Jdu ji najít....A musím si s ní promluvit." řekl Jimin a šel ke dveřím. 

,,Jdu s tebou." zvedl se Tae.

Living with monsterKde žijí příběhy. Začni objevovat