Day D

1.1K 104 19
                                    

*Další den ráno-Sarang

Probudila jsem se dřív než Namjoon. Vlastně jsem ani nevěděla kdy přišel, ale na to si asi budu muset zvyknout. Podívala jsem se na svoji ruku. Prsten byl opravdu nádherný, velký diamant krásně zářil na ruce. Otočila jsem se na Namjoona, takže jeho obličej byl přímo naproti mému. Vypadal nevině když spal, vlastně skoro roztomile. Škoda že má tak blbou povahu.

,,Budeš mě sledovat ještě dlouho?" tahle věta mě vyděsila tak, že jsem málem spadla z postele.
,,Já tě nesledovala, jen jsem se podívala."
,,Jasný. Měla bys zapracovat na svých výmluvách."
,,Jdu se převléknout. Škola začíná za hodinu."
,,Tak to mám ještě hodinu čas." převalil se na druhou stranu postele a zase usnul. Namyšlenej blbeček. Kdo bych chtěl koukat na ten jeho ksicht. Vzala jsem si uniformu, kterou mi služebná připravila na dveře a šla jsem do koupelny. Dala jsem si pořádně záležet na tom, abych práskla dveřma tak, aby ho to probudilo a začala se převlékat. Když už jsem byla připravená, chtěla jsem odejít ale něco mě napadlo. Vzpomněla jsem si, jak mi včera Jimin řek, že by nebyl gay, kdybych se takhle vypadala. Rychle jsem vyklouzla z pokoje a rozhlédla se na chodbě. Naštěstí tam zrovna šla služebná.
,,Nevíte kde je teď paní Kimová?"
,,Madam momentálně cvičí jógu na zahradě, slečno,"
,,Děkuji...A jak se jde na zahradu?"

Služebná mi pečlivě ukázala cestu na zahradu a já se tam rychle rozběhla. Lindsey právě dokončovala ranní jógu.
,,Lindsey!"
,,Oh, Sarang, zlato, neměla bys ještě spát?"
,,Potřebuji s něčím pomoc. "
,, O co jde? "
,, Víš jak si mě včera nalíčila? "
,, Hádám že bys chtěla zase? "
,, Bude to velkej problém? "
,, Děláš si srandu? Víš jak dlouho jsem snila o dceři se kterou budu moc líčit. Pojď rychle se mnou!" popadla mě Lindsey za ruku a táhla mě za ruku, směrem k domu.

Seděli jsme s Lindsey v jídelně když přišel pan Kim.
,,Sarang dneska ti to velmi sluší. Namjoon musí být šťastný, že má manželku jako jsi ty!"
,,Ten a šťastný? To určitě." zašeptala jsem potichu a Lindsey se zasmála.
,,Tak začneme snídat?" řekl pan Kim a pokynul na sluhu aby začal nosit jídlo na stůl.
,,My nedočkáme na Namjoona?"
Lindsey i pan Kim se zasmáli.
,,Zlatíčko, kdyby jsme čekali na Namjoona nikdo by nic nestíhal. On snídá až v autě. To ti neřekl?"
,,Ne."
,,Měl by se lépe starat o svoji snoubenku. Musím s ním promluvit." řekl rozhodně pan Kim.
,,Myslíš že to pomůže? Měli by jsme je nechat ať si najdou cestu k sobě sami. Ty jsi taky nesnášel, když ti tvoji rodiče kecali do vztahu." usmála se na něj Lindsey
,,Máš jako vždy pravdu, drahá."
,,Sarang, až se dojíš, odvedu tě do k bráně. Tam počkáš na Namjoona."

Lindsey mě opět vedla nějakou chodbou. Prošli jsme asi tunou dveří, než jsme se dostali ven. Lindsey mě dovedla až na příjezdovou cestu.
,,Jak znám Namjoona, určitě ti bude chtít ujet, ta na něj prostě počkáš tady." otevřela bránu a ukázala za ní.
,,Proč až za ní?" zeptala jsem se.
,,Překvápko! Pořádně hodně naštve. Bude si myslet že má vyhráno a pak SURPRISE!"
Zasmála jsem se. Byl to brilantní plán.
Lindsey měla ještě něco na práci, takže jsem čekala sama. Když už se blížilo k osmé hodině, začala jsem být nervní. Najednou u mě zastavila motorka.
,,Neměla by si čerstvě zasnoubená žena být se svým čerstvě zasnoubným mužem?" řekl TaeHyung.
,,Kdyby její čerstvě zasnoubený muž nebyl idiot, jistě by s ním trávila čas."
,,Ne vážně. Na co čekáš tady za branou?"
,,Hádej."
,,Namjoon se ještě nevykopal z postele?"
,,Bingo!"
,,A co bys řekla, kdybych to nabídl odvoz."
Sice bych moc ráda viděla nasraný ksicht Namjoona, ale už bylo skoro osum a já nechtěla přijít pozdě. Přikývla jsem. TaeHyung mi podal helmu a já si ji nasadila.
,,Musím vypadat divně."
,,Spíše směšně. Ale tím roztomilím způsobem."
Lehce jsem do něj šťouchla a sedla si za něj.
,,Drž se pevně!"zavelel a já tak udělala. Když jsem ho chytla, vzpomněla jsem si na včerejší noc a znervózněla jsem. Ale TaeHyung se rozjel šíleně rychle, takže strach přebyl mojí nervozitu.

*Namjoon
Ten hajzl. Takže on vážně bude dolejzat za Sarang. Naštvaně jsem kopl to stěny balkónu. Rychle jsem seběhl dolů a popadl motorku. Né že bych žárlil, to rozhodně ne. Ale nemůžu dopustit aby moje snoubenka jezdila do školy z jinýma klukama. To přece jen skvrní mojí pověst.

*Sarang
TaeHyung dojel až ke skoro ke škole. Zastavil se a otočil se na mě.
,,Připravená n první den co by snoubenka slavného Kima Namjoona?"
,,Můžeš mi to přestat připomínat. Prostě zavři pusu a jeť."
Když už se chtěl TaeHyung rozjed, zastavila vedle nás jiná motorka. Řidič z ní rychle slezl a vyšel směrem k nám. Vypadal dost naštvaně. Popadl mě a sundal z motorky tak, že mě teď držel jako nevěstu. Otočil se semnou a odešel ke své motorc, na kterou mě pak posadil. Nechápala jsem co se děje a hlavně proč TaeHyung nic nedělá. Najednou si řidič sundal helmu. Byl to Namjoon. Sundal mi helmu a pohladil mě po tváři a pak mě políbil. Byl to dlouhý polibek a naprosto jiných od toho večera. Po té se otočil a hodil mojí helmu TaeHyungovi zpátky.
,,Moje snoubenka nosí mojí helmu." a nandal mi tu jeho. Nasednul na motorku.
,,Chyť se mě!"
A já tak udělala. Když odjížděl, otočila jsem se na Taeho. Seděl na své motorce a....byl naštvaný. Tohle nedopadne do dobře.
Když jsme dojeli do školy, na Namjoona čekala jeho parta. Místo aby za nima šel se otočila na mě a sundal mi helmu.
,,Dneska ti to opravdu sluší." usmál se a pohladil mě po tváři. Slezla jsem z motorky a on mě chytil za ruku. Cítila jsem jak se nan nás všichni dívají. Namjoon semnou došel až k jeho partě.
,,Nevadí vám, když se k nám připojí. Musím si ji trochu hlídat." řekl a přitáhl mě víc k sobě.
,,Nezměnila ses ale trochu?" řekl Suga
,,Vypadáš teďka krásnější, noona."
,,Hands off!" strčil do něj Namjoon.
Všichni jsme vešli do školy. Poprvé jsem šla do školy jako někdo a ne jako loser. Ale když bylo semnou Namjoon, připadala jsem si nejistá. Nevím, ale prostě mu nic nevěřím.
,,Namjoone můžu s tebou mluvit?" zatáhla jsem ho do prázdné třídy.
,,Neměla bys si mi říkat Oppa?"
,,Namjoone!"
,,Oppa!"
,,Nam...."
,,Pššš. Prostě to řekni."
, Dobře no...O-o-oppa...."
,,No vidíš, ani to nebolelo."
,,Jak koho."
,,Tak co si mi chtěla."
,,Můžeš mi vysvětlit co se děje? Proč se najednou chováš tak divně?"
,,Divně?"
,No člověk tě nemá chuť strčit ze schodů a to je divný."
,,Seš moje snoubenka, jak se jinak mám chovat."
,,A co ta pusa?"
,,Víš...některým lidem musím ukázat co je moje. Víš jsem docela rozmazlený..."
,,To vím."
,,Nerad se o věci dělím."
,,Já nejsem věc."
,,Tak to bys měla být dostatečně chytá na.to abys věděla, že není dobrý si sednou zahrávat."
Namjoona přišel těsně ke mě a namáčknul mě na stěnu. Jednou rukou se opřel o zeď, a druhou si začal hrát s mími vlasy.
,,Protože když se mi něco co je moje bouří..." začal mě hladit po tváři...:,,Udělám všechno pro to... " přejel na můj krk:,,...abych tomu dal lekci." chytil mě za krk a surově políbil.
,,Budu čekat ve třídě. Moc dlouho se tu nezdržuj."
Co se to právě stalo. Nevěděla jsem o téhle straně Namjoona. Sjela jsem na zem a rozbrečela jsem se. Nechtěla jsem, ale stalo se. Snažili jsem se uklidnit ale moc mi to nešlo. Byla jsem vystrašená.
Zničehonic mě někdo objal.
,,Promiň. Vím jaký Namjoon je a stejně jsem si s ním zahrával. Nechci aby se ti něco stalo." byl to Tae.
,,Můžu s Namjoonem promluvit... "
,,Ne...jen mě prostě neopouštěj."
,,Já tě nikdy neopustím. Nikdy!"

*TaeHyung
Ten impecil si myslím, že zastřešení Sarang mu pomůže. Je vedle. Sarang rozhodně bude moje. Tímhle Namjoon začal válku.

*Namjoon
Vrátil jsem se do třídy. Možná si teď Sarang myslí, že se mi líbí. Nikdy. Jen musím předstírat že ji mám rád. Po svatbě je mi volná. Teda volná jako volná. Rozhodně ne single. Fakt se nerad dělím. Což mi připomíná, už je celkem dlouho pryč.
Asi po desti minutách se konečně ukázala. Měla štěstí že má učitel spoždění. Jenže za ní přišel ten impecil V. Takže on si nedá říct a bude srát dokola a dokola. Probodl jsem ho pohledem, ale on se jen usmál a ukázala na Sarang a dal palec nahoru. Pak ukázala na její zadek a naznačil jako by ho mačkal. Ten krypl. Má štěstí že zrovna přišel učitel do třídy. Ale já jen tak nezapomínám.

_______________________
Hallo bi+ches!
Po XX dnech opět zpět. Teď jsem momentálně ne brigádě. Ve Německu. V čistírně.
Ve snech mě honí obrovské hromady prádla, kterého chtějí abych je vyžehlila, ale já si přesto našla čas.
Další kapitola je teda...není ani nic moc. Píšu ji po nocích a v tramvajích, ale snad to není that bad
Rozhodně mi dejte vědět o vašich názorech a pocitech! (pověste o vašich pocitech když Namjoon líbal Sarang. Ano jako omluvu za svoji lenost ji Namjoona nepolibil jednou
..ale dvakrát!)
A Děkuju za všechny uuuuuuuuužasné komentáře!
Love ya!!!
(omlouvám se. Je tu hrozný vedro, asi 30c a mě z toho hrabe!)

Living with monsterKde žijí příběhy. Začni objevovat