Louis
On torstai. Koulumme loppui jo tältä viikolta, koska opettajilla on huomenna jokin koulutus tai jotain.
"Louis! Louis!" Harry huutaa ja hölkkää minua kohti. Olemme tulleet lähiaikoina toimeen ihan kohtalaisesti.
"Joo?"
"Onko sulla viikonloppuna mitään menoa?" Harry kysyy.
"Ei jos Elle ei päätä tulla käymään. Kuinka niin?" Vastaan hänelle.
"Ei kun mä ajattelin että jos kiinnostaisi niin menen yksiin bileisiin tänään." Harry kertoo ja irvistän heti.
"En pidä bileistä." sanon.
"Okei..." Harry mutisee.
"Ketä edes pitää bileitä keskellä viikkoa?" kysymykseni saa Harryn nauramaan eikä se tunnu yhtään mukavalta. Tuhahdan hänelle luoden kysyvän katseen.
"Kaikki." hän vastaa lyhyesti.
"Just..."
"Tarvitko sä kyydin kotiin?" Harry kysyy. Hän on vienyt mut käytännössä joka päivä kotiin. Ehkä olisi aika hankkia oma auto.
"Joo, jos vain siitä ei oo haittaa." vastaan vaikka asia luultavasti on Harrylle okei, ja Harry naurahtaa pienesti.
"Miks sä et juo?" Harry kysyy kun olemme istuneet hänen autoonsa.
"Miksi pitäisi? Mielestäni se on typerää ja mitä hauskaa siinä edes on? Juoda pää täyteen, tehdä typeryyksiä joita ei aamulla muista ja oksentaa kaikki ulos..." puhelen.
"No juuri se, sä olet aika ilonpilaaja." Harry vastaa.
"Minä? Just. Sä sitten olet vastuuton, joka ei välitä tippaakaan tulevaisuudestaan..."
"Enpäs." Harry inttää. Hänen läsnäolonsa on saanut minut jälleen ärtyneeksi. Se miten hän arvostelee minua ja hän kutsui minua ilonpilaajaksi, en pidä siitä yhtään. Ehkä mä en halua ryypiskellä aina silloin kun on mahdollista mutta ei sa tee musta ilonpilaajaa....
"Sä käyt mun hermoille joten voitko vittu pitää pääsi kiinni?" tiuskaisen.
"Mitä mä muka tein? Itse sä auot päätäsi siinä koko ajan?" Hän tiuskaisee takaisin. "Mä en yhtään ihmettele miksei kukaan pidä sinusta." Hän mutisee.
"Mitä?!"
"Ei mitään..."
"Mä kuulin kyllä, että kiitos vaan." Luulin todella että alkaisin tulla Harryn kanssa toimeen, mutta olemme jälleen lähtöpisteessä.
Kun Harry on heittänyt mut kotiin menen keittiöön, josta nappaan myslipatukan ja häivyn huoneeseeni. Heitän kaikki koulukirjat sängylle, otan läppärini ja puhelimen ja kiipeän istumaan keskelle sänkyäni. Ajattelin että, jos tekisin kaikki läksyt nyt heti mun ei tarvitsisi murehtia niistä koko viikonloppua.
Avaan tietokoneen ja laitan spotifystä lempi soittolistani, sen jälkeen laitan viestiä Ellelle, onko hänellä mitään suunnitelmia mitä tekisimme viikonloppuna. Kaivan fysiikankirjan esille ja uppoudun täysin läksyjen tekemiseen._____
Kun kaikki läksyt ovat tehty kello on puoli seitsemän illalla. Otan puhelimen, jonne on tullut viesti Elleltä.
Elle: Ajattelin, jos tulisin teille ja tilattaisiin pizzaa ja katsotaan jotain leffoja?
Louis: Eli meidän perus viikonloppu :D
Elle: no joo :P
Louis: Mihin aikaan sä tuut?
Elle: neljältä?
YOU ARE READING
Troublemaker||L.S
FanfictionLouis Tomlinson on nuori Britanniassa asustava tavallinen poika. Hän asuu suht' pienessä kaupungissa nimeltä Doncaster. Hänellä on elämä aika hyvin, koulussa menee hyvin, kotona menee hyvin ja tätä rataa. Takaisin Los Angelesista Englantiin muuttanu...