,, Ale mně se nechce do školy..."
Harry si mě přehodil přes rameno a mojí tašku si vzal do ruky.
,, Musíme tam Em. Budeme maturovat! A nechtěj, abych tě nesl na rameni až do třídy."
,, To by jsi neudělal!"
,, Milá Emily... Pamatuješ si, jak jsem tě minulej rok nesl na rameni až před školu?"
,, Bohužel ano. První věc, co ze mě všichni lidi ze školy viděli, byl můj zadek."
,, No tak tenhle rok ho uvidí i učitelé. Myslím si, že Collins bude nadšený. Pořád tě okukoval, tak ať má lepší výhled."
odfrkla jsem si. Je pravda, že mě minulý rok Harry odnesl až před školu, kde jsem ho kopancem do břicha donutila, aby mě pustil na zem. Všichni ze mě pak měli ještě dva týdny srandu. Za rohem byla škola a já začala panikařit.
,, Harry! Prosím... Já budu hodná. Tak mě prosím pusť."
,, Em.. Já už tě znám 15 let. Pokud tě pustím, tak mi zdrhneš."
,, Slibuju, že budu hodná."
Harry mě pustil na zem a já si od něj vzala tašku.
,, Asi bych ti měl něco říct..."
,, Zlato!"
otočila jsem se za hlasem a uviděla jsem Gabi. Jedna s Barbie školy. Jenže tahle nemá tak strašně roztáhlou vagínu, že by se do ní vešel tank. Podívala jsem se na Harryho.
,, Zlato?"
,, No.. to jsem ti chtěl právě říct. V létě, jak jsi byla byla na měsíc pryč, tak jsem začal chodit s Gabi."
,, S Barbie školy?"
,, Náhodou... je milá, hodná a skvěle líbá."
,, To jsem vědět nemusela."
Gabi k nám už došla. Její podpatky klapaly na chodníku a její tílko ukazovalo víc, než by mělo. Přišla k Harrymu a dala mu pusu. Hodně dlouhou pusu.
,, Nechci vás rušit vy hrdličky, ale za deset minut nám začíná škola a já bych jí ráda stihla."
,, Ty a těšit se do školy? Větší pitomost jsi právě nemohla říct."
,, Harolde! Nedělej si ze mě srandu."
,, Ale já rád."
,, To mě ale nezajímá, víš?"
Gabi luskla, aby připoutala pozornost.
,, Amy má pravdu. Jdeme."
,, Jsem Emily..."
,, No a?"
začala jsem zuřit. Harry, který mě naštěstí zná, tak si stoupl před Gabi.
,, Milá Gabi... Ještě jednou mi řekneš, že je jedno, jak se jmenuju a udělám zadarmo plastiku ksichtu."
,, Em... Já vím, že jsi toho schopná, ale nech Gabi i její obličej a CELÉ JEJÍ TĚLO."
,, Harolde, ty se do toho neser ano?"
,, Neříkej mi Harolde."
,, Vždyť se tak jmenuješ!"
,, Ale nenávidím, když mi tak někdo říká. A jdeme. Jinak fakt přijdeme pozdě."
,, No jo furt."
otočila jsem se a šla směrem ke škole. Nechala jsem tam Harryho i Gabi a nestarala se o ně. Zrychlila jsem krok. Přišla jsem před školu. Tenhle pocit nenávidím. Každý se kouká, jestli se někdo přes léto změnil. Všichni kluci na mě koukali a svlékali mě pohledem. Ano. Jsem jedna z hezčích holek ve škole a i Barbie mi už nabídly dvakrát členství, ale já odmítla. Nepotřebuji někam patřit. Mám Harryho.
Nebo už ne?
Zastavila jsem se a otočila se. Harry stál asi metr od skupinky Barbie a Gabi na něj z vysoka srala. Vyndala jsem mobil z kapsy a napsala Harrymu zprávu.
Em: Nechceš jít ke své skvělé a dokonalé kamarádce?
Harry: A k jaké? Já takovou nemám :D
Em: Nebuď svině Harolde! :D
Harry: Na toto jméno neslyším... Sorry :D
Em: Už mě neser! :D Teď se otoč a jdi ke mně. K noze pejsku! :D
Harry: HAF! :DDD
Harry se otočil a šel směrem ke mně.
,, Tak můžeme vyrazit."
---
Ahoj! První díl mé druhé story je na světě. Snad s vám líbí. Za chyby se omlouvám a komenty a votes potěší.
vaše El :)
ČTEŠ
'FRIENDZONE'
RomantizmMusím použít slova Hazel Grace z HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY: Zamilovala jsem se, jako když usínáme: Pomalu a pak najednou úplně. 15 let nejlepší kamarádi a ono se to musí posrat tím, že se do něj zamiluju?! Když líbá Gabi, když se s ní drží za ruku, objím...