,, Harry dělej! Chápu, že potřebuješ být Ken pro svoji Barbie, ale já nechci přijít pozdě!"
Harry seběhl schody a já už přešlapovala na podpatcích.
,, Jako promiň!"
,, Ne neprominu. Jedeme a nebo si ještě dojdeš pro gel na vlasy?"
,, Em! Jsi strašná. Pojď jdeme. Nebo mi ho ještě vezmeš ty."
Vzala jsem klíčky a vyrazili.
,, Ty budeš řídit v těch botech?"
,, No a?"
,, To tě z nich nebolí nohy?"
,, Měly by?"
,, Já tě fakt nechápu."
---
Před školou jsem zaparkovala na mém obvyklém místě. Vystoupili jsme a já spatřila Nicka, který si to k nám kráčel a propaloval Harryho pohledem. Z druhé strany od bandy Barbie k nám cupitala Gabi. Gabi mě zabíjela pohledem. Ale fakt. Kdyby to šlo, tak každá část mého těla je na jiné planetě jiných galaxií.
,, Nejlepší kamarádi?"
Usmála jsem se na oba.
,, Jako kdybychom nikdy nepřestali."
Harry mi úsměv opětoval.
,, Zlato!"
úsměv mi zmrzl na tváři, když jsem viděla Gabi, jak se lepí na Harryho.
Kdyby jsi jen věděla zlatíčko...
,, Harry?"
Harry se na mě otočil.
,, Já už jdu do školy. Jdeš taky a nebo tu budeš s Gabi?"
,, Já tu ještě chvíli budu."
přikývla jsem a zeptala se Nicka, jestli půjde taky. Nick přikývl. ve škole jsme si koupili Costu a šli do třídy. Ve třídě všichni seděli na svém místě a učili se. Sedli jsme si na svoje místa a já se zeptala:
,, Nicku?"
,, Ano?"
,, Proč se všichni učí?"
,, No přece na ten test, o kterém nám říkal včera."
,, Nicku! Mohl jsi mi to aspoň napsat ne?! Nechci kvůli tobě schytat špatnou známku!"
,, Vždyť je to lehký. Musíš vynásobit pí hodnotou zlomku, z toho ti vznikne rovnice, kterou musíš vypočítat."
Sedla jsem si na naší lavici a kafe si položila vedle sebe.
,, A teď mi to přelož."
,, Děláš, jako by jsi tu včera nebyla."
,, Ty imbecile, ale já tu včera doopravdy nebyla!"
,, A jo vlastně..."
flákla jsem se do čela.
,, Bože Nicku... Někdy jsi fakt největší debil na této planetě."
,, No dovol?!"
,, Dovolim."
Do třídy přišel Harry. Šel směrem k nám a já si všimla, jak se Nick napnul.
,, Kde máš barbie?"
,, Rozhodla se jet do obchoďáku."
,, A ty ne jo? Ty, který miluje nákupy."
,, Já a milovat nákupy? To se ti povedlo."
,, Já vím."
usmáli jsme se na sebe a já se otočila na mračícího Nicka.
,, Nicku? Co ti je?"
,, Co by?"
,, Vypadáš nasraně."
,, Nechceš se spíš učit, než se zajímat o mě?"
,, Kdo se ti vysral do kabelky, že jsi tak protivnej?"
,, Řeš sebe ano?"
povzdychla jsem si. Do třídy přišla naše 'milovaná' elita a Harry se k nim přidal. Všimla jsem si, že Gabi a pár dalších lidí chybělo. Hodina začala a já naštěstí byla omluvena z testu. Když test skončil, tak mi Collins vysvětlil, jak se to počítá a já to konečně pochopila. Najednou se rozezněl rozhlas.
,, Prosíme všechny studenty a pedagogy, aby urychleně opustili školu."
Najednou byl slyšet výbuch. Rychle jsem si sundala boty a vyběhla ze třídy směrem k mému autu. Za sebou jsem slyšela Harryho, jak mě dohání a s někým horlivě telefonuje.
,, El! Vybuchla učebna chemie a my jsme nuceni opustit školu."
už jsem byla u auta a ředitel mi dal povolení odjet i s Harrym a Nickem.
,, Harry! Řekni mamce, že přijedeme k nim do práce!"
Harry přikývl a já se zastavila. Nick se mnou zatřásl, ale já byla jako v transu.
,, Emily! nemůžeš se tady zastavit! Musíme jet!"
,, Kurva! Vždyť nevidím Brada!"
Harry se otočil a běžel zpátky do školy. Nick mě musel držet, abych se nerozběhla za ním.
,, Emily. Emily. Neboj. To bude dobré. Uvidíš, že Harry najde Brada a bude v pohodě."
Objala jsem Nicka a veliké slzy se mi kutálely po tvářích. Harry se vrátil a já se mu rozběhla do náruče.
,, Kde je Brad?"
,, Brad byl v učebně chemie. Nezvládl pokus."
---
Seděla jsem se na nepohodlném křesílku v nemocnici. Z jedné strany seděl Harry a z druhé Nick. Podívala jsem se uslzenýma očima na Harryho.
,, Jak dlouho už tam je?"
,, Emily, má popáleniny třetího stupně. Skoro po celém těle."
vražedně jsem se podívala po Nickovi.
,, Nicku, pokud chceš mít pitomé kecy, tak vypadni, nebo tě odkopnu sama na Mars."
,, Nějaká náladová ne?"
Harry vstal a postavil se před Nicka.
,, Ještě jednou budeš protivnej jak ženská při krámech a vrazím ti takovou, že budeš rád, jestli se zrcadlo nerozbije, až se do něj koukneš."
Nick vstal a odpochodoval pryč.
Kretén malej...
---
Ahoj! Další díl je tady. Omlouvám se, že díly moc nevychází, ale byla jsem na lyžáku a taky jsme se stěhovali. doufám, že se díl líbil, za chyby se omlouvám a votes a komenty potěší.
Vaše ell :*
ČTEŠ
'FRIENDZONE'
RomanceMusím použít slova Hazel Grace z HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY: Zamilovala jsem se, jako když usínáme: Pomalu a pak najednou úplně. 15 let nejlepší kamarádi a ono se to musí posrat tím, že se do něj zamiluju?! Když líbá Gabi, když se s ní drží za ruku, objím...