Já mu udělám ze života peklo

20.1K 819 60
                                    

,, Děláte si srandu, že se chcete dívat na porno?"

Kluci zavrtěli hlavou na náznak, že ne.

,, Tak víte co? Já si mezitím vysprchuju, vyberu něco na sebe a připravím se celá na večer."

Nečekala jsem na jejich odpověď a zalezla si do koupelny. Zamkla jsem za sebou a vytáhla si ze skříňky ručník. Svlékla jsem se a vešla do sprchy. Nastavila jsem si vodu a pustila ji. Horké kapky dopadaly na mé nahé tělo a já si užívala ten hezký pocit. Vůbec mě neznervózňovalo, že za dveřmi koupelny sedí na mé posteli můj bráška a Nick, kteří k tomu ještě čumí na porno. To je normální jako tučňák, který dělá na Sahaře písku striptýz. 

Vzala jsem si do ruky můj melounový sprchový gel a dala si ho trošku na houbičku. Začala jsem si ho roztírat  a přemýšlela o Gabi a o Harrym. Dost mě dostával fakt, že mě Gabi nenávidí kvůli Harrymu. Harry...

To mě dostalo. Já mu fakt asi udělám ze života peklo. 

---

Vyndala jsem si všechnu kosmetiku a začala se líčit. Rozetřela jsem si po obličeji lehkou vrstvu make-upu. Nanesla jsem si řasenku a víčka zvýraznila tenkou linkou. Na rty jsem nanesla trošku matné růžové rťěnky a byla spokojená s výsledkem. Zabalená v ručníku  jsem odemkla a podívala se, co kluci dělají. Sděli na posteli a koukali na Harryho Pottera. Hlavně že mi říkali, že se budou dívat na porno. 

Byli do toho tak zabraní, že si ani nevšimli, že jsem kolem nich prošla jen v ručníku, který mi byl do půlky zadku. Otevřela jsem dveře a vstoupila do mé prostorné šatny. Přecházela jsem sem a tam a hledala něco na sebe. Nakonec jsem si vybrala černé šaty do půlky stehen a k tomu černé boty na podpatku. Shodila jsem ze sebe ručník a na sebe si nasoukala černé spodní prádlo. Pak jsem si na sebe dala ty šaty a nazula si boty. Vzala jsem do ruky ručník a šla se kouknout na kluky. Pořád čuměli na film.

,, Brade?"

oba se na mě otočili.

,, Jdi se připravit. Za hodinu tu má být ředitel a ty tu sedíš ve špinavých teplácích. A ty Nicku, vypadni."

Brad s úsměvem na tváři odešel a Nick se na mě koukal napůl nechápavým a napůl smutným výrazem v obličeji.

,, Proč?"

,, Protože za hodinu přijde a já musím pomoct Ingrid a mamce s přípravou večeře." 

,, Nick si povzdychl a vstal. Šel směrem ke mně a dal mi pusu na víčko.

,, Jestli mi rozmažeš linku, tak ti jebnu popelnici po hlavě."

zasmál se, ale já i tak slyšela trochu té nervozity v jeho hlase. 

,, Tak už vypadni."

---

Ahoj! Další Díl je tady <3 omlouvám se zase za krátkou část, ale připravuju jeden takový plán na knížku a tak nestíhám. <3 Jinak doufám, že se vám i přesto tenhle díl líbí <3 

Vaše Ell :)


'FRIENDZONE'Kde žijí příběhy. Začni objevovat