Sedím u stolu a popíjím šampaňské. Všichni tancují a užívají si svatební hostinu. Brad někde balí drůžičky, teta s ( teď už) strejdou tančí na rytmy pomalých písniček, Emma tamhle tancuje s nějakým (hezkým) hostem a něčemu se směje. Líně si prohlížím celou terasu a očima hledám Harryho. Když ho najdu, tak vidím, jak se dere směrem ke mně s úsměvem na tváři. Úsměv jsem mu opětovala a když přišel ke mně, tak ke mně natáhl ruku.
,, Jdeš si zatancovat a nebo tu budeš celou dobu sedět?"
,, Náhodou... Já čekala, až se mě přijdeš zeptat."
zase se na mě usmál a já měla chuť na něj skočit a na místě ho znásilnit. Dovedl mě doprostřed parketu a obmotal si ruce okolo mého pasu. Já ty svoje okolo jeho krku. Začali jsme tančit.. Nebo spíš vznášet? Od malička byl Harry dobrý tanečník, ale takhle dobrý? Jako kdybychom pod nohama měli vzduch. Najednou jsem měla jednu ruku na jeho rameni a prsty na druhé ruce jsem měla propletené s jeho. Vedl mě tak zlehka. V tu chvíli jsem zapomněla na čas, na Gabi, na Nicka... Jediné na co jsem myslela, byl Harry.
Najednou jsme se zastavili. Až v ten moment jsem se probrala z transu. Harry mi pošetal do ucha:,, nechceš se jít projít?"
jen jsem němě přikývla. S propletenými prsty jsme vyšli ven do parku, který byl před tou restaurací. Park byl obrovský a bylo vidět, že se o něj velmi dobře starají. Právě se začalo stmívat a odtud byl vidět západ slunce úplně dokonale. Zastavili jsme se u jedné lavičky a koukali na tu nádheru přírody. Harry si sedl a přitáhl si mě na jeho klín. Moje ruce skončili zase za jeho krkem.
,, Jsi nádherná."
pošeptal mi a líbnul mě na tvář. Usmála jsem se na něj a podívala se mu do očí. Z vteřiny na vteřinu bylo vidět, jak se změnil jeho výraz. Z milého a laskavého na dravý a hlavně chtivý pohled.
,, Harry... Neříkej mi, že chceš tady..."
Harry mi neodpověděl. Prostě se na mě vrhl. Začal mě zuřivě líbat a jeho ruce jsem cítila všude... Najednou jsme oba uslyšeli nějaké hlasy.
,, Děláte si ze mě prdel?"
zavrčel Harry a oba jsme vstali. Chytil mě za ruku a táhl směrem k parkovišti.
,, Děláš si srandu, že chceš šukat v MÉM autě? Že jo?"
Harry se zastavil a otočil se na mě.
,, Ne. Mám u sebe klíčky od limuzíny. Tam se vejdeme v klidu... I když. Sex ve Ferrari by taky nebylo špatný..."
flákla jsem ho ze srandy do ramene a on mě zase táhl směrem k limuzíně. Otevřel zadní dveře a přimo mě tam strčil. Hned co zavřel dveře, mě povalil na zem a začal vytahovat šaty nahoru a kalhotky dolů. A než jsem se nadála, tak jsem měla jeho jazyk v sobě... Snažila jsem se nevzdychat nahlas, ale moc to nešlo. Lízal mi poštěváček a mezitím jsem v sobě měla jeho tři prsty. Rychle s nimi kmital a já si připadala v sedmém nebi.
---
Leželi jsme vedle sebe, udýchaní, ale šťastní. To co mi řekl jsem vážně nečekala...
,, Rozešel jsem se s Gabi. Kvůli tobě."
---
Další díl je tady :D Krátkej ale už mě to nebavilo psát :D třeba dneska ještě jeden vydám, ale nějak s tím nepočítejte :)
Vaše ell :)
ČTEŠ
'FRIENDZONE'
RomanceMusím použít slova Hazel Grace z HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY: Zamilovala jsem se, jako když usínáme: Pomalu a pak najednou úplně. 15 let nejlepší kamarádi a ono se to musí posrat tím, že se do něj zamiluju?! Když líbá Gabi, když se s ní drží za ruku, objím...