,, Uvidí nás tvoje sestra!"

22.4K 835 21
                                    

Nemohla jsem déle zůstat, když jsem věděla, že dole v kuchyni je náš ředitel s kocovinou a popíjí tam v klidu kafe. Vrátila jsem se nahoru a hned jsem si začala balit věci na přespání u Nicka. Věděla jsem, že musí hlídat svojí malou sestřičku a tak mě napadlo, že bych jim udělala společnost. Když jsem měla zabaleno, napsala jsem Nickovi, že k nim jedu a rozloučila se s rodiči. Nasedla jsem do auta, otevřela bránu a ujížděla směrem k Nickovi do bytu. Nick bydlel v jedné bohatší čtvrti, kde nebylo neobvyklé, když se tam zastavilo Ferrari. Po dvacetiminutové cestě jsem zastavila před jeho bytem a vytočila na mobile jeho číslo. 

,, Ahoj Em! Kde jsi?"

,, Jsem před tvým barákem. Otevřeš mi prosím garáže?" 

,, Jojo. Už jdu dolů."

típla jsem to a čekala, až uvidím Nicka. Objevil se a v rukou svíral svazek klíčů. Načipoval mi to a já mohla v klidu zaparkovat v podzemních garážích. Vyjela jsem do přízemí, kde na mě čekal Nick. 

,, Kde máš ségru?"

,, Nahoře. Právě se kouká na Barbie, tak jsem mohl jet dolů."

usmála jsem se na něj a jeli jsme nahoru do bytu. Bydleli v před posledním patře. Prostorný byt sladěn do moderna se špetkou elegance. výhled z terasy byl dech beroucí a já se nemohla vynadívat.

,, Přestaň civět z toho balkónu a pojď. Ukážu ti tvůj pokoj."

Přikývla jsem a šla za ním. Nechápu, kde se tu vzalo tolik pokojů pro hosty. Fakt ne. Vybalila jsem si věci a připojila se k Nickovi a malé Lucy v obýváku. Lucy seděla na koberci s pohledem upřeným do televize a Nick projížděl facebook na mobilu na gauči. Sedla jsem si vedle něj a on se na mě usmál. Odložil telefon a dal mim pusu na tvář. 

,, Strašně moc rád bych tě ušukal."

zaznělo mi za chvíli v uchu, což mi vyrazilo dech. Otočila jsem se na Nicka celá rudá.

,, Jako vážně?"

jen přikývl a rukou mi zajel mezi nohy. Chtěla jsem mu tu ruku dát pryč, ale nedokázala jsem to. Pošeptala jsem mu do ucha:

,, Vždyť nás uvidí tvoje sestra!"

Otočil se na mě s úsměvem.

,, No a? Ta je stejně zabraná no Barbie."

odtáhl ruku z mého rozkroku a podíval se na ségru.

,, Lucy?"

,, Ano?"

,, Já ti zapnu Barbie v pokoji ano? A pak tě zavolám na oběd."

Lucy jen přikývla a běžela do svého pokoje. Nick vstal políbil mě a řekl: 

,, Za chvíli budu zpátky."

a odešel. On si normálně odešel! Musela jsem to rozdýchat. Vstala jsem a šla na terasu, kde jsem se nedechla čerstvého vzduchu plného smogu. Okolo mého pasu se obmotaly Nickovi ruce. Jeho dlaně skončily na mých prsou, které tvrdě zmáčkl. 

,, Nicku. No tak. Může nás vidět tvoje sestra."

,, Lucy se kouká na Barbie hned na další díl. Takže máme takové dvě hodiny. Pití i jídlo tam má a záchod je hned naproti jejího pokoje."

otočil si mě ke sobě  a začal se dobývat do mých kalhot. Hned co mi ty kalhoty rozepnul, už se dobýval do mých kalhotek. Nevím, jak se mu to tak rychle povedlo, ale už měl ve mně tři prsty. Druhou rukou mi trochu stáhl kalhoty a s kalhotkami a už mě co nejrychleji prstil. Moje ruce se omotaly okolo jeho krku a já se zakousla do jeho ramene, abych nevzdychala tak nahlas. Jeho prsty ze mě vyklouzly a já slyšela, jak si rozepíná poklopec. 

,, To mi chceš říct, že budeme šukat na terase?"

Nick přikývl a dobýval se jeho pérem do mě. Vysadil mě na zíďku, která tvořila zábradlí a rychle do mě vnikl. Přirážel, jak smyslu zbavený. Snažila jsem se zadržovat vzdechy, ale ono to nešlo. Tak rychlý a skvělý orgasmus, jsem ještě nikdy neměla. 

----

Ahoj" Omlouvám se, že ten díl je tu tak pozdě. Ale přece jen , jsem ho napsala :) Tak snad se líbí. Teď budou díly méně. Omlouvám se :). JInak votes a komenty potěší <3

Vaše Ell :)

'FRIENDZONE'Kde žijí příběhy. Začni objevovat