Zase jsme to udělali...

28.3K 1.2K 67
                                    

Zjistila jsem, že Nick je na naší škole nový a že shodou okolností bude chodit k nám do třídy. Ve třídě si vybral místo vedle mě a když přišel Harry, tak ho zmrazil pohledem. 

,, Kdo to je a proč mě asi právě zabil pohledem?"

,, To je Harry. Můj bývalý nejlepší kamarád."

,, Co ti udělal?"

,, Dlouhá story. Nechme to na později ano?"

Do třídy přišla učitelka a zase měla ty obvyklé kecy, když k nám přišel někdo nový. Když jsme vyšli ze třídy, tak jsem si musela oddychnout. 

,, Jak já tu učitelku nenávidím."

,, Vždyť nemůže být tak hrozná Emily."

zasmál se Nick a společně jsme se vydali na další hodinu. 

,, Nicku... Věř mi, že je. Ona tě neseřvala za to, že ti neladí černá s bílou. A sama měla na sobě oranžovou a zářivě růžovou."

Nick chytl záchvat smíchu a já se musela přidat. Jeho smích byl tak nakažlivý. Takhle probíhal celý den, až do poslední hodiny. Nick měl poslední hodinu španělštinu a já němčinu. Šla jsem o deset minut později, protože jsem musela doprovodit Nicka a učebna španělštiny je až na druhém konci školy. Když jsem právě procházela okolo klučičí šatny, tak mě někdo chytil za ruku a vtáhl do šatny.

,, Harry?! Co blbneš?"

,, Pššt. Ještě nás uslyší. Já bych teda problém neměl, ale ty jo. Já mám přece jen volnou hodinu teď."

,, No a co, že máš volnou hodinu? Já myslela, že tě brzdím."

,, A proto sis hned našla náhradu, která se ti chce dostat do kalhotek?"

,, co to tu zase mektáš? Nick se mi nesnaží dostat..."

,, Ale jo, snaží. Těch jeho lačných pohledů jsem si všiml."

,, Ale copak? Nežárlíš snad? Co na to Gabi?" 

,, Gabi mi je u prdele."

,, Já myslela, že jí miluješ...?"

,, Miluju, ale když si honim, tak myslím na tebe."

Tohle mě zaskočilo. A to jakože dost.

,, Co prosím?!"

Harry si povzdychl a chytil mě za zadek a hrubě políbil. Nemohla jsem to vydržet a obmotala jsem si ruce okolo jeho krku. Odlepil se ode mě a podíval se mi do očí.

,, Em... Kurva. Vždyť já jsem z tebe nadrženej. Celou neděli jsem myslel na to, jak jsme se spolu vyspali a že to chci znova."

už víc říkat nemusel. Nevydržela jsem to a dravě jsem ho políbila. Hned začal spolupracovat a za chvíli byli naše trička na zemi.

---

Právě jsem si brala batoh, když v tom zazvonilo. Harry vstal z lavičky, přišel ke mně a pošeptal mi do ucha:

,, Večer přijdu. Nech otevřený okno."

jen jsem přikývla a vyšla ze šatny. Vyšla jsem na parkoviště, kde na mě čekal Nick. 

,, Jaká byla němčina?"

,, Nudná. Jako vždy."

,, Tak to upřímnou soustrast. Jedeš teď domů?"

přikývla jsem.

,, Jo. Musím se učit a hlídat malého brášku."

,, Hej ségra!"

 Přes plácek co byl před školou k nám běžel můj brácha.

,, Že mě hodíš domů?"

,, Jasně nastup si."

,, Nemůžu řídit?"

,, nedovolím ti, aby jsi mi rozflákal auto jako jsi to udělal s tvým."

,, No jo furt..."

Brad nastoupil, já objala Nicka a nastoupila jsem. Jeli jsme domů a cestou jsme si povídali o Nickovi.

,, Em... Dávej si na něj pozor. On se ti chce dostat do kalhotek."

,, Neboj Brade."

Dojeli jsme domů, já zaparkovala a vydala se do mého pokoje. Odhodila jsem batoh neznámo kam a skočila do postele. Přemýšlela jsem o tom, co se stalo v šatnách. Zase jsme to udělali... 

Co by na to asi řekla Gabi, kdyby to zjistila? Určitě by to roznesla po celé škole. Jen v horším podání. Do pokoje se přiřítil Ben a hned mi skočil do náruče.

,, Ségra!"

,, Jo už jsem doma."

,, Emily?"

,, Copak Beníku?"

,, Půjdeš se mnou stavět lego?"

,, Promiň, ale ne. Musím se učit." 

Ben si na posteli dupnul a já se musela tomu smát. Byl tak roztomilý. 

,, Jdi za bráškou, ten bude štěstím bez sebe, když se ho zeptáš, jestli si s tebou bude hrát."

Ben přikývl, seskočil z postele a běžel za Bradem. Jediné, co jsem pak slyšela bylo, jak Brad řekl.

,, Emily! To si vypiješ!"

---

Ahoj :3 Dlaší díl je tady :3 Snad se líbí a komenty a votes potěší :) 

Vaše Ell :)




'FRIENDZONE'Kde žijí příběhy. Začni objevovat