Čekala jsem s otevřenou náručí v otevřených dveřích. Nemohla jsem se dočkat, až přijede můj skvělý bráška. Na příjezdovou cestu přijel bílý Range Rover, který dal taťka mamce k Valentýnu. Když jsem to nádherné autíčko viděla poprvé, tak jsem málem pukla závistí. Ze strany řidiče vystoupila mamka, která šla dozadu, aby vysvobodila ze sevření pásu malého Beníka.
Z druhé strany vystoupil můj milovaný bratříček. Hned jak mě uviděl stát ve dveřích s otevřenou náručí, otevřel tu svou a já k němu vyběhla jak smyslů zbavená. Skočila jsem mu do náruče. Brad se ani o milimetr nepohnul a to byl ještě k tomu spálený.
,, Chyběla jsi mi sestřičko."
,, To ty mně bratříčku."
--
Večer jsem ležela v mém nádherném srdíčkovém pyžámku na posteli s turbanem z ručníku na hlavě. Na mám notebooku jsem projížděla Facebook. Přišla mi zpráva od Nicka.
,, Ahoj Em! Jak si užíváš volno?"
,, Starám se o Brada a učím se."
,, Brad už je doma z nemocnice?"
,, Jo... přijel minulý týden v pátek. Taky ti přišel ten mail?"
,, Myslíš ten mail s tím stupidním učením a zprávou, že škola ještě určitě dva týdny nebude fungovat?"
,, Jo. Tuhle. Už jsem zvládla španělštinu, anglinu a matiku. Začal jsi ty už?"
,, Jojo začal.Mám hotovou biologii, fyziku, děják a tu anglinu. Jen ta matika mi nejde do hlavy."
,, Chceš s ní pomoct? Zítra mamka s taťkou vezou Brada a Beníka k babičce a k dědovi. A Ingrid jede s nimi."
,, Takže bych přijel k vám?"
,, Já zítra ráno jedu do centra, tak bych tě mohla vyzvednout. A myslím si, že by mamce nevadilo, kdyby jsi tu i spal."
,, Myslíš si, že to nebude vadit?"
,, Když to neřekne taťkovi ani bráchovi, tak si myslím, že by to šlo."
,, A ty si myslíš, že to tvoje mamka neřekne?"
,, Ne. Mamce se v tomhle dá věřit. A taky mě chápe. Ona tohle mít nemohla, tak to aspoň dopřává mně. :)"
,, Tak skvělý. Těším se na zítřek. <3"
,, Já taky. :)"
,, Ahoj."
,, Ahoj."
Hned na to mi přišla zpráva od Harryho
,, Pořebuju šukat."
,, Máš Gabi ne?"
,, Ona se na mě vysrala a šla si na nějakou party do West Clubu."
,, Proč nejdeš s ní? A proč jsi předtím, než odešla, neošukal?"
,, Protože hned vypadla a mě nechala s boulí v kalhotách. A taky mám tebe, když mi Gabi nedá."
To sis posral chlapečku...
,, Co prosím?"
,, Neumíš číst? :DD"
,, Ano. A docela dobře. Jen přemýšlím, jestli jsem to pochopila správně."
,, To jsi tak blbá, že to nechápeš? A neříkej mi, že jsi to nevěděla."
,, CO jsem měla vědět?"
,, Emily... Ty jsi tu pro mě jen od toho, abych tě mohl kdykoli a kdekoli ohnout. A taky jak se mi zlíbí."
,, To si myslíš ty."
,, A není to tak náhodou? Sama ses mi nabídla k ošukání, tak proč couváš?"
,, Já necouvám! Jen tě nechápu. Vždyť ses ke mně choval tak mile..."
,, Ale to jen proto, abych tě dostal tam, kde tě chci mít! V posteli, nahou a s roztaženými nohami!"
Na to už jsem neměla. Zaklapla jsem notebook a začala brečet. Za chvíli byl můj polštář mokrý od slz a já nevěděla pořádně proč.
---
ahoj! další díl je tu :3 doufám, že se líbí. Omlouvám se, že je tak krátký, ale já bych jinak nevěděla jak to zakončit :) jinak votes a komenty potěší.
Vaše Ell :)
ČTEŠ
'FRIENDZONE'
RomanceMusím použít slova Hazel Grace z HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY: Zamilovala jsem se, jako když usínáme: Pomalu a pak najednou úplně. 15 let nejlepší kamarádi a ono se to musí posrat tím, že se do něj zamiluju?! Když líbá Gabi, když se s ní drží za ruku, objím...