Přišli jsme do třídy s cafem v ruce. Naše obvyklé místo bylo prázdné. Ještě aby nám ho někdo vzal. Sedla jsem si blíže k oknu a čekala, až se Harry usadí vedle mě.
Zůstala jsem na něj civět, když si sedl k nejznámějšímu fotbalistovi naší školy. Callum byl sice pěknej, ale měl IQ tak nízké, že i houpací koník byl na tom líp. A taky chodil s Chantal. Královna Barbie a školy. Píča. A světe div se! Její nejlepší kamarádka je Gabi. Podívala jsem se na Harryho, jako co si myslí, že dělá a on jen pokrčil rameny. Za chvíli mi přišla textovka.
Harry: Promiň. Gabi chtěla, abych si sednul dozadu ke Callumovi, aby mě měla vždycky na blízku.
Em: Od kdy posloucháš Gabi na slovo?
Harry: Já jí neposlouchám na slovo!! -.-"
Em: Ale jo. Posloucháš. Už od školky sedíme vedle sebe a teď, když ty si najdeš hoe, tak ty skáčeš, podle toho jak píská. Užij si to vzádu s těmi neandrtalci.
Harry: Ale no tak. Tak jeden ročník budu sedět tady. To je toho.
Em: A víš že jo? Bude lepší, když z tebe bude jeden z nich? Nechceš se rovnout přihlásit na fotbal?
Harry: Mno...
Em: Harolde to si ze mě už kurva děláš prdel! ty ses fakt přihlásil na fotbal?! Kurva co to s tebou je?!
Harry: No co? Tak jsem se tam přihlásil. Bude se to vyjímat na přihláškách na vysokou.
Em: Vyjímalo by se i vyznamenání víš?!
Harry: Necháme to na odpoledne ano? Ve tři u tebe?
Em: Okey... ale počítej s tím, že tě shodím do bazénu, aby ses vzpamatoval.
Harry: Budu s tím počítat. :D
uložila jsem si mobil do kapsy. Učitelka přišla a hned začala s těmi kecy. Samý: tento rok je pro Vás důležitý! Musíte se snažit!
Prostě nuda. Celý den jí poslouchat, to mi vážně nechybělo. Radši bych šla nakupovat s tetou Izzy.
--
Po škole jsem jela hned domů. Auto jsem zaparkovala do garáže a hned co jsem vyšla na zahradu, tak mě přivítal náš Breton Lady.
,, No taky tě ráda vidím krásko."
podrbala jsem jí za ušima a šla do altánku, kde seděla mamka a koukala na Bena, jak si hraje na zahradě.
,, Ahoj mami."
,, Ahoj zlato. Jak bylo ve škole?"
,, Nic moc. Ty samý kecy jako minule. Jenže tenhle rok byly ještě delší."
,, Tak to upřímnou soustrast."
,, Jak se má Ben?"
,, No... Chyběla mu společnost."
,, Takže oxidoval celou dobu tebe?"
,, Buď mě, Ingrid, která mu ale vyhrožovala, že na něj vezme vysavač a nebo Lady. Lady pak někam zmizela a všechno to zbylo na mně."
zasmály jsme se a já se napila čaje, který měla mamka na stole.
,, Jo a za chvíli příjde Harry se koupat. Slíbila jsem mu, že ho hodím do bazénu."
,, tak proč nejel rovnou s tebou? Vždyť jeho rodiče nás znají, a ví, že je u nás každou chvíli."
,, Našel si přes prázdniny holku. Jednu z Barbie školy."
,, NO nekecej. Takže je to pravda?"
Otočila jsem se na mého brášku, kterej zrovna přijel ze školy a už měl na noze pověšeného Bena.
,, Jo. Harry chodí s Gabi."
,, No ty vole."
,, Hele! Že takhle mluví váš otec ještě neznamená, že tak budeš mluvit i ty!"
mamka okřikla Harryho, ale já si toho nevšímala.
,, Mami?"
mamka na mě kývla hlavou, abych mluvila.
,, Můžu teď říct slovo vysrat?"
,, Můžeš."
,, Ale mami!"
,, Žádné ale Brade! Emily se zeptala, takže to má povolené. A jdi si uklidit pokoj. Ingrid se málem nedostala ani k posteli!"
brad něco zamulal a odešel do pokoje.
,, Už můžeš mluvit."
,, Mami. Nevím co se to s Harrym děje. Začal chodit s Gabi a celý se změnil. Poslouchá ji na slovo. A dneska se na mě vysral."
,, Jak to myslíš?"
,, Sedl si dozadu k elitě a mě nechal samotnou ve třetí lavici."
,, Vždyť vedle sebe sedíte už od školky."
,, No právě. A on mi ještě napíše, že jeden rok nic neznamená. Ale příští rok, už vedle něj asi sedět nebudu, když chce jít na medicínu a já na práva."
,, No tak chce být s jeho holkou. Zlato. Musíš to pochopit. Chce být víc s tou jeho holkou. Nevím, jak dlouho spolu chodí, ale ty první tři měsíce máš chuť být jenom s tou jednou osobou. Snad to chápeš."
,, Chápu, ale vadí mi to."
,, Co ti vadí?"
nadskočila jsem leknutím. Otočila jsem se a podívala se na Harryho.
,, Tak už mě shodíš do toho bazénu?"
---
Ahoj! Další díl je tady, snad se líbí :3 Jinak za chyby se omlouvám a komenty a votes potěší.
vaše Ell :3
ČTEŠ
'FRIENDZONE'
RomanceMusím použít slova Hazel Grace z HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY: Zamilovala jsem se, jako když usínáme: Pomalu a pak najednou úplně. 15 let nejlepší kamarádi a ono se to musí posrat tím, že se do něj zamiluju?! Když líbá Gabi, když se s ní drží za ruku, objím...