To jsme asi posrali...

32.4K 1.2K 71
                                    

Leželi jsme na gauči a koukali na telku. Ležela jsem hlavou na Harryho svalnatém břiše a Harry měl svoji ruku přehozenou přes moje záda. Kdyby nás viděl někdo, kdo by nás neznal, tak si myslí, že spolu chodíme. 

,, Emily?"

otočili jsme se na mého taťku, který stál mezi dveřmi. Na sobě měl smoking, který mu dokonale seděl. Můj otec je hezkej chlap. A všímají si toho i ostatní ženy. Naštěstí má tak dokonalou manželku, jako je moje mamča. Nedivím se, že si ho mamka udržela. Hezčí ženu jsem nikdy neviděla. I po třech porodech má skvělou postavu.

,, Ano tati?"

,, S maminkou, Benem a Bradem jedeme na večeři."

Do obýváku přišel moje dvojčátko a sedlo si k nám na gauč.

,, Jak to, že Em nemusí s námi."

,, Em tu má totiž návštěvu."

,, No a co já s tím?"

,, Brade!"

mamka v nádherných večerních šatech přišla do obýváku. 

,, Takhle se nemluví. A Harry je u nás vítám kdykoli. To je tvůj problém, že nemáš takové kamaráda jako je Harry."

já s Harrym jsme se zasmáli a já vstala, abych si došla pro vodu do kuchyně. Slyšela jsem zavření vchodových dveří a Harry se objevil v kuchyni. 

,, Takže můžeme chlastat?"

usmála jsem se a přikývla. Došla jsem do spíže a vzala flašku Jacka. 

,, Jenom jednu?"

,, nějak začít musíme Harolde."

---

Zábava byla v plném proudu. Pořád jsme se smáli a dělali kraviny. Ingrid skončila už před dvěma hodinama a my jsme měli celý dům pro sebe. Seděli jsme oba na gauči a koukali si do očí, ve kterých byly slzy smíchu. 

,, Co budeme dělat teď?"

zeptala jsem se a doufala, že nechce jít večer do bazénu. 

,, Doufám, že nechceš jít teď do bazénu."

,, Nejsem blbej ne?"

obličejem byl tak blízko mého, že se mi zrychlil dech. Harry se díval na mé rty.

,, Harry... Máš holku."

,, No a co?"

s těmito slovy mě políbil. Dlouze a dravě. Překulila jsem se na něj a prohloubila polibek. Chytil mě za zadek, který následně zmáčkl. 

,, Em... Bože. Chci tě."

usmála jsem se na něj. Vstala jsem z Harryho, usmála se na něj a podala mu ruku. Harry to hned pochopil a přijal mou ruku. Šli jsme nahoru po schodech a Harry už si sundaval tričko. Pustila jsem jeho ruku a moje tričko následovalo jeho. Došli jsme ke mně do pokoje a Harry mě hodil na postel. Lokty měl vedle mé hlavy a zase mě líbal. Jeho Dotyky, polibky... Všechno to bylo dokonalé. Nadzvedla jsem se a Harry mi rozepnul podprsenku. Hned co moje červená podprsenka skončila na zemi, tak Harry sál mojí pravou bradavku. Sténala jsem na celý dům. Harry se přesunul zase k mým rtům a moje ruce putovaly k jeho pásku. Rozepnula jsem ho a hned mu stáhla kalhoty i s trenkami. Harry zase nezůstal pozadu a moje kalhoty už byly někde u mých kalhot. S kalhotkami se nepáral. Roztrhl mi je. 

,, To byly moje oblíbené."

,, Teď mi je to úplně u prdele."

skopl ze sebe džíny s trenkami. Vklouzl mezi moje nohy a vnikl do mne. Zasténala jsem rozkoší. Začal rychle přirážet, až se mi dělaly mžitky před očima. 

---

Probudila jsem se u mě v posteli. Podívala jsem na budík. 

,, Teprve půl dvanácté večer?!"

Harry zamručel a já jsem si uvědomila, že jsem nahá.

,, Harry...?"

,, Mno?"

,, Není ti divný, že jsme spolu v posteli a nazí?!"

Harry si rychle sedl.

,, Gabi mě zabije."

,, Gabi se to NESMÍ zjistit Harry!"

,, Kurva!"

,, Harry? Asi jsme to posrali..."

----

Ahoj! Další díl je tady :3 snad se vám líbí :3 Jinak za komenty a votes děkuju :3

vaše Ell :3






'FRIENDZONE'Kde žijí příběhy. Začni objevovat