Sušila jsem si vlasy, když někdo zaklepal na dveře. Rychle jsem se podívala na Harryho, který si zase vlezl do sprchového koutu.
,, Ano?"
,, Emily! Hledám tě po celém baráku a ty jsi ve sprše?!"
,, Ty jsi mami neslyšela vodu?"
,, Nebuď drzá! S taťkou jedeme do nemocnice. Odvez pak Harryho domů a uč se!"
,, No jo furt..."
slyšela jsem klapot podpatků na mramorové podlaze. Ani jsem si nevšimla, že Harry mezitím vylezl ze sprchy.
,, Fakt musím domů?"
,, Jo. Aspoň mě tu nebudeš oxidovat."
Harryho to zjevně nasralo.
,, Ale no tak. Neříkej mi, že se naše vrásčitá princeznička nasrala."
Harry mě zabíjel pohledem a já mu jen poslala vzdušnou pusu. V ručníku jsem doťapkala do mého pokoje, kde jsem si ze šatny vyndala spodní prádlo.
Oblékala jsem si zrovna podprsenku, když v tom jsem uslyšela jistý hlas.
,, Ke komu jdeš, že si bereš červený komplet?"
otočila jsem se na něj a dala ruce v bok. Užíval si pohled na moje tělo jen ve spodním prádle.
,, Takhle ti to moc sluší Em. Ty mokré vlasy tomu všemu dodávají šmrnc."
,, Šmrnc? To se ještě používá?"
Nick se zasmál. Za jeho zády si někdo odkašlal. Oba jsme hodily pohledy na Harryho, který Nicka propaloval pohledem. Nicka trošku zaskočil fakt, že je u mě doma Harold.
,, Ahoj Harry."
,, Co potřebuješ Nicku?"
,, Chtěl jsem vytáhnout ven Emily."
podívali se oba na mě a Nick už nebyl jediný, kdo by mi nejraději hned teď vyšukal duši z těla. Harry se musel držet kliky od dveří, aby se na mě nevrhl. Pořád na mě čuměli a já na sebe nasoukala těsné bílé tílko. Připadala jsem si jako steak. Nick a Harry byli hladoví psi, kteří by mě nejraději sežrali.
,, Budete na mě ještě dlouho čumět?"
Vypadali, jako kdyby se probudili z transu. Protočila jsem očima a z šatníku si vzala těsné džíny. Když jsem se nasoukala i do těch, tak jsem si z nabíječky vzala mobil, z nočního stolku klíče od domu a od auta a sluneční brýle.
,, Kluci? Jedeme?"
,, Kam?"
nechápal Harry.
,, Tebe musím odvést domů? Pamatuješ? A pak pojedu na kafe s Nickem. A nechci slyšet žádné námitky. Jasné?!"
podívali se na sebe, pak se zpátky otočili směrem ke mně a zasalutovali mi.
,, Aspoň nějaký respekt chlapy! Takže Harry. Do pěti minut, ať jsi dole. Chňapla jsem Nicka za ruku a táhla ho dolů. V předsíni jsem ho pustila a začala si nazouvat moje oblíbené růžové botičky. Harry to poprvé stihl a já na něj jednou v životě byla pyšná.
,, Harry! Ty jsi to stihl. Jednou za život na tebe můžu být pyšná."
Nick se smál a Harry mě zase zabíjel pohledem.
,, Emily, už mě sereš."
poslala jsem mu další vzdušnou a ukázala jim, ať už vypadnou z mého domu. Nick šel přede mnou, ale Harry nikam nešel.
,, Jdeš? Musím pak zamknout."
,, Vždyť máš doma Ingrid nebo jak se to jmenuje."
povzdychla a šla před Harrym. Harry byl těsně za mnou a taky toho využil. Zmáčkl mi pořádně zadek. Já jsem to nečekala a naskočila leknutím. Nick se na nás otočil a tázavě pozvedl obočí.
,, Co to děláte?"
já se trošku začervenala, ale Harry to naštěstí vzal do svých rukou.
,, Začal jsem jí lechtat a ona se lekla. Nic víc. Nějakej zvědavej ne?"
,, Jen mě to zajímalo."
Došli jsme k autu a Harry si chtěl sednout dopředu, ale Nick ho předběhl.
,, Kam se sereš mladej?"
,, Mladej? Vždyť jsem o měsíc starší než ty!"
,, Tak hele..."
už mě nebavilo to poslouchat. Chovají se jako malí fakani. Dala jsem si ukazováčky do koutků úst a pískla jsem. Oba se na mě otočili s ublíženými výrazy na tváři a já se musela držet, abych každému nedala pusu.
,, Takže děti. Nick si sedne dopředu a ty Harry dozadu."
Harry se už nadechoval, aby něco řekl. Já ho ale zastavila.
,, Nic neříkej Harry. Ty vystupuješ dřív než my, takže pššt. A ty Nicku se moc netlem. Pořád tě můžu vyhodit doma a srát na nějaké kafe."
Kluci radši nic neříkali a vlezli si do auta stejně jako já. Byla jsem na sebe pyšná. Jsem ráda, že mám tohle po mé drahé mamince. Tohle se už několikrát hodilo. Vyjela jsem z příjezdové cesty, zařadila rychlost a vyrazila směrem k Harrymu. Asi po pěti minutách toho nesnesitelného ticha jsem zapnula radio a pořádně to ohulila. Harry na to je zvyklý, ale Nick na mě koukal nějak ublíženě. Asi ho bolely uši z té muziky.
,, To jezdíš s takhle hlasitou hudbou?"
zakřičel. Ani jsem neuhnula pohledem od silnice a jen kývla. I přes tu hudbu jsem slyšela, jak si povzdychl. Harry se vzadu usmál a já nějak tušila, co se mu honí hlavou. buď by mě nejraději ohnul v autě, kdyby tu nebyl Nick a nebo si musí myslet, jakej to je Nick debil, že to neví.
Zastavila jsem před domem Harryho a otočila se na něj dozadu.
,, Tak pa Harry."
,, Ahoj. A nepřežeňte to s tím kafe."
zasmáli jsme se, jen Nick byl ticho. Docela mi to vadilo. Harry vypadl z mého autíčka a já vyrazila směrem do centra.
---
Ahoj! Píšu to, i když bych radši spala :DD. Včera jsem přijela okolo jedenácté z Itálie a byla jsem ráda, že jsem aspoň napsala sto slov :D. Teď jen nějké ty úpravy. Doufám, že se líbí a komenty a votes potěší.
Vaše Ell :)
ČTEŠ
'FRIENDZONE'
RomanceMusím použít slova Hazel Grace z HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY: Zamilovala jsem se, jako když usínáme: Pomalu a pak najednou úplně. 15 let nejlepší kamarádi a ono se to musí posrat tím, že se do něj zamiluju?! Když líbá Gabi, když se s ní drží za ruku, objím...