Budeš mít vrásky Harolde.

22.9K 918 12
                                    

,, Vstávej ty lemro líná!"

Harry se jen otočil a něco zamručel. Myslím si, že to byla nadávka.

,, Harolde! A dělej. Dole na tebe čeká Gabi a myslím si, že se o nás dvou nějakým způsobem dozvěděla."

Harry se vymrštil z postele. Oblékl se, co nejrychleji to šlo a vyběhl z místnosti. Já vyběhla hned za ním a čekala, jaká bude jeho reakce. Začal něco mekotat v obýváku.

Přiběhla jsem do obýváku, kde Harry začal mektat a já se musela držet, abych se nerozesmála. Najednou Harry zmlknul. Podíval se pořádně po celé místnosti, a všiml si mých rodičů, kteří na něj koukali jak na debila. 

,, Počkej... Děláš si ze mě pr..srandu?! Emily! Ty sis to vymyslela?!"

konečně jsem spustila můj smích, který jsem už dvě minuty zadržovala. Harry se na mě otočil s vraždícím pohledem. Napřímila jsem se.

A sakra...

,, Harolde? Víš, že si za to můžeš sám?"

,, To mi prosím vysvětli Emily."

úplně to v něm vřelo a já nevěděla, jestli se mám smát a nebo se bát nasraného Harryho.

,, Nesmíš se mračit."

,, Mám důvod se mračit Emily!"

,, Chápeš, že jestli se budeš mračit, tak budeš mít vrásky Harolde."

,, Tak za prvé. Je mi úplně jedno, že budu mít vrásky a za druhé mi neříkej Harolde!"

rychle skočil ke mně, vzal mě do náruče a šel přes kuchyň ven. Docvaklo mi to.

,, Nezkoušej mě hodit do toho bazénu!"

,, To si zkusím a rád Emily."

tišším hláskem jsem mu řekla:

,, Jestli mě tam hodíš, tak už se s tebou nikdy nevyspím."

,, To se nějak zvládne."

,, Tak jinak. Harry, když mě nehodíš do bazénu, tak se s tebou vyspím ve sprše. Hned."

Zastavil se a já v duchu slavila vítěství. Znova se rozešel a položil mě na zem u kraje bazénu.

,, Takže když tě nehodím do bazénu, tak mi dovolíš z tebe vyšukat duši?"

přikývla jsem. Harry se usmál a strčil do bazénu.

,, Čekám tě v koupelně."

,, Nic nebude!! Hodil jsi mě sem!"

,, Nehodil. Jen strčil. O tom řeč nebyla."

začal se smát a otočil se a odešel. 

-- 

Z pokoje jsem si vzala ručník a zamířila do koupelny. Harryho jsem nikde neviděla a tak jsem si oddychla, když jsem se zamkla v koupelně. 

,, Já ti říkal, že budu čekat tady."

,, Harolde. Nic nebude. Hodil jsi mě tam. Můžeš si za to sám."

,, Tak za prvé. Já tě tam nehodil, ale strčil. To je rozdíl. A za druhé. Můžeš si za to sama. Kdyby jsi mě nevyděsila tím, že je v obýváku Gabi, tak jsi teď nemusela být mokrá."

,, Mokrá v jakém slova smyslu Harolde?"

ušla jsem kroky blíž k Harrymu a sundala si tričko. Byla jsem bez podprsenky už od rána a Harryho to zřejmě potěšilo. 

,, Doufám, že v obou." 

musela jsem se usmát. 

---

Ahoj. Omlouvám se, že je tahle kapitola tak krátká, ale já vůbec nestíhám. Moc se vám chci omluvit. Jinak doufám, že se vám stejně bude líbit. Za chyby se omlouvám a votes a komenty potěší.

vaše ell :)

'FRIENDZONE'Kde žijí příběhy. Začni objevovat