Připadám si jako děvka.

24.4K 902 23
                                    

Nick otevřel dveře do bytu. Vstoupili jsme a hned, co se zavřely dveře, jsme se na sebe vrhly. Jeho ruce doputovaly k mému zadku a tvrdě zmáčkl. Zavzdychala jsem mu do úst. Nick se jen usmál a zvedl mě do vzduchu. Hned jsem mu obmotala nohy okolo pasu a Nick někam šel. Slyšela jsem, jak otevřel dveře a najednou jsem se objevila rozvalená na posteli. Nick se pořád usmíval. Přetáhl si přes hlavu tričko a já začala slintat. Jeho dokonalé tělo mě upoutalo a nemohla jsem od něj odtrhnout pohled. 

,, Můžeme pokračovat a nebo si mě budeš ještě dlouho prohlížet?"

místo odpovědi jsem ho stáhla na sebe, chytla ho za krkem a přitáhla do dalšího polibku. Nick chytl oběma rukama můj výstřih a roztrhl mi tílko.

,, A v čem jet jako domů?"

,, Máš pořád sako. Jen si ho zapneš."

Tentokrát byl tak "ochotný", že mě nadzvedl a podprsenku mi odepnul. Odhodil ji někam za sebe a začal se věnovat mým džínsům. Rychle je ze mě stáhl společně s kalhotkami. Vstal a já si sedla na kraj postele. Pomohla jsem mu z kalhot i boxerek. Jeho nahé tělo bylo dokonalé. Stáhla jsem ho na sebe a najednou už jsem ho měla v sobě. Vzdychla jsem mu opět do úst a Nick se začal pohybovat. Rychle a tvrdě. Byla jsem v jiném světě. Ve světě plný rozkoše, a pocitu, že se cítím opečována. Vrněla jsem celou dobu blahem. Nick mi začal značkovat krk a já kašlala na nějakou skromnost. Vzdychala jsem tak nahlas, že jsem se bála, že na nás sousedi pošlou policajty. 

,, Bože... Nicku!"

setmělo se mi před očima tím požitkem. Nick ještě párkrát přirazil a najednou ztuhl. Cítila jsem jsem se plná. Jak nádherný pocit. Nick se převalil na druhou stranu postele a oba jsme oddychovali jako bychom byli po maratonu. Až v ten moment jsem si uvědomila, že si začínám připadat jako děvka. Ano uznávám. Miluju sex. A kdo ne v této době? 

Když si to tak vezmu, tak jsem ráno ještě šukala s Harrym ve sprše a teď jsem u Nicka nahá na posteli po skvělým sexu se sexy bohem. 

,, Emily?"

,, Ano?"

,, Jak to bude dál?"

otočila jsem se na něj. Byl přikrytý po pas. 

,, Jak to myslíš?"

,, NO mezi námi."

A do prdele....

,, Jak by to bylo?"

,, Mno..."

,, Nicku. Jestli teď na mě vybalíš, že se mnou chceš být, tak ti řeknu rovnou ne. Nevzdávej se bez boje Nicku. Zkus mě sbalit."

,, A jak prosím tě?" 

,, Normálně. Tím klasickým způsobem. Pozvi mě na rande, kup mi kytičky... Chápeš? Víš, jak dlouho to nikdo takhle na mě nezkoušel? Vždycky na to šli přes postel."

Nick jen přikývl a dal mu pusu na tvář.

,, A ještě něco."

podívala jsem se na něj. 

,, Dáme druhé kolo?"

---

Ležela jsem u sebe v posteli a učila se španělštinu. Na otevřené dveře pokoje zaťukal někdo. Odtrhla jsem pohled od učiva podívala se na mamku, která tam s úsměvem stála. 

,, Ahoj mami."

mamka si šla sednou ke mně na postel a pohladila mě po tváři.

,, Ahoj. Mám skvělé zprávy."

,, Jaké?"

,, Brad bude do týdne doma."

můj úsměv se rozšířil.

,, TO je skvělý. Nemůžu se dočkat."

,, Mám tě pozdravovat."

,, Asi k němu zítra pojedu. Nemůžu se dočkat, až ho zase obejmu." 

,, Až Brad přijede, tak uděláme takovou hezkou oslavu i s celou rodinou."

,, Ona přijede babča?"

mamka přikývla. 

,, Ale teď jdi spát. Už je jedenáct a ty tu sedíš nad něčím, co do zítřka počká."

dala mi pusu na tvář a odešla z mého pokoje.

--

Ahoj! Další díl :3 za chyby se omlouvám a koment a votes potěší.

Vaše Ell :)

'FRIENDZONE'Kde žijí příběhy. Začni objevovat