,, Buď moje..."

20.8K 784 50
                                    

V košili Nicka jsem uvařila oběd a teď jsme ho právě jedli. Lucy jako by něco tušila. Pořád koukala z Nicka na mě a já se začala trošku stydět. Přece jen... právě jsem šukala s jejím bratrem na balkóně a ona nás možná zahlédla. A pokud to tak opravdu bylo, tak je Lucy skvělá herečka. Nic na sobě nedala znát. 

,, Co budeme dělat odpoledne?"

,, Půjdeme prosím do parku?"

Lucy udělala na Nicka psí očička a já se tomu musela zasmát. Vypadala tak moc roztomile, že jí Nick ihned vyhověl. Ty, jestli bude mít pořád taková kukadla, tak to bude mít s kluky fakt jednoduchý. Ta by jsi okolo prstu omotala snad i mého dědu, a to je co říct.

Když jsme dojedli, tak Lucy zmizela v pokoji, aby se převlékla a já s Nickem jsme zůstali v kuchyni sami. Sklidila jsem ze stolu nádobí a začala ho mýt v umyvadle. okolo mého pasu se obmotaly Nickovi ruce. Hladil mě po bocích a nasával vůni mých vlasů. 

,, Emily... prosím."

,, Proč prosíš?"

,, Prosím... Buď moje."

to mě zaskočilo. Nechala jsem mytí nádobí a otočila se na Nicka. Ten měl ve tváři napůl zamilovaný a napůl zoufalý výraz. Nevěděla jsem, co na to říct. Jeho pohled mě propaloval a já se cítila nesvá. Nemohla jsem mu nic nalhávat. Jenže on si myslel, že když jsem se s ním vyspala, tak má u mě šanci. Povzdychla jsem si.

,, Nicku... Promiň. Já ti nechci nějak ubližovat."

Bože... takové klišé. Vyklouzla jsem mu a smutně se na něj podívala. 

,, Promiň... Já radši půjdu."

Nick mi v tom chtěl zabránit, ale já se s mým oblečením zamkla do koupelny, kde jsem se převlékla. Když jsem se vrátila do obýváku, tak Nick seděl na gauči a po celém pokoji běhala Lucy.

,, Emily! Jdeme?"

Lucy ke mně přiběhla a teď okolo mě skákala jak klokan. 

,, Lucy... Já musím domů."

Lucy se zatvářila strašně smutně a já se cítila, jako bych jí zničila sny. Vzala jsem si tašku, došla ke dveřím a podívala se na Nicka. Díval se na mě tak smutně a já se cítila ještě víc sklesle. Bez rozloučení jsem otevřela dveře a odešla jsem. Došla jsem k výtahu, zavolala jsem si ho a podívala se na mobil. Byl tam jeden nepřijatý hovor a deset SMS od HARRYHO. Když už jsem seděla v autě, tak jsem mobil spojila s repráky v mém milovaném Ferrari a zavolala Harrymu. 

,, Em?"

,,Co oxiduješ Harolde?"

,, Ehm... Kde jsi?"

Bylo slyšet, že je nervózní, a já se z toho v hlavě měla normální Silvestrovskou party. 

,, Teď projíždím u Central parku. Proč?"

,, Na jaké straně?"

,, Východ. A proč tě to vůbec zajímá?"

,, Nechceš na kafe? Starbucks na severní straně Central Parku."

,,No když na tom trváš. Jsem tam do deseti minut."

---

Ahoj! Konečně další díl <3 Omluvám se, že tak dlouho nebyl díl, ale mně došla inspirace :( Ale stejně.. doufám, že se vám líbí <3

Vaše Ell :)

'FRIENDZONE'Kde žijí příběhy. Začni objevovat