Prologue

6.5K 353 110
                                    

Bila je mlada, lepa i zgodna brineta za kojom bi se svaki momak okrenuo. Zivela je dosta uzbudljiv i zabavan zivot.Ljubav? Pih, nikad nije verovala u to. Verovatno iz razloga sto je nikad nije dozivela. Vrtela je muskarce oko prsta, dajuci im do znanja da je neosvojiva.

Sve dok u njen zivot nije usao ON.Zbog njega je propatila. Osetila kako je biti povredjen i prevaren. Ali, oprastala mu je. Nije mogla, nije htela, nije zelela bez njega. Postepeno je gubila kontakt sa roditeljima, kasnije prijateljima. Zapravo,zbog njega je izgubila sve osobe koje su joj znacile. Jer, volela ga je.

Bio je misicav, lep, zgodan momak sa nestvarnim osmehom. Voleo je nocni zivot, lake devojke. Bio je smeker. Zavodnik. Zenskaros. Varao ju je. Povredjivao ju je. Negde u dnu duse je znao da ce mu ona svaki put oprostiti. Pored nje je imao jos njih milion. Ali, jedno je sigurno. Bila je jedina kojoj se vracao. Bila je jedina koja mu je znacila.Bila je jedina koju je voleo.

Bila je JEDNA OD MILION.

A.N.

Hi :) Ovo je moja prva prica. vec dugo ''radim'' na njoj i odlucila sam je objaviti.

Ako vam se svideo ovaj prolog stisnite vote. I ako zelite mnogo bi mi znacilo kada bi komentarisali.

Love you ♥♥



One in a millionWhere stories live. Discover now