Chapter 8

2.5K 190 74
                                    

Paris's P.O V.

Usla sam u kucu,izula se i ostavila kljuceve na komodu koja je tu stajala.

Otisla sam do sobe te se presvukla, usput obavljajuci higijenu u kupatilu.

Usla sam u dnevnu sobu koja je bila prazna. Kao i obicno. Ponekad tu svrati Ellie koja upotpuni moj slatki, slobodan kutak.

Upalila sam TV na E! te se uputila u kuhinju koja je bila spojena sa dnevnom sobom. Odvajao ih je sank.

Volim ukljuciti TV i ne obracati paznju na njega. Osecam se nekako bolje. Kao da je jos neko tu sa mnom. Na neki cudan nacin, osecam se sigurnije.

Otvorila sam frizider u potrazi za necim sto bi u ovom trenutku mogla jesti. Da znam, pre pola sata sam jela pizzu, ali "od viska glava ne boli" ;)

Samo stomak.

Uzela sam nesto, te se posteno najela. Valjalo bi sad ici u teretanu, raditi vezbe. Ali ne, ipak cu ustatati ovde i gledati filmove. I jesti kokice 😁

Jesam li vam rekla da volim puno jesti?

Sva sreca pa se to na meni ne vidi mnogo. Ne kazem da sam mrsava, mada sam zadovoljna svojim izgledom.

Ususkala sam se, upalila neki film i uzela kokice. One napravljenje. Nemam snage za praviti. Umorna sam...

Od cega?

Oh, podsvest. Pa, jela sam i... umorna sam.

Moje uzivanje je prekinula zvonjava telefona.

"Halo mama" Nakon sto sam procitala od koga sam dobila poziv razdragano sam se javila.

"Ko je ono bio?" Uuu sta je ona sad odjednom tako ljuta?

"Ko?" Pravila sam se luda.

"Onaj decko?"

"Aaaa" Kao setila sam se. "To je...am... Justin" Sta reci, ni ja ne znam ko je.

"S kime se ti druzis Paris pobogu?" Malo glasnije je rekla. "Cime se bavi taj mali? Izgleda kao neki opasan momak" Prevrnula sam ocima.

"Ne druzim se sa njim. Samo, pa nekoliko puta sam ga videla."

"Delovali ste drugacije. Uostalom, sta si mi uopste htela reci?"

"Ma nebitno. Zovnes me da se izderes na mene? Uvek ti sve govorim i retko lazem. Ti mi opet ne verujes? Pozdrav!" I prekinula sam.

Huh, sta ovo bi?

- Nedelju dana kasnije-

"Chris stani, jebote" Vijala sam ga po fakultetu dok je bukvalno trcao. "Jel ti bezis od mene ili sta?" Vec sam bila zadihana. Predavanje se zavrsilo i trebam ici kuci.

"Jebemu Paris kako si dosadna." Okrenuo se na petama. "Drug dolazi po mene, pa zato zurim." Opet se okrenuo te nastavio hodati. Uhvatila sam ga za ruku.

"Rekao si da cemo ici zajedno kuci." Tuzno sam rekla. "Kako sada ja da idem?"

"Ajde, valjda mozes sa nama." Nasmesila sam se.

"Hvaaaaala" Poljubila sam ga u obraz.

Izasli smo iz ogromne zgrade te se uputili ka njegovom drugu. Valjda.

"Hej Chris, ovde sam." Okrenuli smo se u pravcu decka koji je ovo rekao.

Nije moguce.

Tamo je stajao on. Justin. Jebem ti.

"Oh, Paris?" Razgoracio je oci

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Oh, Paris?" Razgoracio je oci. Iznenadio se.

"Justin." Promrmljala sam tiho, nezainteresovano. Chris i ja smo mu se priblizili.

"Vi se poznajete?" Chris je iznenadjeno upitao.

"Nazalost" Opet sam promrljala.

"Haha" Justin je sarkasticno rekao. "Ides sa nama?" Upitao me je. Klimnula sam glavom. Chris je seo na mesto suvozaca.

"Chris. Ustani. Ja. Tu. Sedim." I naravno ustao je. Mica. Ubrzo je on seo nazad, a Justin napred i krenuli smo.

Njih dvojica su nesto pricali dok sam ja slusala radio i uzivala. Volim kada me neko vozi haha.
Sediste je bilo jako udobno.

Primetila sam da smo usli u Chrisovu ulicu.

"Ljudi ja vas pozdravljam. Paris, cujemo se veceras." Chris je rekao kada smo stigli do njegove zgrade i izasao. Justin se bezobrazno nasmejao.

"Gde ti zivis?" Upitao me je. Dal da mu kazem?

"___" Rekla sam ipak. Klimnuo je glavom te okrenuo auto, ipak zivim na drugoj strani.

"Znaci, ti studiras novinarstvo?" Podigao je obrve.

"Da." Kratko sam odgovorila.

"Oh, jos jedan novinar." Prevrnuo je ocima.

Verovatno na pomisao da i Chris i ja to studiramo.

"Vise kao urednica nekog modnog magazina ili casopisa. "Novinar" zvuci prosto." Izgledalo je kao da se svadjam sa njim, iako nisam.

"Urednica modnog casopisa." Imitirao je moj glas. Kako me nervira. Gosh

"Druzis se sa Chrisom?" Sad sam ja upitala. Da, nervira me ali ne volim da cutim kada je neko sa mnom.

"Ne, njegov sam vozac." Sarkasticno je rekao. Samo sam otpuhnula i naslonila se na sediste.

"Znas, mo...." Prekinula sam ga.

"Aaaa pojacaj" Na radiju se pustila pesma koju jako volim u poslednje vreme.

Pojacao je te pogledao u mom smeru.

''I'm over here doing what I like
I'm over here workin' day and night
And if my real ain't real enough
I'm sorry for you, bae!''

Nasmesio se dok me gledao, sigurno misli da sam luda.

Ko bi pomislio da cu sa onim retardom sa parkinga za 2 nedelje sedeti u istom autu.

"Jel ides pravo kuci ili da odemo na neko pice ili nesto?" Preusmerio je pozornost na mene.

Ovako, da vidimo. Ellie je otisla negde sa Leom na nedelju dana i zovne me samo jednom dnevno. Znaci ne mogu kod nje. Da, moram kuci. Dosla bih, bila sama, jela, gledala TV, jela, bila na instagramu, jela, i tako u krug. Sama.

A umesto toga me retard (ultramega zgodan lik) zove na pice?

"Hajde" Rekla sam. Upitno me je pogledao. "Na neko pice ili nesto." Imitirala sam njegov glas. Nasmejao se glasno.

"Dogovoreno"

A.N.

Htela sam samo da se izvinim sto ste cekali malo duze ;/
I jos nesto. Chapter 5 ima mnogo manje pregleda od Chaptera 6 sto je nelogicno, zar ne? Pa ukoliko ga niste procitali odite ga proveriti i stisnite vote ako vam se svidi.
Komentarisite ovaj nastavak.Hm, nije li to Paris pristala otici na pice sa njim? Sta mislite da ce biti? Okej, to je to od mene, ostavite misljenje.

Volim vas ❤❤

One in a millionWhere stories live. Discover now