Chapter 20

2K 136 28
                                    

Paris's P.O.V.

Zadovoljno sam pojela zadnji zalogaj svog dorucka, te tanjir i solju saprala i uputila se ka dnevnoj sobi, koja je samo sankom odvojena od kuhinje.

Upalila sam televizor, te se opet vratila do kuhinje da si uspem casu vode. Dok sam je otpijala pogledom sam presla po celom stanu, te mi je za oko prispeo belo-crni duks.

Justinov?

Da, zaboravio ga je. Pametnjakovic.

Ostavila sam sad vec praznu casu te mu prisla. Uzela sam ga u ruke te primakla nosu i duboko udahnula predivan miris.

Odmotala sam ga te ga navukla na sebe.

Jos malo pa idem sa Annom na kafu.

(...)

Umorno sam zatvotila i zakljucala vrata pre nego sto sam napokon skinula stikle.

Prosla sam rukom kroz kosu te se dovukla do sobe kako bih se presvukla u nesto udobnije.

17:00 je, sto znaci da Anne ja nismo bas dugo bile u kaficu. Neka 2 sata otprilike.

Kada sam sinoc poslala poruku Justinu, rekao je da ce uciniti sta god hocu, jer mu treba.

Ja ne mogu da verujem da ni jedan njegov prijatelj nema stan bez nekih stvari koje ne bi trebale imati.

Cak ni Chris... Kad smo vec kod njega dugo se nisam cula sa njim. Trebali bi izaci jedan dan na kafu.

Posto nisam htela da mu kazem preko poruke dogovorili smo se da se vecaras u 8 nadjemo u onom njegovom stanu u centru.

Odlucila sam da cu se obuci tako da padne s nogu kada me vidi, zato sto me je juce onako izigrao.

Ne sme se svako zajebavati sa Paris Wilson.

(...)

Izasla sam iz sobe, sada vec potpuno spremna.

Zadovoljno sam gledala svoj odraz u ogledalu te se nasmesila.

Uprkos mojoj zelji da obucem neku usku kratku haljinu, shvatila sam da bih to obukla kada bih isla u klub, a ne u njegov stan.

Ali, ne moras nositi takvu haljinu kako bi bila seksi, zar ne?

Upravo tako.

Na sebi sam imala duboki teksas sorc, koji je bio poprilicno kratak, tako da je otkrivao skroz moje duge noge.

Bela kratka i pomalo providna majica se skroz uklapala uz ovakav sorc.

Na nogama sam imala bele starke, jer svakako cu se izuti, pa nema potrebe da nosim stikle.

Jaka sminka i sveze ispeglana kosa i upetljavi crveni karmin.

Mislim da ce mu se svideti.

I ne, ne znam zasto zelim da mu se svidi. Ni zasto sam se ovoliko posvetila jednom obicnom razgovoru sa Justinom.

Uzela sam svoj telefon ubacila ga u novu LV torbu koju sam pre nekoliko dana kupila, i konacno krenula.

Odlucila sam ici taksijem jer stvarno ne zelim izazvati neki sudar trenutno, ne vozi mi se bas.

Nakon sto je dosao usla sam u njega, i rekla da me ostavi kod trznog centra. Dalje cu sama, taman da malo prosetam gradom.

Naplatila sam mu kada smo stigli, te izasla.

Oko 8 sati je, tako da noc taman ceka da padne.

Pokoji zrak sunca, koje je sada vec skroz na zapadu, obasjava ovaj deo grada. Ali ce za nekih 15-ak minuta nebo potpuno postati crno.

One in a millionWhere stories live. Discover now