Chapter 26

1.5K 133 33
                                    

Paris's P.O.V.

Justin je skinuo svoju duksericu te ostao samo u majici.

"Nemoj da zaboravis to kao prosli put" dobacila sam mu iz kuhinje.

"Oh, prosli put sam zaboravio?" pogledao me je namrsteno. "Nisi mi to rekla" poceo mi se priblizavati.

Ups

Okrenula sam glavu od njega.

"Ili si zaboravila da mi kazes" sada mi je vec bio skroz blizu tako da sam mogla osetiti njegov dah na svom vratu. "Ili mi nisi htela reci jer ti se jako svideo, pogotovo sto je mirisao na mene"

"Jojj umisljeni" nasmejano sam prevrnula ocima.

Odmakla sam se od njega.

"Sta cemo raditi?" sela sam na garnituru.

"Pa znas, ja bih dosta toga s tobom radio" namignuo mi je.

"Justine, pokusaj biti ozbiljan barem jednom"

"Dobro, evo, bicu ozbiljan" pokusao je da se ne nasmeje.

Prisao mi je i seo pored mene. Koliko je samo sladak.

Ima nesto u sebi sto me jako privlaci. Nije to samo u njegovom izgledu.

Upalio je televizor te levu ruku prebacio preko mog ramena. Naslonila sam glavu na njega.

On je tu, sa mnom.

Ne znam zasto me ta cinjenica toliko cini srecnom.

"Justin" promrljala sam.

"Hm?"

Malo sam se podigla te ga pogledala. Zamisljeno me je gledao.

Bez razmisljanja sam spojila svoje usne sa njegovim.

Nije odmah u prvom trenutku uzvratio, izgledalo je kao da ga je iznenadio ovaj moj potez. Ali je ubrzo izvratio i nasmejao se malo kroz poljubac.

Odmaknula sam se malo od njega te ga pogledala u oci. I dalje sam mu bila nevidjeno blizu.

Nasmesila sam mu se, te je on brzo opet spojio nase usne. Nezno. Ne secam se da sam se skoro s nekim ovako nezno ljubila.

Ne bih nas poredila sa likovima iz filmova, ali ovo se cinilo kao na filmu.

Jedna ruka mu je bila umrsena u moju kosu. Dok mu se druga nalazila na mojoj nozi.

Kada sam vec ostala bez daha odmaknula sam se od njega i ustala jer me je iskreno bilo sramota pogledati ga u oci.

"Sacu doci" dobacila sam Justinu koji je klimnuo glavom.

Usla sam u wc te stala ispred ogledala.

Nisam mogla odoleti njegovim usnama. Pomalo sam ljuta na sebe.

Presla sam prstom preko donje usne te se nasmejala na samu pomisao na scenu od pre par minuta.

Udahnula sam i izdahnula te izasla iz kupatila i otisla da se presvucem.

(...)

''Justine idi u moju sobu, sada cu doci, pa radimo intervju''Doviknula sam mu.

Cula sam jedno tiho ''ok'' pre nego sto je otisao iz dnevne sobe.

Prisla sam maloj vitrinici kod televizora te se sagnula i pocela otvarati fioke u potrazi za papirima koji mi trebaju.

Ne bih ja bila ja kada ne bi nesto zigubila.

Studiram novinarstvo vec 3 godine, i verujte mi da sam skoro svaki papir sacuvala. Kada bi ih izbrojala to bi bila oghromna cifra. I toranj od 6 metara sigurno.

One in a millionWhere stories live. Discover now