Paris's P.O.V.
"Rekla sam joj sve kako je bilo u klubu." Lezala sam na svom udobnom krevetu sa rukama na stomaku i gledala u plafon, dok sam Ellie prepricavala dogadjaje od nedelje.
"Vidi, ona je i njemu mama. Fakticki joj isto znacite i ti i on." Prosla mi je rukom kroz kosu, obozavam njen nacin smirivanja mene.
"Znam Ellie. To me i boli. Znam koliko ga voli. I ne mogu da podnesem da je gledam takvu. Nije joj dobro." Prisetila sam se naseg razgovora i njenih suza. "A sto je najgore ne zeli da uzme bolovanje ili godisnji odmor." Otpuhnula sam. Mama je inace medicinska sestra, ponekad radi i nocne smene, i znam kako joj je sve to naporno.
"A znam. Tvrdoglava je ona. Isto kao i ti." Nasmejala sam se malo na ovo.
"A sta ces."
"Naci cete vi njega. Sigurna sam u to." Nasmesila se u znak podrske.
"Znam da hocemo. Verujem u to. Ali se bojim Ellie. Bojim se." Zatvorila sam oci. "On je mene prepoznao. Video me je. Celu noc me je promatrao. Ali zasto mi nije prisao? Zasto nije dosao da se pozdravimo?" Skupila sam obrve i pogledala u nju koja je sedela pored mene na drugoj strani kreveta.
"Mozda nije bio siguran da si to ti?" Pokusavala je pronaci neka opravdanja.
"Ne Ellie. Sigurna sam da je imao neki drugi razlog. Ali koji? Mozda krije nesto? Mozda se bavi necim sto ne treba? Ne znam. Samo se bojim." Slegnula sam ramenima.
Malo sam se promeskoljila i namestila se udobnije u krevetu.
"Ne znam." Odmahnula je glavom. "Nadam se da nisu to razlozi.
"Oh i ja se nadam. Ali se bojim da jesu."
"Paris, nemoj se sekirati oko toga u redu?"
"Aham." Promrmljala sam i klimnula glavom u potvrdnom smislu.
"Gde si ti juce bila ceo dan? Rekla si da ces na predavanju biti samo do 2. Ceo dan te nije bilo. Cak sam dolazila ovde oko 6-7 i nije te bilo." Skupila je obrve mrsteci se.
Ne zelim da je lazem, posto njoj ne lazem nikad, ali mislim da cu ovaj put morati.
Ne zelim da joj kazem da sam bila kod Justina.
Posebno zato sto su mi i ona i mama rekle da se klonim njega.
A i vec smo se jednom posvadjale oko njega, ne zelim da se opet svadjamo zbog momaka.
-Flashback-
"Kako je glup aaa." Pocela sam se nekontrolisano smejati. Justin mi se pridruzio, te smo stvorili ogromnu galamu.
Gledamo neku komediju, film je stvarno presmesan. Dugo se nisam ovako ismejala.
U pocetku mi je bilo malo neugodno da se smejem medjutim vremenom sam se opustila.
Mozda sam se cak i previse opustila s obzirom da sam se skroz naslonila na njega. Ocigledno mu to ne smeta.
Nemate pojma kako sam se osetila kad je dosao kraj.
"A dajj." Iznervirano sam otpuhnula.
"Svideo ti se film?" Podigla sam glavu sa njegovih prsa te ga pogledala.
"Jeste. Jako" Idalje sam mu bila nevidjeno blizu.
Desnu nogu sam stavila ispod butine pre nego sto sam sela na nju. Okrenula sam se ka njemu skroz te sam ga gledala u oci.
"Tebi?" Podigla sam obrve.
" Jeste. Jako" Imitirao me je.
"Hejj. Prekini, ja ne zvucim tako." Malo sam ga gurnula.
YOU ARE READING
One in a million
FanfictionPored nje je imao jos njih milion. Ali, jedno je sigurno. Bila je jedina kojoj se vracao. Bila je jedina koja mu je znacila.Bila je jedina koju je voleo. Bila je JEDNA OD MILION.