Paris's P.O.V.
"Konacno" promrljala sam kada sam usla u auto i sela na mesto suvozaca.
Ubrzo je i Justin seo i krenuo.
"Kako sam se izblamirala." uzdahnula sam i naslonila glavu na sediste. "Izvini zbog onoga sa Laurom" jedva sam izgovorila te okrenula glavu ka prozoru nemajuci snage pogledati ga u oci.
"Stvarno mislis da mi je smetalo?" nasmejao se. Vratila sam pogled na njega.
"Pa dobro ako je tako" slegnula sam ramenima.
Izgledala sam ravnodusno ali u sebi sam vristala.
NIJE MU SMETALO STO SAM REKLA DA MI JE DECKO! SVIDELO MU SE TO!
Na sedmom sam nebu, pustite me da uzivam.
"Znas da mi je ona devojka za kasom napisala broj na racunu" odjednom sam pogledala u njega rasirenih ociju. "Uzeo sam ga i namignuo joj"
"Ti si uradio sta?" malo glasnije sam rekla. Da li je on realan?
"Salim se" nasmejao se. "Ovo sam rekao zbog tvoje reakcije" namignuo mi je. "Uzeo sam racun i pocepao ga pred njenim ocima"
Nasmejala sam se na to. Ona devojka mi je jako antipaticna. A i videla nas je da se ljubimo koji k ima mu daje broj. Kurva.
"Pa hej" vratio je pogled sa ceste na mene. "Ja sam ipak zauzet decko" slegnuo je ramenima slatko uz veliki osmeh.
"Ajde prestani" prevrnula sam ocima.
"Ko je ta cura?"
"Moji roditelji se druze sa njenima. Fazon znamo se od rodjenja. Glupa je, bezobrazna, mrzi me. Hoce da je sve po njenom. Ne moze da se pomiri sa cinjenicom da nije glavna u svemu" sa prezirom sam pricala o njoj.
"Pa i ti si takva"
"Sta?" uvredila sam se. "Ne, nisam" ljuto sam rekla. "Dobro, mozda malo." slegnula sam ramenima. "Ali nisam bas takva" branila sam se.
"Ma da.... A zasto si rekla da sam ti decko?" o ne, nemoj to.
"Zato sto je mrzim. I videla sam kako te gleda" ocigledno sam rekla. "Zelim da se vrati kuci i ceo dan razmislja o tome kako Paris ima prejebenog decka. I da pozeli ds istog trenutka ima nekog ko je toliko lep i zgodan i sesi i da..." izbacila sam frustracije iz sebe. "Jer je ona uvek trckarala za takv.." odjednom sam stala.
Tek kad sam videla Justinov ogromni osmeh i onaj njegov jebacki pogled, sam shvatila sta sam rekla.
Zemljootvorisemolimte.
"Paris ima prejebenog decka." imitirao je moj glas. "Lep, zgodan, sesi" nastavio je.
"Nisam bukvalno mislila" pokusala sam se izvuci. Sjebala sam stvar.
"Duso, mene ne mozes lagati" namignuo mi je.
Odlucila sam ga ignirirati i samo zapoceti novu temu.
Ajde Paris, mozes ti to.
"Zasto si kupovao kondome tamo, kada sam ti rekla da ne radis to?"
Stvarno Paris? Stvarno? To je prvo sto ti je palo na pamet.
Poceo se glasno smejati. "Zasto?"
"Ko jos to kupuje u ogromnom marketu gde ima 1000 ljudi i svi vide sta kupujes" rasirila sam oci.
"A znaci ti bi da me jebes a da niko ne zna za to?" opet onaj njegov jebacki pogled i onaj jebeni osmeh.
"Sta?" skupila sam obrve. "Ne."
YOU ARE READING
One in a million
FanfictionPored nje je imao jos njih milion. Ali, jedno je sigurno. Bila je jedina kojoj se vracao. Bila je jedina koja mu je znacila.Bila je jedina koju je voleo. Bila je JEDNA OD MILION.