Chapter 17

1.8K 148 12
                                    

Justin's P.O.V.

"Mozes li jebeno usutiti?" Pokusavao sam prekinuti Ryanovo prepricavanje dogadjaja, koje su Chris i John pazljivo slusali.

Bas mene briga koga je on jebao i kada.

"Daj Justin sta ti je? Interesuje me ovo" Chris me je zbunjeno pogledao.

"Interesuje te to?" Sokirano sam upitao. Klimnuo je glavom.

Ja ne verujem.

"John, zar i ti?" Prostreljao sam ga pogledom. John je uvek bio odgovoran i predan poslu, zasto ga interesuju ova Ryanova sranja?

"Ma ne" Nesto je odglumio.

"Znate sta? Jebite se!. Jedini sam ja ovde normalan. Ako sjebemo posao, mene cete kriviti! Popusite mi!" Izdrao sam se i besno izasao iz Johnove kuce.

Cuo sam kako su za mnom dobacili nesto tipa Sta je njemu odjednom?

Ma neka nekog drugog nadju da zajebavaju.

Otkljucao sam auto dok sam otvarao kapiju te mu se priblizio i usao u njega.

Pogledao sam se u ogledalo iznad te se zadovoljno nasmesio.

Na satu se ocrtavalo 22:00. Odlicno.

Upalio sma auto te dao gas. Mislim da trebam malo da se izduvam. Dobro ce mi doci da odem u neki klub.

Paris's P.O.V.

''Mrzim ovu pesmu!!''

''Paris!!!Sad zbog jedne pesme neces vise da igras?'' Ellie je upitala iznervirano.

''Da, nemas pojma koliko je mrzim. Hajde!'' Prosla sam rukom kroz kosu, uzela sam Ellie za ruku te je povukla ka sanku.

''Al' me nerviras.''Isfrustrirano je rekla.

''Ali me volisss'' Izbeljila sam joj se.

''Uff kucko''

''Kucke to rade najbolje'' Namignula sam joj te sam pozvala konobara.

''Dupli Jack'' Kratko sam rekla. Klimnuo je glavom te mi sipao to.

''Vodku'' Ellie je rekla nakon mene, te je i ona ubrzo bila usluzena.

''Uff kako su zgodni'' Prokomentarisala sam grupu momaka koji su sedeli u jednom separeu.

''Ala, sta bih im radila'' Zamisljeno je rekla posmatrajuci ih.

''Hejj'' Znacajno sam je pogledala ''Ti imas deckaa'' Isplazila sam joj se.

''Jebi se'' Napravila je neku cudnu facu, te se ljuto okrenula ka sanku.

''Nisam ti ja kriva.'' Priblizila sam joj se jako, te je pocela izazivati.''Sama si birala. Imas ga vec 3 godine, nije ti dosadio?''

''Nije mi dosadio. Ne moze mi on dosaditi.'' Odmahnula je glavom.

''Ne mozes mene slagati.'' Namignula sam joj. ''Zar ne bi zelela okusiti jos neke usne, ili pojebati jos nekoga.''Napucila sam se upitno je gledajuci. Kako volim da je podjebavam pa vi nemate pojma.

Na kraju se pitam, kako ona uopste moze izdrzati sa mnom?

''Paris, prestani!'' Ostro me je pogledala.

''Ne zelim, znam da sam u pravu'' Pobedosno sam rekla.

''Nisi'' Odmaknula je glavom. ''Ne razumes ti to''

''Sta ne razumem?'' Skupila sam obrve. Sta se tu ima razumeti?

''Paris, ja ga volim'' Progutala je knedlu. ''Volim ga'' Klimnula je glavom i nasmejala se zadovoljno na ono sto je rekla.

One in a millionWhere stories live. Discover now