Chapter 30

1.4K 135 39
                                    

Paris's P.O.V.

"Meni je muka Paris" rasirila sam oci te je pogledala.

"Daj Nina, ozbiljno?" Samo neka mi kaze da se sali.

"Majke mi Paris" pogledala me je i parkirala auto pored ceste. Uzdahnula sam.

Ugasila je auto te smo izasle iz njega.

"Sta da radimo sad? Jel' ne mozes da izdrzis da dodjemo tamo?" podigla sam obrve.

"Sta ce se promeniti tamo? Povraticu" malo se odmakla od mene.

"Jel ti treba neka pomoc?"

"Da, ne znam sama da povratim" sarkasticno je rekla.

"Samo sam pitala" prevrnula sam ocima i naslonila se na auto.

Telefon mi je zazvonio te sam brzo bacila pogled da vidim ko je.

"Hej, Justin"

"Gde ste?" Cula sam da je i on izgleda u saobracaju s obzirom na motore auta i njegovo povremeno psovanje.

"Nini nije dobro, muka joj je, pa smo stale negde pored ceste. Lagala bih kada bih rekla da se ne bojim jer nema nikog skoro a vec je proslo 22h"

"Aha, ok. Mi smo zaglavili u nekoj jebenoj guzvi pa cemo malo kasniti" opet je opsovao sebi u bradu nesto.

"Aha, ocigledno cemo i mi kasniti tako da..." Slegnula sam ramenima. "Vidimo se tamo" i prekinula sam poziv.

"Paris" bukvalno sam odskocila od auta na nepoznati glas.

Okrenula sam se te videla decka otprilike mojih godina. Lagala bih kada bih rekla da se nisam uplasila. Okrenula sam se okolo te videla da nigde nema Nine. Okej, vec me malo hvata panika. Odmaknula sam se korak unazad.

"K-kako znas moje ime?" Promucala sam.

"Am, ovaj..." Zbunio se i pocesao straznji deo vrata.

Srce mi je kucalo 300 na cas.

"Upoznali smo se u jednom klubu. Ja sam Cameron, secas me se?" Upitno sam ga pogledala te opet pogledala oko sebe trazeci Ninu. K vragu, pa gde je?

"Ne secam te se" odmaknula sam se jos malo unazad medjutim priblizio mi se.

"Secas li se Nicka? S njim si bila malo prisnija" osmeh je zaigrao na njegovom licu.

"Da" skupila sam obrve. Kroz maglu sam se setila veceri kada sam upoznala Nicka, oh sada mi je malo poznatiji ovaj Cameron, secam ga se.

"Eto vidis da me znas, opusti se" ssd mi je bio jako blizu. "Sad mi reci sa kim si pricala. Koji Justin, decko?" Poceo me je ispitivati. Krenula sam jos ka nazad al' sam idarila ledjima o auto dok se on nasmejao zadovoljno.

"Ha?" Rasirila sam oci. "Naravno da ti ne mogu verovati" onda mi je na pamet dosla misao. "Hej, odakle si ti dosao?" Uplaseno sam upitala s obzirom da auta nije bilo to, a ispred mene je suma. "I sve i da me znas iz kluba, kako si me prepoznao od nazad" i ja sam se sama uplasila kada sam shvatila sta sam upravo zakljucila.

"Ne bitno" odmahnuo je glavom. "Sad mi reci zasto se satajes sa Bieberom?"

"Ha?" Rasirila sam oci. "Kako znas njegovo prezime?"

"Pa, pricala si sa njim"

"Sigurna sam u to da sam rekla Justin. A postoji milion Justina na svetu, nisi mogao da znas da je on" odmahnula sam glavom. "Pratis li me?" Uplaseno sam rekla.

"Paris, sta se desava?" Nina je uplaseno upitala. Oh, hvala Bogu.

"Nista. Pusti me" pokusala sam ga gurnuti, medjutim nije se ni pomakao. Podigla sam nogu te ga sutnula u njegovu muskost.

One in a millionWhere stories live. Discover now