Paris's P.O.V.
Budim se iz predivnog sna, idalje drzeci oci zatvorene i nemajuci snage za ustajanje.
Takva su mi inace svaka jutra, nikada nemam snage ustati, pa onda navijem alarm 10-ak minuta ranije, pa se vrtim u krevetu dok se ne razbudim.
Medjutim ovo jutro je bilo drugacije.
Moja glava se nalazila na Justinovim prsima dok sam moju desnu ruku drzala na njegovim plocicama.
Setila sam se svega od sinoc. Kako cu ga sada pogledati u oci? oh boze
Otvorila sam lagano oci te podigla pogled ka gore.
Justin je spavao, te se cinio tako nevinim.
Ko bi rekao da je ovako nevino stvornje, kakvim se cinio, jedan veliki kreten, zenskaros, perverznjak.
Vratila sam glavu na njegova prsa te zatvorila oci.
Malo sam se promeskoljila i promumljala nesto.
"Jutro" Cula sam hrapavi jutarnji glas koji mi je dobacio ovo.
"Jutro" Tiho sam rekla te se nasmesila ne otvarajuci oci.
"Tebi je tako lepo na meni, da ne zelis da ustanes?" I evo ga, opet on pocinje.
Pa helloooo to je Justin.
"Jako" Sarkasticno sam rekla. Iako mi i jeste lepo, ali ne zelim mu to dati na znanje.
Malkice sam podignula tanki pokrivac, te videla da na sebi imam samo gacice, a on njegove bokserice.
Vratila sam pokrivac te ruku stavila ispred sebe, tj na njegovo srce te sam mogla osetiti kako kuca.
"Trebali bi ustati" Promrljala sam, te glavu stavila na moj jastuk.
Duboko sam udahnula te izdahnula pre nego sto sam ustala.
Grudi su mi bile otkrivene ali nisam obracala paznju na to previse. Svakako ih je sinoc video.
Sta se sa tobom desava Paris? Cujes li ti sebe?
Da. Sta mi fali.
Fali ti malo mozga, urazumi se.
Kako me nervira ovaj glas.
Samo sam ignorisala podsvest koja i jeste bila u pravu. Prosla sam pored kreveta brzo trudeci se da ne bacim pogled na Justina.
Iako sam 100% sigurna u to da me odmerava. Hello imam samo gacice na sebi.
Kada sam shvatila da zapravo ne znam gde idem udarila sam se u sebi u glavu.
Kako sam glupa.
Zatvorila sam i stegla oci u trenutku skupljajuci hrabrost da se okrenem.
Duboko sam udahnula te se okrenula na petama ka Justinu.
"Gde ti je wc? I da li znas gde mi je grudnjak?" Zagrizla sam usnu. "Ili imas neki zenski donji ves, to bi bilo najbolje"
"Hm, wc ti je odmah prekoputa sobe, a tvoj grudnjak...." blago je presao pogledom oko sebe "je na podu pored mene" prebacio je pogled na mene bezobrazno me gledajuci. "Zapravo nemam"
"Aha dobro" slegnula sam ramenima.
"Kod mene kuci imas pakete zenskog vesa, ali u ovom stanu, nope" odmahnuo je glavom.
YOU ARE READING
One in a million
FanfictionPored nje je imao jos njih milion. Ali, jedno je sigurno. Bila je jedina kojoj se vracao. Bila je jedina koja mu je znacila.Bila je jedina koju je voleo. Bila je JEDNA OD MILION.