Paris's P.O.V.
"Izvolite" Okrenula sam se te se susrela sa konobarom koji mi je pruzio moj koktel.
"Hvala" Nasmesila sam se, te je on uzvratio.
"Stvarno?" Okrenula sam glavu te se susrela sa Ellie. Podigla je obrve. Nakon sto je videla da je ne shvatam nastavila je. "Od toliko zgodnih momaka ti flertujes sa konobarom?" Prasnula je u smeh.
"Shhh" Gurnula sam je u rame. "Cuce nas" Tiho sam rekla. Duboko sam izdahnula kada sam shvatila da je otisao. Nisam flertovala sa njim -.-
"Ah, tu si babe" Leo joj je prisao te je zazvalio. Okrenula sam glavu te nastavila gledati cure i momke kako plesu.
Nekoliko devojaka se nasmejalo u desnom pravcu. Pogledala sam tamo te videla decka koji im je valjda namignuo,sigurno cim se smeju. Kad bolje razmislim poznat mi je odnekud. Oh da,to je onaj sto sam ga srela na parkingu. I onaj sa semafora
Mhmm,sad mi se cinio jos zgodniji.
Oh sta je meni?
On i jos 2 momka koja su bila sa njim su krenuli prema tim devojkama. Snuzdila sam malo facu. Te devojke su bile kurvaste i aghh vestacke. Ponekad pozelim biti kao one. Njih sve zele, zapravo one svakog dobiju.
O cemu ja razmisljam? Naravno da ne zelim biti kao one... Boze sta je meni?
Okrenula sam glavu jer nisam vise zelela gledati to.
Odlucila sam otici malo do podijuma i zabaviti se. Otpila sam koktel do kraja te krenula. DJ je pustio "Hove deep is your love?" Hm,tacno sam znala na koju pesmu da ustanem i plesem.
Uvijala sam svoje telo u ritmu muzike. Pored mene su bile devojke,uglavnom mojih godina. Dosta njih sam znala. Opustila sam se i dozvolila sebi da malo predahnem od svega.
"Onaj momak te odmerava vec neko vreme." Devojka koja je stajala ispred mene i imala pogled na sve sto se desava iza mene mi je sapnula te pokozala prstom. Okrenula sam se te se susrela sa kestenjastim ocima.
Posramila sam se jer sam tu igrala i agh. Sramota me je. Mogu inace misliti sta on misli o meni.
Histericna kucka.
Ali opet i on je kreten,ako cemo realno.
I dalje me je gledao. Dobro,mozda mi to ne bi ni bilo mnogo cudno da on nije drzao drugu devojku za struk i dok ga je ona ljubila po vratu, pipao ju je svukud po telu.
I mean... He is such a dork.
Jadna ta devojka. Mislim nju ljubi dok drugu gleda. Sada su spojili usne. Kad bolje razmislim zasto je jadna? Blago njoj. Volela bih da sam ja na njenom mestu. Volela bih osetiti njegove usne na svojima, volela bih dodirnuti te njegove tetovaze, misice.. Volela bih proci kroz tu njegovu savrsenu kosu...
Okej definitivno meni nije dobro. Odlucila sam otici do sanka te popiti jos koje pice. Narucila sam te sela za jednu od stolica pored sanka.
"Paris?" Okrenula sam pogled te se susrela sa crvenokosom lepoticom.
"Anna" Cvrsto sam je zagrlila. "Dodji,sedi. Ja castim. Konobar" Sve sam brzo izgovorila, bila sam uzbudjena sto je vidim.
Dobila je svoje pice te smo pocele pricati.
"Zasto mi nisi rekla da dolazis?"
"Nisam stigla, htela sam ali zaboravila. Ali eto, ima Boga, pa smo se srele" Osmehnula se siroko. Inace zivi u Londonu i retko se vidjamo ako ne recunamo drustvene mreze.
"Ima nesto novo?" Upitala sam ju. Bukvalno sam se derala da bi me cula. Muzika je bila preglasna.
"Ma sve po starom. Kako ljubav?" Podignula je obrve te se vragolasto nasmejala.
"Nasla si pravi osobu da pitas" Rekla sam te smo se obe nasmejale. "Kod tebe?"
"Pa..." Krenula je govoriti, no prekinala sam je.
" IMA NEKO ZNACI" Proderala sam se. Bukvalno, kao da sam osvojila na loto-u. Hvala Bogu pa je muzika ovako glasna pa nije puno ljudi culo.
"Pa ima" Tiho je rekla te se nasmesila.
"Pricaj. Sve" Naredila sam te joj se malo priblizila kako bih je bolje cula.
(...)
Anne je otisla te sam ostala sama. Mislim, ne bukvalno sama. Klub je pun. Ellie nemam pojma gde je. Jadna je kad je nadjem.
Uzela sam telefon te upalila prednju kameru. Uslikala sam nekoliko slika i pravila svakve face.
Odjednom sam osetila ruku na struku i videla jos jednu osobu pored sebe na kameri.
"Mogu li upasti u kadar?" Sapnuo mi je na uvo. Bio je to ON. Onaj zgodni ali bezobrazni momak.
"Mhm" Promrljala sam te uslikala dva puta.
"Da promenimo pozu?" Upitao je na sto sam razgoracila oci. Okej, sad ce pomisliti da sam neka perverznjakusa.
"Nisam na to mislio" Prasnuo je u smeh."Mada se ne bih bunio" Sapnuo mi je,te se vragolasto nasmesio.
Odmahnula sam glavom na svoju perverznost te smo "promenili pozu" za slikanje,ne za ono sto vi mislite. Ccc
"Moze ovako?" Upitao je te otisnuo maleni poljubac na mom obrazu. Klimnula sam glavom te uslikala.
Odmaknuo se od mene te seo pored. Ne znam sta mu je. Prvo se ponasa prema meni kao prema nekoj kucki. Onda mi dva dana kasnije se smesi i namigne. A onda me odmerava dok ljubi i mazi DRUGU curu.
Kreten.
"Jack" Rekao je konobaru koji ga zapravo nije ni pitao sta hoce. Doneo mu je Jack-a u roku od 6 sekundi.
"Izvolite" Pruzio mu je. Pogledao je u mene i nasmesio se. Izgleda da je u ruci drzao neki papiric..Hm,broj? "Am.." Krenuo mi je nesto govoriti.
"Khm" ovaj zgodni kreten pored mene se lazno nasmejao. Pogledom mu je pokazao da odbije, te je ovaj spustio glavu i okrenuo se. A jadan.
"Hej, zasto si ga oterao?" Upitala sam ga ljuto.
"Hteo ti je dati broj" Poceo se glasno smejati.
"Pa sta?" Podigla sam obrve, te ga upitno pogledala.
"Ma daj,pogledaj ga"Bacio je pogled na njega,te se opet nasmejao. "Ne moze tako lepoj devojci svako prilaziti" Nasmejala sam se na njegovu recenicu.
"A ti mozes?" Gurnula sam ga.
"Hej, ja nisam svako" Ponosno je rekao.
"A ko si ti?" Podigla sam obrve.
"Justin. Justin Bieber." Pruzio mi je svoju ruku, koju sam prihvatila.
"Paris. Paris Wilson."
A.N.
Docekasmo i tu nedelju i nastavak. Kako vam se cini?
U ovom delu je bilo Justina.
Samo da vam kazem odmah na pocetku, on nije poznat tj. pevac u prici. Obican je decko. Zgodni decko haha ;)
Zelim vam se zahvaliti na svim vote-ima i komentarima. I pregledima.
Sledeci nastavak najverovatnije u utorak, potrudicu se da tako bude.Vote/Comment
Volim vas ❤❤
YOU ARE READING
One in a million
FanfictionPored nje je imao jos njih milion. Ali, jedno je sigurno. Bila je jedina kojoj se vracao. Bila je jedina koja mu je znacila.Bila je jedina koju je voleo. Bila je JEDNA OD MILION.