Zilele treceau monoton si Alessia zambea de cate ori isi vedea brelocul dar in rest nu avea nici o veste, nimic, tresarea cand auzea motociclete dar cam atat. A cautat sa afle cine e sfantul de pe breloc dar nu a reusit. Cine stia ca mai toti aveau cate ceva in mana, ba sabii, ba toiag, ba sceptru, si nu prea putea merge intr-o biserica sa intrebe de un breloc. Tot ce ii ramasese erau plimbarile spre casa, mai mereu pe acelasi traseu. Cateodata se operea in marketul din zona, stand mai mult decat era cazul printre rafturi urmarind oamenii, spera ca poate el va fi pe acolo si printr-o intamplare norocoasa o sa-l si recunoasca. Pana la urma nu il vazuse cu adevarat niciodata dar stia ca daca ar fi langa ea sigur ar fi simtit asta.
Intr-o seara a plecat iar tarziu de la birou si a luat-o pe drumul deja obisnuit dar lucrurile s-au complicat, la cateva strazi de locul unde il intalnise pe el masina a inceput sa faca un zgomot ciudat, ca si cum se inneca “Dar am combustibil!” isi spuse in timp ce se uita la indicator. Cu toate astea masina facea un zgomot aiurea si ea se vazu nevoita sa traga pe dreapta. Incerca din nou motorul dar nimic, bateria parea sa mearga pentru ca avea inca farurile aprinse.
Se dadu jos si deschise capota “De parca m-as pricepe…” nu iesea fum, nu iesea abur si in rest nu vedea nimic in neregula, o inchise la loc. Singura pe drumul ala nu se simtea foarte confortabil, mai treceau masini dar zona nu era una in care lumea s-ar fi oprit sa te intrebe ce faci. Sa-l sune pe Paul nu prea o incanta, era de serviciu si nu vroia sa-l deranjeze, plus ca ii era teama ca fie o s-o certe ca iar e in zona asta fie o sa-l trimita pe Victor sa o ajute si nici o optiune nu i se parea convenabila.
“Hai Alessia, esti fata inteligenta, te poti descurca si singura doar nu e un capat de tara” Isi lua telefonul si cauta pe net un numar de la tractari non-stop.
- Buna seara, am si eu o problema cu masina, s-a oprit si nu stiu ce are. Ma puteti ajuta?
- Sigur domnisoara, se auzi o voce groasa barbateasca la celalalt capat. Daca imi spuneti adresa de unde se ridica masina si cea unde o lasam va voi spune si costul si in cat timp ajunge platforma la dumneavoastra.
Alessia ii dadu adresa si apoi apoi se imbarbata, mai avea de asteptat cam 1 ora. Nu avea rost sa cheme taxiul de acum, poate avea bafta si venea mai devreme platforma.
Se baga in masina dadu drumu la radio si apoi isi lua telefonul, mai intai o suna pe Mia.
- Buna!
- Buna straino, ce faci? Ce-i cu tine la ora asta? Nu stii la ce film sa te uiti? In vocea Miei se simtea zambetul
- Aaaa nu, de fapt, am o rugaminte. Am o problema cu masina si am ramas in drum si as vrea sa trimit platforma la voi si de acolo sa ma ajute maine Paul s-o duc la service-ul de care zicea el.
- Da, sigur, dar tu ce faci? Unde esti? Cu ce ajungi acasa?
- Eram in drum spre casa si nu stiu de ce s-a oprit, sunt in apropiere oricum, doar ca o sa dureze pana vine s-o ia si apoi sun la un taxi. Stai linistita ca nu e nici o problema, ma bag in masina si recuperez la socializare. Vreau s-o sun pe Mary, de cand cu sarcina avansata nu ne-am mai vazut si nici nu am apucat sa o sun sa mai vorbim si acum cred ca pot recupera linistita.
- Aaaa, Mary, blonduta de la ziua ta?
- Da da exact, e in 7 luni si sta acasa.
- Bine draga, ma ocup eu de masina cand ajunge aici. II pun sa o lase in alee. Dar tu te rog sa ma suni cand ajungi acasa.
- Multumesc Mia si stai linistita ma descurc si vorbim mai incolo. Te pup!
CITEȘTI
Seductie vanata
RomanceUn accident i-a adus impreuna...dar sunt atatea lucruri care ii despart.