Epilog

56.6K 2.9K 1.3K
                                    

Dupa cum e moda...desi daca nu exista asa ceva eu tot va lasam aici un mesaj "cat casa"... sa incepem printr-o "nota a autorului". :)

Pentru aceasta poveste m-am apucat de scris pe watt, este prima mea incercare in a scrie proza...cu poezia mai "cochetasem" stangaci undeva prin generala, la cercul de literatura. :P

Daca va vine sa credeti sau nu, chiar am incercat sa ma abtin la inceput, sa raman doar cititoare, dar va spun sincer ca n-am rezistat... in timp ce un motociclist trecea pe langa mine imaginatia mi-o lua razna si ii construiam povestea, ca si cum stiam cine e si aveam voie sa ghicesc sau decid unde se duce.

Daca va amintiti momentul in care Alessia a mers dupa ambulanta lui Paul, am trait momentul acela...ca simplu spectator, in masina, asteptand cuminte la semafor...lasand sa treaca ambulanta pe langa, urmata indeaproape de o masina... Pentru cei ce sunt familiarizati cu Bucurestiul, chiar la statuia Leu din intersectia cu Cotroceniul. :) si...desi primul gand a fost cum ca probabil era o gravida care era dusa la Universitar, mintea mea a decis altfel, cand la cateva momente..am vazut un motociclist indreptandu-se in aceeasi directie.

Imi place sa ma gandesc ca...poate nu sunt creatorul acestei povesti, sunt doar povestitorul ei...undeva ea, cu bune si rele, inca are loc...

Va mulumesc tuturor, celor care mi-ati dat "follow" datorita acestei povesti, celor care ati adaugat cartea in listele voastre de citit (imi pare rau ca wattul nu-mi arata toata lista...mi-ar fi placut sa va multumesc personal..si individual :)  ) , multumesc si celor care trec pe aici, anonim, dar care s-au adunat si una peste alta au facut ca aceasta scriere sa adune un total de peste 18.000 de vizualizari....dupa cum spuneam si intr-o nota anterioara, ma minuneaza ca sunt cam 500 de suflete care au trecut, in medie, pe la fiecare capitol.

Iertare daca devin "cheesy" acum la final..si oarecum partinitoare, si am sa mentionez doar o parte din voi...cei care m-ati bucurat si incantat cu comentarii:

-  Multumesc IcarLatent, pentru ca ai fost prima care si-a "vocalizat" parerea si Doamne ce parere a fost..si cum m-ai facut addicted dupa opiniile tale ....si nu numai :)

- Multumesc RuaLaNur, pentru ca m-ai scos de cateva ori, bune de tot, din writer's block...pentru ca m-ai provocat si m-ai ajutat ...inclusiv cu poza de la ultimul capitol. Voi, cei care v-ati delectat cu acel capitol fierbinte XXII...sa stiti ca ea a fost de "vina" pentru incarcarea mea energetica ... ca sa-l duc la capat.

- Multumesc AndradaB ca desi ai recunoscut ca nu citesti "romanticosenii" te-ai abonat cu comentarii consistente si tare placute.

- Multumesc BackIncognito, chiar daca esti acum in siletio stampa, cand ai fost "guraliva" tare bine mi-ai facut la suflet si la moral.

- Multumesc Xirrya, pentru ca desi incepusem destul de binisor povestea, te-ai ostenit sa citesti si sa-ti lasi parerea. Ba chiar spre final ai fost cea mai prompta. ;))

- Multumesc Ubikaaa pentru ca atunci cand te-ai apucat de citit mi-ai lasat comentarii la fiecare capitol. Cand am vazut...m-am simtit ca in dimineata de Craciun :D

- Multumesc Ymequa pentru comentariile ce ating si/sau depasesc numarul maxim de caractere :D Eu una nu ma plang!

- Multumesc VenomTDA pentru ca ai rabdat sa treci printr-o poveste de dragoste, stiu ca arareori barbatii citesc...si ...si mai arareori au curajul si "self confidence"-ul sa comenteze. Input-ul tau este tare bine venit si ma bucur ca te-am castigat drept cititor.

Iertare tuturor celorlalti care ar fi meritat sa fie mentionati aici negru pe alb dar pe care i-am ratat, va multumesc inca o data pentru voturile si citirile voastre prompte, pentru urmarirea silentioasa dar fidela. Pentru TOT!

Seductie vanataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum