Cap VII

44.4K 2K 71
                                    

Alessia era fericita, ca un copil care tocmai si-a dat seama cum sa faca un puzzle. Avea un plan si credea ca o sa mearga, cel putin pentru inceput. Mai incolo vedea ea ce se mai intampla. Isi rugase o colega sa-i aduca o geaca de motociclist pentru ea, asta era primul pas. Pretextase ca avea in weekend o petrecere tip bal mascat si vroia sa incerce diverse tinute sa vada in ce sa se costumeze. Fata, care avusese un prieten cu motocicleta o ajuta bucuroasa, fosta ei geaca de plimbare zacea nefolosita in dulap iar Alessia era intodeauna placuta si prietenoasa si nimeni simtea nevoiea sa o refuze.

Nici nu s-a putut concentra la munca, a frunzarit hartiile fara rost, era luni pentru toata lumea si nimeni nu baga de seama ca Alessia era distrata si neatenta.

Mark nu avusese stare toata ziua, in el se ducea o lupta intre ce vroia si ce trebuia sa faca. Isi mai ingaduia cateva zile langa ea, doar atat si apoi gata. Poate, daca viata il elibera de labirintul in care se afla, avea s-o caute. Dar acum vroia doar sa guste un pic din placerea de a fi in preajma ei, nu putea altfel.

Seara se imbraca mai lejer, blugi, o camasa si o geaca si porni spre Alessia. Era fara un sfert si deja o astepta.

Alessia cobori repede treptele si merse spre locul unde o astepta Mark. Nu-si abtinu un zambet cand il vazu, se imbracase altfel, nu mai avea combinezonul ala, parca era o uniforma menita sa-l ascunda. Ii placu sa-l vada imbracat altfel, poate ca lasase garda jos si planul ei avea mai multe sanse de izbanda.

Cu geaca imprumutata pe brat Alessia inainta catre el. El o vazu dar nu schita nimic. Ajunse la el si statu langa motocicleta fara nici un alt gest. El isi ridica viziera si Alessia spuse:

-          Crezi ca se poate sa nu ma duci direct acasa azi? Ma gandeam ca daca nu ai nimic de facut sa ne plimbam un pic. Se pare ca incepe sa-mi placa pe motocicleta. Si zambi timid, repetase de atatea ori vorbele incat acum parca nici nu mai aveau sensul dorit.

Mark tacu cateva momente, Alesia isi rodea obrazul interior, gandind ca trebuia sa vorbeasca altfel si ca nu prea luase in calcul ca el o s-o refuze.

-          Unde vrei sa ne plimbam? Intreba Mark

-          Oricunde, nu conteaza, prin oras, pe langa...oricunde putem merge cu motocicleta.

-          Ok, daca asta vrei...hai urca.

Alessia zambi fericita, dar nu mai scoase nici un cuvant de frica sa nu cumva sa nu-l faca pe Mark sa se razgandeasca. Isi puse casca si incaleca tinandu-se strans de el. Si au plecat... s-au plimbat prin tot orasul, si pe bulevardele mari unde el mergea cu viteza, si prin cartierele mai vechi unde erau case frumoase cu gradini iar Mark mergea incet ca Alessia sa se bucure de priveliste. Au iesit si din oras pe una din autostrazi, unde in timp ce Alessia il tinea strans el ii arata ce inseamna sa mergi cu viteza. Alessia se simtea ametita de atata viteza. Incet incet se lasase seara.

Orasul avea iesire la mare, dar era asezat pe un teren mai inalt, si el a dus-o pe un teren terasat de unde se vedea o parte din plaja si marea. Ultimele raze ale soarelui se topeau in mare si de la nivelul plajei se auzea muzica de la un local...vantul ducea sunetele pana sus unde erau ei.

El dadu sa porneasca si ea il opri:

-          Nu, mai stai un pic te rog, cred ca se incepe o melodie care imi place..asteapta un pic.

Ea isi dadu casca jos si cu mainile in jurul lui isi puse capul pe el, ascultand melodia. In rafale de sunet se auzea pana la ei melodia „Save room – John Legend”. El isi ridica viziera, parca sa auda mai bine melodia. Versurile se auzeau asa clar...parca anume pentru ei.

Seductie vanataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum