Cap XIX

40.1K 1.9K 110
                                    

Imi pare rau ca-i asa scurt...sper sa ma revansez la urmatorul. :)

Astept, ca mereu, parerile voastre.

Pe holul in care da camera ei,  asezat pe jos, cu antebratele pe genunchii flectati si capul sprijinindu-se de perete priveste in gol tavanul. Nu a reusit sa se convinga sa coboare sau sa se intinda intr-unul din dormitoarele vecine, dar nici nu se simtea indeajuns de stapan pe sine incat sa intre si s-o vegheze din camera. Se simtea ca un caine de paza, eliberat din lant, dar prea loial ca sa simta nevoia indepartarii. Ii fulgerau prin fata ochilor evenimentele ultimelor ore si desi descatusat de masti in preajma Alessiei nu putea gusta libertatea, se simtea obosit si prins in dileme noi.

 Zambi cald la amintirea apropierii ei, cum il cautase ca pe un protector, cum i se lasase in grija cu toata increderea, ii reverberau cuvintele ei „Nu vreau pe altcineva”. Daca ar fi stiut cum ii sunau lui aceste vorbe, cat de mult si le-ar fi dorit sa nu fie doar de moment, doar de soc. Ofta adanc si trecandu-si mainile prin parul castaniu se ridica in picioare.

 Cobori in living si se afunda in canapea, parfumul ei inca persista si ii ametea simtirule si in linistea noptii incerca sa-si relaxeze gandurile si trupul, ziua fusese lunga si grea. Auzi zgomote de sus si apoi pasi tarsaiti si somnorosi inspre si dinspre baie, un cascat prelung si fosnet de asternuturi, apoi liniste. Inchise ochii si se intinse, incerca sa-si gaseasca o pozitie confortabila felicitandu-se ca avusese inspiratia sa nu ramana langa ea, ar fi speriat-o stand de paza in semiintunericul holului.

 Se foi fara somn si hotari ca avea prea multa adrenalina pentru a putea adormi, se ridica si se plimba prin casa. Era mobilata cu bun gust fara sa se cunoasca in mod pregnant ca era locuita de o femeie, nimci prea roz sau prea pufos. Canapeaua pe care tocmai o parasise era un verde inchis si parea sa se topeste in fundalul peretelui pictat cu frunze de iarba, in colt un fotoliu langa un raft de carti si o veioza pentru citit. Se indrepta inspre masuta din fata fotoliului unde cateva foi erau imprastiate, schite de case si amenajari facute in creion, pareau ca au mai mult un aer artistic decat tehnic. Si-o imagina aplecata asupra hartiilor, cu parul alunecandu-i pe langa ramele ochelarilor, concentrata la varful creionului ce alearga frenetic pe albul colii. Se scutura de imagine, apropierea de ea il facea sa-i fiarba sangele si daca se fortase constient sa se indeparteze fizic mintea gasea tertipuri sa si-o apropie, chiar si numai imaginar. Ofta si inchise ochii lasandu-se invadat de mirosul dulce acrisor ce umplea camera, ca o limonada de aer.

 Vantul noptii tulbura frunzele capacilor din fata casei si umbre alb-negre danseaza estompate de perdelele pe peretii interiori. Un fosnet slab umple aerul, dar Mark se incordeaza, are senzatia unor sunete noi, infundate, agitate.  Sta incremenit incercand sa desluseasca daca i se pare sau nu si apoi realizeaza ca se aude de sus. Urca treptele doua cate doua in fuga si intr-o secunda e la usa Alessiei dar acum nu se mai aude nimic.

 Deschide celelate dormitoare si verifica imprejurimile de la fereastra, scrutand intunericul. Dintre toate nebuniile care se puteau si s-au intamplat azi, chiar sa se termine cu un jaf?! Dar auzi din nou sunetele infundate si fugi spre camera Alessiei.  Fata cu ochii inchisi se zvarcolea in pat gemand si mormaind inteligibil, cu lacrimi curgand in coltul ochilor.

 Se apropie de ea si se puse pe margine patului, salteaua se afunda sub greutatea lui aducand-o aproape de el pe Alessia care se zbatea in continuare in cosmar.

 -          Alessia, iubito, trezeste-te, e doar un cosmar. Soptea incet in timp ce ii mangaia fruntea. Parul ei statea ravarsit pe perna si suvite i se rasucisera pe muschii torsionati ai gatului. Ochii se miscau frenetic sub pleoapele rozalii, lacrimi tremurande se nasteau in colturilor lor si se prelingeau printre genele intunecate. Buzele pline dar uscate trageau aer repede si incerca sa spuna ceva cu greu, si ii ieseau doar sunete inteligibile.

Seductie vanataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum