Cap IV

61K 2.3K 151
                                    

Mergea aiurea pe strazi, nu vroia sa se duca acasa, de parca acasa mergea numit locul ala. Stia ca nu face bine, ca nu trebuia sa se duca dupa ea, si ca daca s-a dus trebuia sa nu fi intervenit, dar parea asa singura si incordata si a vrut sa vorbeasca cu ea. “A dracu viata cu ce-mi fac singur” injura Mark, stia ca se joaca cu focul si ca muncise prea mult pana acum ca sa strice totul pentru ceva instinctual care nu avea nici un sens, nici o finalitate, nimic. Poate ca se saturase sa invarta in viata asta intunecata si se agatase de ea de parca era un far, vroia ceva in afara lumii in care isi facea veacul acum.

Inevitabil trebuia sa se intoarca, nu putea lipsi mult fara sa se observe, chiar si in pozitia lui lucrurile erau mereu pe muchie. Ajunse la cladirea de blocuri unde isi avea apartamentul, urca si deschise usa.  Apartamentul unui burlac, asta inspira tot mobilierul in linii drepte, totul minimalist si fara implicare. Isi dadu jos combinezonul de motociclist si pistolul. Le puse pe birou si se intinse, era asa amortit.

Se duse la baie si se spala pe fata, apoi cu mainile sprijinite de chiuveta se privi in oglinda, incercand sa-si imagineze ce a vazut Alessia, doar ochii, oare ar putea sa-l recunoasca numai dupa asta?! Vocea isi dadea seama ca si-o mascase un pic cu casca. Era urat ce facea, isi dadea seama, nu si-ar fi dorit sa aiba o  sora care sa faca ce facea Alessia, dar se bucura ca Alessia o facea.

Maine avea s-o vada din nou, dar stia ca nu va dura mult, nu putea sa se joace cu focul prea mult. “Doar pana i se repara masina” isi spuse, parea ca negociaza cu el insusi.

Isi trecu nervos mana prin parul castaniu si iesi nervos din baie. Isi lua o geaca, cheile, pistolul si telefonul mobil si iesi din apartament.

Ajuns in parcare se duse direct la masina, un jeep. In bussinesul asta cu cat erai mai aprope de sef cu atat trebuia sa pastrezi standardul, nu puteai sa apari ca un rebel pe motocicleta, ea inspira independenta si el vroia din tot adinsul sa-si pastreze pozitia de mana stanga a sefului.

Porni si ajunse in cateva minute la marginea orasului langa un depozit, batu sacadat in perete, ca pe o parola si usa se deschise. O matahala de om ii deschise si micsora ochii in incercarea de a vedea in intuneric.

-          A Mark, tu esti?! Sefu intreba de tine. Te ocupi tu si de transportul din seara asta?

-          Buna John, nu stiu, sa vorbesc cu el.

Trecu de John si merse mai departe, trecand printre diversi barbati jucand carti, sau fumand, unii chiar se uitau la un televizor. Ar fi putut sa para un “gentelmen’s club” de alta data, daca nu erai atent. Doar ca nu era, toti acesti barbati aveau ceva in comun, aveau pistoale la brau, la spate, la picior, in buzunar, chiar daca nu il vedeai era bine sa ti minte ca aveau.

In spatiul urmator cutii mari de lemn si armament peste tot, cativa aranjau marfa in cutii, altii o scoteau din altele. Il vazura pe Mark si salutara distant, muncitorii nu se amestecau cu sefii, asa ca isi continuara munca fara alte discutii.

Ajunse in biroul central, seful cel mare si mana lui dreapta stateau de vorba. Se oprira cand l-au vazut pe Mark.

-          Alex, Robert, saluta Mark

Barbatii salutara dand din cap. Alex era un barbat bine de vreo 40 de ani, ceva mai scund decat Mark, sa fi avut un metru optzeci, ochi caprui, par saten inchis, sablonul barbatului european, dar nu era comun, avea mereu ceva in privire. Mark il citise, se ocupa de traficul de armamanet ca de o afacere, vindea doar clientilor verificati temeinic de Robert si numai in cantitati insemnate. Nu era legat cu mafia pe domeniu, cel putin nu in zona, vroia sa-si faca loc singur si apoi sa se conecteze daca era nevoie.

Din cunostintele lui Mark nu-si murdarea nici mainile nici afacerile, de doi ani de cand lucra cu ei nu auzise de vre-un omor facut de ei, dar era mereu precaut pentru ca isi dadea seama ca Alex nu facuse asta pentru ca nu vroia complicatii, nu ca nu era capabil. Privirea ii psusese mereu ca daca era cazul Alex s-ar fi ocupat personal sa-si rezolve treaba.

Muncise din greu sa ajunga acolo, si fusese rasplatit, nu putea ajunge mai sus in ierarhie, poate doar sa dispara Robert (iar din astfel de afaceri nu aveai cum sa iesi decat in catuse sau cu picioarele inainte), iar Robert la cei 45 de ani parea foarte in forma, singurul viciu pe care il observase Mark erau tigarile, in rest nici un strop de alcool, nici femei, nici cazinouri. Se vedea de la o posta ca cei doi erau buni prieteni si isi conduceau afacerile cu capul limpede, pe cat de curat se putea.

Mark isi insusise codul lor de conduita si excelase mereu, dar tot la fel mereu isi pazise spatele, doar bussinesul era traffic ilegal de arme. Nu era usor sa ajungi din nimeni primul om pe linie de executie si cu oarecare influenta in decizii si asta in numai in doi ani. Intr-un fel era mandru de el, intr-un fel nu…

-          John mi-a spus ceva de un transport? Zise Mark

-          Da, dar il primim, nu il dam, asa ca de data asta stai pe bara. Chiar, unde ai fost? te asteptam mai devreme, Intreba Robert, si ambii barbati se uitara fix la Mark

-          Dupa azi noapte am dormit ceva mai tarziu si…m-am destins un pic. Mark schita un zambet cu subinteles, era cel mai logic sa duca discutia in sesnul asta, cei doi puteau sa nu afiseze cu femei dar nici sfinti nu erau

-          Mda, fiecare simte sa-si consume adrenalina intr-un fel. spuse Alex, incercand sa observe reactia lui Mark

-          Da, nu a fost usor sa stam o ora jumatate ascunsi pana masinile alea de politie au cotrobait pe la docuri.

-          Da, dar important e ca te-ai descurcat. Daca e mergi in fata la baieti si spune-le de planul de Miercuri, vin niste straini sa incarce o parte din marfa si apoi mai vedem ce facem, zise Alex parand multumit de raspunsul si reactia lui Mark

-          Ok, ma duc acum, si Mark iesi inchizand usa in urma lui, lasandu-i pe cei doi capi sa planuiasca urmatoarea tranzactie.

Cateva ore mai tarziu Mark ajunse acasa. Era trecut bine de miezul noptii, nici nu stia cat, acum ca isi  terminase  treaba, ii revenea in minte ca dimineata o va duce pe Alessia la serviciu.

Se dezbraca aruncandu-si hainele pe podea, isi puse pistolul pe birou si intra in dus. Apa ii facea bine. Statea cu capul sub jet si parul castaniu aproape ca ii intra in ochi, dar nu-l interesa nimic, fusese prea incordat, mai intai Alessia, apoi sefii, si acum iar cu gandul la Alessia. Strase din din pumni si inchise nervos dusul “Ok, e frumoasa, ok, imi place, dar asta nu schimba absolut nimic!”, “Esti un idiot Mark, esti idiot daca o bagi in treaba asta, nu o sa-ti multumeasca...si o sa strici totul” “…si ai ajuns sa vorbesti singur!” cu aceste ultime cuvinte arunca cu forta prosopul pe jos si porni spre dormitor. Trase un short pe el si isi puse ceasul la 7 dimineata, viata de infractor nu respecta programul oamenilor normali, cel mult se termina la 7 dimineata. Cu gandul asta in minte ofta si se puse in pat

Seductie vanataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum