...Κεφαλαιο 5...

2.5K 223 10
                                    

Ερμής

Καβάλησα υην μηχανή μου και βρέθηκα στο σπίτι..τα νεύρα μου..όσο ωραία κοπέλα και να ειναι,δεν παύει να ειναι σπαστική..άκου εκει «το καλσόν πρόσεχε μην σκίσεις μαγκάκι» πό θα την σκότωνα..
Αλλα όταν την έπιασα κάτι σαν ηλεκτρισμός με διαπέρασε..τι σκατα;
Έκατσα στο πάρκο σε ένα παγκάκι απέναντι απο το σπίτι μου..με χαλάρωνε αυτο το μέρος ιδικα τα βραδιά.
Άναψα ένα τσιγάρο και το έβαλα στα χείλη μου.
Ρούφηξα δυνατά και κράτησα τον καπνό λιγο περισσότερο στο στόμα μου και τον άφησα να με χαλαρώσει.Ηταν οτι χρειαζόμουν.

Πέρασα απέναντι και βρέθηκα στην πόρτα του σπιτιού μου.Ξεκλειδωσα και μπήκα μέσα άναψα τα φώτα και το θέαμα που αντίκρισα μου άναψε υα λαμπάκια.
Η Λαουρα Καβάλα στον Στέφανο χωρίς μπλούζα και να την φιλάει αληπυτα.
" Δεν το πιστεύω.."
" Ερμη..δεν ειναι.."
" Σσστ μην πεις οτι δεν ειναι αυτο που νομίζω..με την αδερφή μου ρε μαλακά;
Ποσό καιρό γίνεται αυτο πίσω απο την πλάτη μου;"

" Ερμη μην θυμώνεις σε παρακαλώ.."
" Ποσό καιρό."
" Τρεις μέρες.."
" Μάλιστα..Στέφανε..αλε τώρα."
Είπα απόλυτος και ο Στεφανος σηκώθηκε και έφυγε.

" Σε παρακαλώ Ερμη,μην τον πειράξεις..το ξερω οτι ειναι αδερφός σου αλλα πραγματικά όσο καο να μπυ την Σπάει,μου αρέσει"
" Καλα.."
Είπα χώρις να εχω όρεξη για τιποτα,ξερω πτι ο Στεφανος ειναι καλο παιδί,καλημέρα υην Λαουρα παρά υην Μαριαννα γιατι ειναι φίλος μου καο δεν θελω να τον δω να πληγώνεται.
" Το έννοεις;"
" Βέβαια βρε χαζό..."
"Ευχαριστώ.."
" Αλλα αν Σπυ κάνει τιποτα,θα φάει γερό χέρι ξύλο και ας ειναι φίλος μου."
" Εντάξει"

Ανέβηκα στο δωμάτιο μου καο κοιμήθηκα.

Άκουσα την φωνή της λαουρας να τσιρίζει και φρικαρα σηκώθηκα πάνω και άρχισα να τρέχω...

" Τι έγινε και φωνάζεις;"

Ναταλια.

Μέσα στον ύπνο μου άκουσα το κινητό μου να χτυπάει..άπλωσα το χέρι μου καο κοιμισμένα απάντησα...
" Ναταλια;"
" Λαουρα,τι κανείς αγάπη μου;"
"Κοιμόσουν"
" Ναι,έπιασα δουλειά σε ένα μπαρ και νυστάζω η Αληθεοα ειναι.."
" Πως τα καταφέρνεις στην σχολή;"
"Μια χαρά.."
" Ωραία,έρχεσαι να πάμε για καφέ;Θα Σου στείλω υην οδό σε μήνυμα."
" Οκ σε μισή ώρα είμαι εκει.."

Είπα καο σηκώθηκα.
Η Λαουρα ειναι μια κοπέλα που εχω γνωρίσει στην σχολή και κάνουμε παρέα μια πολυ όμορφη κοπέλα και μικροκαμωμένη,ειναι πιο μικρή απο εμένα αλλα στο project που κάνουμε είμαστε μαζί.Εκεινη ειναι στο πρώτο έτος της ιατρικής και εγώ στο τέταρτο.
Βάζω μια μαύρη κοντή μπλούζα καο ένα μαύρο τζιν.Χτενιζω τα μαλλιά μπυ και πρόσθετο λιγο κραγιόν απαλό,βάζω μάσκαρα,τα μαύρα σταρακια μπυ και το δερμάτινο μου και φεύγω.

Κοιτάω το κινητό μου και βλέπω την οδο καο την λέω στον ταξιτζή.
20' αργότερα φτάνω,πληρώνω και βγαίνω απο το ταξι.
Ωραίο σπίτι.Απεξω βλέπω μια μαύρη μεγάλη μηχανή,κάπου την εχω ξαναδεί εγώ αυτή.

Χτυπάω το κουδούνι καο ανοίγει η πόρτα,με αγκαλιάζει καο μπαίνουμε μέσα." τι κανείς;"
" Μια χαρά!"
" Τέλεια.."
" Μισό να πάρω το κινητό και τα κλειδιά μπυ καο φεύγουμε."πρόσθετοι

"Τι έγινε και φωνάζεις;"
Ακούω μια γνώριμη φωνή και στρίβω το κεφάλι μου.
Οο Γκαντ αυτο καο αν ήταν εγκεφαλικό.
" Δεν φώναξα,και πως εμφάνιζε εμφανίζεσαι έτσι ρε Ερμη έχουμε κοσμο."
Χαμογέλασα αμήχανα καο εκείνος μου έριξε ένα δολοφόνικο βλέμμα.
Εντάξει έχει ξεπεράσει τα όρια του.Παρατηρω το σώμα του που ειναι γυμνό και το μόνο που φοράει ειναι ένα μαύρο μποξεράκι,έχει σώμα Φέτες,ελάχιστες τρίχες και τα μακριά του μαλλιά κάτω..το σώμα του καλύπτεται απο διαφορά τατουάζ και κολλάω σε ένα τατουάζ που έχει κοντά στο V του.

Με παρατηρεί που τον κοιτάω και αλλάζω κατεύθυνση το βλέμμα μου.

Έρχεται κοντά και πιάνει το κινητό κοντά στον πάγκο και μπυ ψιθυρίζει:
" Ξερω οτι δεν μπορείς να μπυ αντισταθείς αλλα μην το δείχνεις τόσο.."
Χαμογελάει και τον κοιτάω.Εχει ανατρυχιασει κάθε εκατοστό του κορμιού μου,Γαμωτο,το κακό ειναι πτι έχει πολυ επιρροή πάνω μπυ και δεν ειναι καλο.

" Τα έφερα πάμε.."
Λεει η Λαουρα καο φεύγουμε.

Χειι,ένα χαλαρο πιστεύω κεφαλαιακι,αν καο ανατροπές πολλές εδω πέρα...μωρε αυτοί μαζί δεν κάνουν καο χορια δεν μπορούν...χιχι σχολια ε!!!και ψηφακια (κανονίστε γιατι εχω μάθει τεχνική να δαγκώνω σαν τα βαμπίρ.)δεν σας απειλώ...Χαχαχαχα.Δεν ειναι τιποτα μην ανυσηχειται τα πολλά βιβλία και οι σειρές Καψαν την φλάντζα στο λιγο μυαλό που είχα...Ααα ξέχασα η Λαουρα στην φωτό💕💕💕

Impossible 2Where stories live. Discover now