Ναταλια
Άρχισα να τρέχω για να προλάβω το μάθημα,γαμωτο πάλι άργησα,θα με βρίσει η Καλλιόπη.
Έτρεξα στην αίθουσα και ζήτησα συγνώμη από τον καθηγητή και κάθισα στην θέση μου δίπλα στη Καλλιόπη.
" Μπα κυρία μου μας έκανες την τιμή;"είπε χαμηλόφωνα και την κοίταξα με ένα άπολογιυηκπ βλέμμα.
" Συγνώμη ρε Καλή αλλα άργησα να ξυπνήσω."" Καλά.." Είπε και γύρισε προς τον πίνακα,ανατομία σήμερα,Πφφ.
Σπουδάζω ιατρική εδώ και τέσσερα χρόνια,συγκεκριμένα θέλω να γίνω καρδιολόγος.Ειμαι φιλόδοξη κοπέλα και δεν πρόκειται να παρατήσω καμία προσπάθεια, θελω να περάσω.
Μέτα από τέσσερις ενοχλητικές ώρες τελειώσαμε και έφυγα μαζί με υα παιδιά ,υην Καλλιόπη και τον Τάσο το αγόρι της.
Καθώς περπατούσαμε με έβγαλε από τις σκέψεις μου η Καλλιόπη." Ρε εδώ ζητούν σερβιτόρα,γιατί δεν πας;"
Κοίταξα τον χώρο και είδα ότι ήταν ένα μπαρ,Angels λεγόταν και είχε δυο αγγελους σε φωτεινές πινακίδες που ήταν κλειστές,λογικά ανάβουν το βράδυ.
Να πω την αλήθεια χρειάζομαι αυτή την δουλειά.Τα έξοδα ειναι αρκετά,οι γονείς μου πληρώνουν το πάνεπιστημιο αλλα τα λεφτά δεν φτάνουν και για τρόφιμα και για ενοίκιο και για λογαριασμούς.Και βραδινή δουλειά,μάλιστα καλό μου φαίνεται.Ετσι θα μπορώ το πρωί να πηγαίνω Στην σχολή." Μμμ,θα πάω το βράδυ.Μποτει να με προσλάβουν.Εχω ξαναδουλέψει σε καφετέρια ούτως ή άλλως ξέρω από Σέρβις."
" καλά θα κανέις,λοιπόν αγαπη,τα λέμε το βράδυ.Θα πάμε μαζί στο μπαράκι."" Ωραία γεια."
Προχώρησα λίγο ακόμα και έφτασα σπίτι μου.Μπηκα μέσα και πέταξα όλα τα πράγματα στον καναπέ.Πφφ τι έχουμε να κάνουμε πρώτα ;Α! Σφουγγάρισμα! Έβαλα πρόχειρα ρούχα και τέρμα υην Μουσική στους ήχους των Metallica.Και ενώ σφουγκαριζα,χόρευα και σαν τρελό.
Μόλις τελείωσα το σφουγκαρισμα ανέβηκα για μπάνιο να διώξω όλη υην χλωρίνη από πάνω μου.Εκανα μπάνιο και πήγα στη ντουλάπα μου διάλεξα ένα κοντό σορτς και ένα τοπακι για το βράδυ.Μπηκα στο μπάνιο και στέγνωσα τα μαλλιά μου και βαφτικα ελαφρά με λίγο μεικάπ και μάσκαρα.
Έβαλα και τα ρούχα που διάλεξα και μισή ώρα μετά άκουσα το κουδούνι να χτυπάει.Στην πόρτα ήταν η κουκλάρα κολλητή μου,με ένα μαύρο κολλητό φορέμα και έντονο μακιγιάζ." εσύ δεν είπαμε ότι έχεις γκόμενο ;"
" ΝΑι καλε,αλλα μόλις πας στο μπαρ εγώ μετά θα φύγω και θα κάνω εκπλήξουλα στο μωρό μου."
" Α κατάλαβα,θα αναστενάζουν οι σομιέδες."
CZYTASZ
Impossible 2
RomansImpossible 2 Μια νέα ιστορία ,με άλλους πρωταγωνιστες αλλά ποτέ δεν θα μας λείψουν οι παλιοί διεκδικούν την ιστορια.Ειστε έτοιμοι για μια καινουργια αρχή ;