...Κεφαλαιο 6..

2.8K 213 5
                                    

Ναταλια
Φτάνουμε στην καφετέρια με την λαούρα και καθόμαστε σε ένα τραπεζάκι.
" Γιατι ήσουν τόσο επιφυλακτική με τον αδερφό μου,μην ανυσηχεις,σκυλί που γαβγίζει δεν δαγκώνει λένε..αλήθεια πως σπυ φάνηκε.."
Αχ Ναταλια απλά πες υης την Αλήθεια.
" Τον ξερω τον Ερμη,βασικά δουλεύουμε μαζί και δεν έχουμε και τόσο φιλικές σχέσεις,αλλα ας πούμε οτι ο δερφος σπυ δαγκώνει καο μάλιστα πολυ..καμία σχέση με εσένα.."
" Μάλιστα και γιατι όχι;"
" ΟΤΑν πρώτο πάτησα το πόδι μου στο μπαρ,είπε οτι είμαι η γκομενα του Πέτρου,αν τον ξέρεις δηλαδή,ειναι το αφεντικό μας.."
" Βασικά τον ξερω,ειναι ο κολλητός μου,αλλα μισεί ο Ερμής τον Πέτρο το ξερω..."
" Ωραία λοιπόν,έπεσε πάνω μου με λέρωσε και μετά ζητούσε τα ρέστα,και εχθές τσακωθήκαμε,δεν υα πάω καλά μαζί του και δεν τον χωνεύω,το παίζει πολυ αλήτης και μου την σπάει.."
Πίνω μια γουλιά απο τον καφέ μου και την κοιτάω.
" Δεν το παίζει αλήτης,βασικά ειναι άγριος άνθρωπος,ο Πατέρας μου ήταν κάπως έτσι μικρός και πιστεύω πτι του έχει μοιάσει...ειναι απίστευτα υπερπροστατευτικος μαζί μου,είμαι η μικτή του αδερφή και με προσέχει σαν υα μάτια του...αλλα όσο και ενοχλητικός να ειναι,υπάρχουν στιγμές που αν τον γνωρίσεις καλύτερα γίνεται καλός..ειναι ομως κλειστός χαρακτήρας.."

" Στριμενο έντερο ειναι.."
Λέω τελικά καο γελάει.
Προτείνει να πάμε για ψώνια και φωνάζω τον σερβιτόρο που λιγο πριν μου έκανε καμάκι.
" Τι θέλετε κούκλες.."
" Τον λογαριασμό.."λέω στα γρήγορα και μπυ κλείνει το μάτι,χαμογελάω ευγενικά και περιμένω να έρθει με την απόδειξη.
" Γλύκας ε;"
" Γλύκας και πολυ μαλακας επίσης...γκομενακιας,κοιτά εκει δεν είμαι η μόνη που του γυάλισα.."
" Χαχα,Αληθεοα δεν έχεις αγόρι ;"
" ΤΣ "
" Γιατι,εισαι μια πολυ όμορφη γυναίκα;"
" Απλά δεν έτυχε,είμαι πολυ ρομαντική ξέρεις και δεν θελω την ξεπέτα της μιας βραδιάς...εκτός απο αυτο....."
" Εκτός απο αυτο;;;"
" Έμ...να μην κοροϊδέψεις.."
" οκ,ορκίζομαι.."
" Δεν εχω πάει με άντρα..."
Λέω κοιτάω κάτω..
" Στην ίδια μοίρα βρίσκομαι φιλενάδα...και η μαλάκια ειναι πτι γουστάρω Φούλ τον κολλητό του αδερφού μου και εκείνος,μπορεί να με κοροϊδέψει."
" Ο Στεφανος ;Ουαου!τεριαζεται!"
"Ναι!"
" Λοιπόν το βράδυ θα έρθεις στο μαγαζι δεν το συζητάω καθόλου..κερνάω εγώ."
Λέω και πληρώνω και φεύγουμε.
Περπατάμε στα μαγαζιά και γελάμε,έχει πολυ πλάκα η Λαουρα,άνθρωπος με αίσθηση του χιούμορ.
Μόλις τελειώσαμε με παρακάλεσε να έρθω σπίτι υης και να ετοιμάζουμε απο εκει για το μπαρ..πήρα τηλέφωνο και τον Πανό,να μας συνοδέψει ο Πανος ειναι και κολλητός μου και συμφοιτητής μου.Μια απο όλα..

" Κοιτά στην ντουλάπα μου,έχω ρούχα πρέπει να σου κάνουν."
Μου λεει και πηγαίνει στο μπάνιο.Ανοιγω και κοιτάω μέσα.εχει υπέροχες μπλούζες και αμέτρητα φορέματα...
" Βρήκες;"
" Δεν μπορω να αποφασίσω ειναι παρά πολλά.."
" Χαχα,να πάρε αυτο.."
Μου λεει και μου δίνει ένα μπλουζάκι σαν κορσές και ένα μαύρο δερνατινο σορτς.
" Οοο ειναι τέλεια ευχαριστώ.."

Τα φοράω και τα συνδυάζω με μαύρα μποτάκια που μου έδωσε η Λαουρα.
Η Λαουρα με βάφει και τα μαλλιά μπυ τα πιάνω μια αλογοουρά.Χαμογελαω με το αποτέλεσμα και βλέπω την Λαουρα,Οοο ειναι θέα.
" Εισαο κουκλάρα."λέω καο μπυ χαμογελάει.
" Ναι αλλα άλλη εχει τα προσόντα" λεει και γελάω.
" Ναι αλλα εσυ εισαι ξανθιά και γαλανομάτα.."
" Και εσυ εισαι γαλανομάτα και πιο κουκλάρα όποτε σκάσε,εγώ δεν εχω τιποτα για να γεμίσω το φόρεμα"
Λεει και κάνει θλιμενη φατσούλα.
Την πλησιάζω και σφηγκω τα ραντακια του σουτιέν της ωστόσο να φαίνεται το στήθος της πιο τουρλωτο.Κοιταει στον καθρέφτη και με αγκαλιάζει.
Χτυπάει η πόρτα και προβάλει το κεφάλι του Ερμη..ειναι τόσο όμορφος Γαμωτο...τα γενιά του,τα μαλλιά του,με ιντριγκάρει η εμφάνιση τπυ ειναι διαφορετικός αλλα καο πολυ μαλακας σαν όλους τους άλλους επίσης.
Το στόμα του χάσκει και η Λαουρα γελάει.
" Ελα τώρα Ερμακο μου πες μου πτι δεν σπυ αρέσει η φιλενάδα μου.."
Του λεει όλο υπονοούμενο και τα μάγουλα μπυ κοκκινίζουν.Το βλέμμα του πέφτει στο στήθος μπυ καο κατηφορίζει.
" Για μια ξεπέτα καλή ειναι."
Λεει και γουρλώνω τα μάτια.
" Αστπ διάλο."
Φωνάζω και κλείνει με δύναμη υην πόρτα.
" Συγνώμη μπυ ξέφυγε.."λέω άπολογιυηκα και μου χαμογελάει.
" Δεν πειράζει,να Πάει εκει που του είπες,εχει ρεπό σήμερα όποτε δεν θα μας ενοχλήσει.Θα έρθει και η Καλλιόπη ;"
" Ναι!"
Λέω μονολεκτικά και φεύγουμε.
Βγαίνουμε έξω και βλέπω τον πανό να με κοιταει με θαυμασμό,καλά την Λαουρα άσε μην πω.
" Σεμνάααα!" Του φωνάζω και γελάμε.
" Ποποπο,τι κορίτσια καλε κυκλοφορώ εγώ;"
" Τα καλητερα.."λέω και μπαίνω στο αμάξι μ,το ίδιο και η Λαουρα.
Βάζει την μηχανή μπρος και ξεκινάει.

Χειι αγάπες καταρχήν συγνώμη που δεν εχω ανεβάσει αλλα διάφορες υποχρεώσεις (διάβασμα ) με κράτησαν μακριά καο το κεφάλι μου έγινε σκατα όποτε η διάθεση για γράψιμο είχε κάνει φτερά και ναι ξεκινησαν τα διαγωνίσματα.( why????) και το Συχαινομαι,νομίζω φαίνεται,τεσπα so υπ κεφάλαιο νομιζω ειναι calm αλλα όχι για πολυ λέω.....θελω να δω σχολια και το αγαπημένο μου star.
With love Cutelady88

Impossible 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz