...κεφαλαιο 10...

2.5K 218 6
                                    

Ναταλια

Όλο το βράδυ δεν μπορω να κοιμηθώ...τι κάνει τώρα ο Ερμης με αυτήν..οχι οτι με νοιάζει απλό ενδιαφέρον...εισαι μαλακισμενη κορίτσι μου εδω σε βρίζει και εσυ εισαι κολλημένη;
Λεει το υποσυνείδητο μου και για πρώτη και τελευταία φορά συμφωνώ μαζί του...

.................

Άκουσα την πόρτα να χτυπάει με δύναμη και πετάχτηκα πανω..Γαμωτο,ούτε δυο ώρες δεν εχω κοιμηθεί...ποιος ειναι;
Κοιτάζω το ρολόι 7:30 το πρωί....έλεος..
Σηκώνομαι και κατεβαίνω στο σαλόνι..ανοιγω τη πόρτα και η Καλλιόπη με αγκαλιάζει χαρούμενα.
" Ξέρεις ειναι 7:30 το πρωι..."λέω νυσταγμένα καο τρίβω τα μάτια μου...
" Αχ Ναταλια μου τι εφτάμιση το πρωί δεν με νοιάζει εμένα τιποτα,πετάω εγώ...στα σύννεφα....Αχ είμαι ερωτευμένη φιλενάδα..."
" Κάτσε να μετρήσω πόσες φορές το έχεις πει αυτο....μια με τον Παύλο...μια με τον Στάθη στην Τρίτη γυμνασίου...μια με τον Γιάννη στο λυκειό και με τον Τάσο και με τον Μάριο.....και τώρα με ποιον εισαι για να βάλω ένα Σιν όνομα στην λίστα που έχεις πει οτι εισαι ερωτευμένη.."της λέω ειρωνικά και μου βγάζει γλώσσα.

" Με τον Πανό...και πριν βάλεις το Σιν στην λίστα σου το εννοώ...η χθεσινή βραδιά ήταν υπέροχη...φιλενάδα..πετάω σου λέω...μπορεί να ήμουν τυφλά αλλα πέρασα το καλητερο βράδυ της ζωής μου....Ο Πάνος κάνει το καλητερο σεξ πρώτον και δεύτερον τα σώματα μας Τεριαζουν τόσο πολυυυυ.."
Πεταριζει τις βλεφαρίδες της και το χαμόγελο δεν φεύγει απο τα χείλη της όσα ίσα γίνεται μεγαλητερο.

" μάλιστα...χαίρομαι για εσένα.."
" Δεν το δείχνεις ομως,,και τι χάλια ειναι αυτά...τα μάτια σπυ γιατι ειναι κόκκινα...και μαύροι κύκλοι..ζόμπι σε απήγαγαν;"
Μου λεει και την κοιτάω ενοχλημένα.
" Συγνώμη Μπάρμπι που δεν είμαι σαν εσένα."
" Λέγε τι έχεις παιδάκι μου,δεν κοιμήθηκες ;"
" Προσπάθησα,αλλα εχω μια βλαμμενη κολλητή και διαφορά πράγματα στο μυαλό μου που δεν θελω να τα εχω καο μπυ ταράζουν την ηρεμία..."
" Οχ...τι παίζει,,,γκόμενος μου μυρίζει."
" Δεν ειναι γκόμενος!!"
" Ναι καλά,λέγε,ποιος ειναι;"
" Κανένας..."
Λέω και πηγαίνω στην κουζίνα...
" Το βράδυ θα έρθω μαζί σου στο μπαρ..."φωνάζει και τονάζομαι λες και με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα..μόνο με την λέξη στην σκέψη μπυ έρχεται εκείνος...

" Πρέπει γλυκιά μου να βρεις γκόμενο γιατι μια ζωή θα μείνεις παρθένα....θα σου βρω εγώ εναν κούκλο σήμερα και αν δεν βρω να μην με λένε Καλλιόπη.."
Φωνάζει και εγώ κάνω μια γκριμάτσα αηδίας.
" Υπερχει κάποιος.."ομολογώ
" Ε άντε βρε φιλενάδα για πες καλός καλός;"
" Κουξλος ειναι στο μαγαζι Ντιτζει σαν τον Στέφανο...Δημήτρη τον λένε..."
" Αυτός που σε γύρισε εχθές το μανάρι;"
" Ναι;;"λέω ποιο πολυ για να το πιστέψω.Εκεινος ενδιαφέρεται εγώ όχι..το μυαλό μου ταξιδεύει σε δυο γαλανά μάτια και υπέροχα μακριά καστανόξανθα μαλλιά που θελω να χώσω τα χέρια μου μέσα.
Οχι ηλιθεια πάψε να τον σκέφτεσαι...τώρα που ξέρεις πια ξένο πηδάει.
Οοο σκάσε...
Λέω στο υποσυνείδητο μπυ και γυρίζω στον καναπέ..
" Θα ειναι αυτός εκει σήμερα;"με ρωτάει η Καλλιόπη και γνέφω.
" Τέλεια...θα σε κάνω θέα..."

Γεια αγαπάκοα μου,ελπίζω να είστε καλά και αν σας άρεσε υπ κεφάλαιο ρίξτε καο ένα σχολιακι και αστέρακοα...✔️❤️στην φωτό ο Πάνος φανταστείτε τον.

Impossible 2Where stories live. Discover now