...κεφαλαιο 18...

2.7K 225 4
                                    

Ναταλια

Όλο το πρωινό..με εναν περίεργο τροπο ένιωθα χαρούμενη..κάθισα μπροστά στο ζεστό τζάκι μου και έπινα την ζέστη σοκολάτα μου...σήμερα ειχα ρεπό..ευκαιρία για ξεκούραση...

Με το που έβαλα την κουβέρτα στα πόδια μου άκουσα το κουδουνι να χτυπάει..ούτε μια μερα ρε πούστη μου δεν μπορω να χαλαρώσω.
Βαριεστημένα πλησίασα στην πόρτα και την άνοιξα..στέκονταν ή Καλλιόπη και η Λαουρα στην πόρτα..
"Να μπούμε;" Είπε η Καλλιόπη.
" οχι!"ειπα και της έκλεισα τον δρόμο.
" Εχω κρουασάν,με σοκολάτα!!"
" Καλα περάστε τοτε.."γέλασαν και οι δυο και μπήκαν μέσα.

Ξεκινήσαμε να μιλάμε και άκουσα τον χαρακτηριστικό ήχο του κινητού μου..το άνοιξα και ειχα ένα μήνυμα απο άγνωστο αριθμό..

Το βράδυ σε περιμενω εξω απο το μπαρ..θα πάμε βόλτα..Ε
Γέλασα αλλα μετά αναρωτήθηκα που βρήκε το κινητο μου.

" Ποιος ειναι και γελάς σαν χαζή;"
" Εμ..ε..κανείς!!"
Η Καλλιοπη άρπαξε το κινητο μου και αρχισε να το διαβάζει το μήνυμα δυνατά και να γελάει.
" Ποιος ειναι ο Ε..πες μου οτι βρήκες γκόμενο,Και θα κάνω τάμα στην Σουμελα..."
"Ο αδερφός μου έτσι;"είπε η Λαουρα και η Καλλιοπη γουρλωσε τα μάτια της..
" Σκάστε,δεν θα σας πω..."
Άρπαξα το κινητο μου και αρχισα να πληκτρολόγω την απάντηση.

Που βρήκες τον αριθμό μου ;

Έστειλα και ήμουν σίγουρη αυτή την στιγμή την φάτσα που θα είχε παρει..

Οποίος θέλει και σε θέλει...δηλαδή εγω μαθαίνει..;)
Γέλασα και δεν απάντησα απλά το έκλεισα.
" Λοιπον;;;"με ρώτησαν και πι δυο γεμάτες περίεργια.
" Ποοο καλα...εντάξει ναι ο Ερμης ειναι αλλα είπαμε να μείνουμε φίλοι..και απλά να μην τσακωνόμαστε τιποτα άλλο."ειπα και δάγκωσα νευρικά τα χείλη μου
" Ναι καλα,για αυτο εχθές δίνατε στην παραλία ένα γλωσσόφιλο σαν να μην υπάρχει αύριο;"
Με ρώτησε η Λαουρα και γουρλωσα Ρα μάτια μου.
" Ελα μου.."είπε η Καλλιόπη και νε κοίταξε πονηρά.
" Εμ..ε..βασικά κοιτά..Πφφ..καλα οκ εντάξει με έπιασες στα πράσα."ειπα και κόκκινησα.Κακη συνήθεια αυτο.
" Χαχαχα.."άρχισαν να γελάνε και οι δυο τους καο εγω τις έσπρωχνα και τους φώναζα να σταματήσουν..
" Καλα καλα,εντάξει σταματάμε.."είπαν και και οι δυο

" Ετσι μπραβο,,τωρα φύγεται θελω να ξεκουραστώ.."
Ειπα και γέλασαν πονηρά..
" Ναι οκ το πιάσαμε το υπονοούμενο,να εισαι ξεκούραστη,για να σε κουράσει ο αδερφός μου.."γέλασε καο μου έκλεισε το μΑτι..
Τωρα τις χτυπάς καο τις δυο ή οχι πείτε μου να ξερω βρε παιδιά...
Έκλεισα την πόρτα και κόλλησα πανω της..αμήν ησυχία,τάξη και ασφάλεια..

Impossible 2Where stories live. Discover now