Ερμής
Ειχα σφηξει τόσο πολυ τα δάχτυλα μου που είχαν ασπρίσει..γαμω χορεύει με αυτόν τον μαλακά.
Ζητάω απο την Μαριαννα ένα δίπλα ουίσκι και το κατεβάζω μονορούφι.Τι στο διάλο γίνεται εδω;Αυτός τα χέρια του πολυ τα απλώνει και θα του τα κόψω.
Περνώ άλλο ένα ουίσκι και το κατεβάζω.Τοσα χρόνια στη νύχτα εχω μάθει..δεν μεθάω εχω ανοσία.Τα χέρια του κατεβαίνουν στους γοφούς της και πραγματικά τα περνώ..
" Ηρέμησε.."
Μου λεει η Μαριαννα και με κοιταει με ένα βλέμμα περίεργο.
" Δεν εχω τιποτα για να ηρεμήσω.."
" Σοβαρά ρε Ερμη;Σε εμένα μιλάς σε εχω γεννήσει εγώ παιδάκι μου.Μην δείχνεις τόσο οτι σε ενοχλεί."
" Μα ρε Μαριαννα με ενοχλεί,δεν γουστάρω κάθε μαλακας να υην ακουμπάει."
" Ποο καλά αγοράκι μου εσυ Εχεις φάει χοντρή φλασια..με τη Ναταλια μας..καλά εδω που τα λεμε ειναι και κουκλάρα.."
" Το τέλειο πλάσμα,άσε που μοιάζει και πολυ στην μάνα μου.."
" χαχ,μην της το πεις αυτο..έλα τώρα να χορέψουμε αντράκλα.."
" Δεν θελω,βάλε άλλο ένα και υπόσχομαι να σταματήσω."
" Καλααα,αλλα τελευταίο."
" Ναι!"λέω και περνώ το ποτήρι.
Το πίνω σιγά σιγά αλλα η υπομονή μου τελειώνει όταν βλέπω τα γαμημενα χέρια του που ειναι κολλημένα στον κολο της.
Πετάγομαι απο τη θέση μου και την πιάνω απο το χέρι τραβοντας τη προς τα έξω.
" Πας καλά παιδάκι μου ή εισαι ανώμαλος."λεει και την κοιτάζω με ένα βλέμμα που μέχρι και άνθρωπους σκοτώνει.Υην πλησιάζω και βάζω τα χέρια μου δεξιά και αριστερά απο το κεφάλι της.
" Ο Δημήτρης δεν ειναι για εσένα,ειναι μαλακας."Ναταλια
Μου λεει και τον κοιτάζω,η τρομερή κοντινή απόσταση με κάνει να εστανομαι άβολα,και η ανάσα μου δεν βγαίνει,Εχει κοπεί.
"Δεβ με νοιάζει τι μπυ λες,ο Δημήτρης ειναι υπέροχος,εχει χιούμορ,πλάκα,δεν ειναι σαν κάτι άξεστα γουρούνια που ένα συγνώμη δεν ζητούν και ειναι ευγενικός."
" Ειναι μαλακας.."
" Ειναι τέλειος και τον γουστάρω,εσένα το πρόβλημα σου πιο ειναι;"τον ρωτάω καο τα χάνει.
" Δεν...απλά...δεν θελω να σε βλέπω να μυξοκλαίς στο μαγαζι..γενικά τη φάτσα σου.."είπε και ένιωσα κάτι να κάνει ΚΡΑΚ μέσα μου.
" μπα όχι,γιατι εσυ το είχες πει κιόλας,για Μια ξεπέτα καλή είμαι..."
Είπα απόλυτα και τον έσπρωξα ελαφρά απο πάνω μου.
Η ανάσα μου έβγαινε αριθμη απο τα ρουθούνια μπυ και η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά,τα πόδια μπυ έτρεμαν,δεν ξερω τι εχω αλλα εστανομαι άσχημα οτι και Αν ειναι αυτο...
" Ελπίζω να Πάει καλά η ξεπέτα σου."
Είπε και πήγε να φύγει αλλα σταμάτησε."Όλες ίδιες είστε.."είπε και με πλησίασε.
" Πουτάνες.."ολοκλήρωσε υην πρόταση του και το χέρι μπυ ξέφυγε καο βρέθηκε στο μάγουλο του.
Τα μάτια τκυ γυάλιζαν μέσα στο φως του φεγγαριού και φαινόταν ο Θυμοςτου,ξεχώριζε.
Άρπαξε το σβέρκο μου και κόλλησε υα χείλη μπυ βίαια στα δικά του.Ηταν τόσο άγριος αλλα για ένα περίεργο λόγο εννοιωθα μια περίεργη έλξη..μου άρεσε.
Απο άγριο,έγινε βίαιο και δάγκωσε υ
Το χείλος μου εισβαλοβτας υην γλώσσα του στο στομα μου.
Τα χέρια του πίεζαν τα κολόμερια μου και με τραβούσε.."πηδά πάνώ μου.."έιπε με ερωτηκη φωνή μέσα στο φιλί μας και πήδηξα.
" Ερμηηηη;;;Ναταλιααα;Ναταλιααα ο Δημήτρης σε ψάχνει που στο...ούπς συγνώμη.."γύρισα το κεφάλι μου και κατέβηκα απο πάνω απο τον Ερμη.
" Δεν ήθελα να διακόψω,κάντε τη δουλειά σας..."
" Όχι δέν.."είπα και έτρεξα απο πίσω της.Λαουρα
" Στέφανε..."Τσιρίξα.
" Τους βρήκες;"
" Αχα!"
" Και;"
" Η Ναταλια ήταν Καβάλα στον Μπρο μπυ και έδιναν γλωσσόφιλο.."
" Σώπα ρε;Αυτοί οι δυο ειναι σαν τον σκύλο μα την γάτα."
" Ναι αλλα ήταν ωραίο αυτο.."
" Μμμ ναι πολυ..."
Γύρισα καο είδα την Ναταλοα που είχε λαχανιασει,πρέπει να με ακολούθησε..
"επειτελους ανυσηχεισα."υης είπε ο Δημήτρης καο εκείνη χαμογέλασε αθώα.
Μουσιτσα.." να σε πάω σπίτι;"Ναταλια
Με ρώτησε ο Δημήτρης και άρχισα να σκέφτομαι.
" Παμε σπίτι;"άκουσα την βαριά και σεξι φωνή του και γύρισα απότομα.
" Εμ...εε.."είπα αναποφάσιστη.
Ο Ερμης έδινε κάτι δολοφονικά βλέμματα στον Δημητρη καο δεν καταλάβαινα το γιατι..
"Πρόσεχε που μπλέκεις πριγκίπισσα...πάμε μαζί.."μπυ ψυθίρισε ο Δημήτρης και έγνεψα.
Ο Ερμγς βάρεσε μπουνιά σε ένα τραπέζι και πήρε την Μαριαννα απο το χέρι..που πάνε;Γεια αγαπούλες μου,γρήγορα ανέβασα ε ;Πφφ πολλά μπυ έπεσαν μαζί.Αυτοι οι δυο Θεέ μου...σαν δον σκύλο με τη γάτα.
Σχοκιακια και ψηφακια my loves
BẠN ĐANG ĐỌC
Impossible 2
Lãng mạnImpossible 2 Μια νέα ιστορία ,με άλλους πρωταγωνιστες αλλά ποτέ δεν θα μας λείψουν οι παλιοί διεκδικούν την ιστορια.Ειστε έτοιμοι για μια καινουργια αρχή ;