Ναταλια....
Η πόρτα ήταν έτοιμη να σπασει απο την δύναμη που της ασκούσε ο Ερμης...ειχα φοβηθεί αλλα δεν ήθελα να του ανοίξω με την καμία...δεν ήταν οτι τον φοβόμουν..τον εαυτό μου φοβόμουν...δεν ξερω τι με έπιασε και έφυγα ενώ με φιλούσε αλλα στο μυαλό μου ήρθε εκείνη η ταουλιτσα να τον φιλάει και αηδίασα..
" Άνοιξε γαμω την πουτανα.μου θα σπάσω την πόρτα..."
Άκουσα για 100 φορά τις απειλές του και εμφανίστηκε απο το μπάνιο ο Δημητρης...
" Θες να φύγει;" Με ρώτησε
Κούνησα το κεφάλι...
"Ωραία....πήγαινε μέσα γδύσου,φορά μια μπλούζα μου και απλά ακόλουθα ακόλουθα το σχεδίο."
Έτρεξα μέσα στο δωμάτιο και έκανα οτι μου είπε και σε κλάσματα δευτερόλεπτου άκουσα την φωνή του...
"Θελω να της μιλήσω."
Ήταν θυμωμένος το ένιωθα..
"Ερμη φύγε τωρα..ξερεις έχουμε δουλειά..ειναι μέσα δεβ μπορεί να σπυ μιλήσει."
" μαλακά,γαμησε μας...Ασε με να περάσω.."
Φώναξε..αλλ ξαφνικά άκουσα την πόρτα να χτυπάει..
" Τι έγινε;"είπα και ο Δημήτρης με πλησίασε...
" Έφυγε."
" Ουφ..."είπα ανακουφισμένη..Ερμης...
Τον πούστη τον μαλακά,την πορνη...για Αθτο με παράτησε σαν μαλακά...γιατι είχε δουλειά με τον μαλακά τον Δημήτρη..την πηδάει καλά φαίνεται και εχει εξαρτηθεί....
Καβάλησα την μηχανή μου και έφτασα σπίτι...μπήκα μέσα και βρήκα την Λιζα με ένα ποτό στο χέρι και εσώρουχα...χώρις να φοράει το φορέμα της.
"Λιζα τι στο διάλο κανείς;"ρώτησα εκνευρισμένος.
" Εμ ήρθα ΕΕ...ζεστάθηκα..γδύθηκα αυτά.."είπε και κατέβασε το ποτό της..Την πλησίασα και κάθισα και αρχισα να πίνω το ουίσκι με το μπουκάλι...
Λίγη ώρα μετά δεν ένιωθα πλέον....
" Ερμη ξερεις τι Θελω;"είπε αισθησιακά και μου δάγκωσε το αυτί..
" Σεξ...άγριο και παθιασμένο..σαν δυο κάλπη φίλοι.."έκλεισε το μάτι της καο το άτομα μου έχασκε.
"Θα φύγω αύριο,ας ειναι το τελευταίο βρΑδυ."είπε και κάθισε πανω στα πόδια μου
Με φίλησε και εισέβαλε την γλώσσα υης στο στομα μου....
" Λιζα...σταματά!"
Είπα και σταμάτησε να κάνει αυτο που έκανε...
" Κάνω κάτι Λάθος ;"
" Οχι δεν ειναι αυτο..αλλα..δεν μπορω..εισαι μικρή δεν καταλαβαίνεις αλλα θα καταλάβεις κάποτε.."Είπα και με κοίταξε λυπημένα..
" Η Καστάνη φταίει έτσι;Ποοο ξερεις κάτι,πήγαινε να γαμησεις αυτή,είμαι εδω καο χρόνια ερωτευμένη μαζι σκυ και μπαίνει στην ζωή σου μια καο ξαφνικά δεν υπάρχω...ήθελα τουλάχιστον να υπάρξω μια μερα μόνο για εσένα...να με δέις αλλιώς..να δεις τι χάνεις...φεύγω..και μην τολμήσεις να με σταματήσεις...."" Λιζα..ρε λιζακι..περίμενε..ωραία..έχεις το ελεύθερο.."
Είπα...και χαμογέλασε λυπημένα
" Σίγουρα;"
" Αχα..."είπα
" Ωραία τοτε!"με έριξε στον καναπέ καο με καβάλησε...η μικρή ξέρει να πέρνει τον έλεγχο.
Με φίλησε και το χέρι της χώθηκε κάτω απο το μποξεράκι μου...
Μου ξέφυγε ένα βογκητο και χαμογέλασε....Έβγαλε τέλειος το παντελόνι μου και το μποξεράκι μου και τον έπιασε στα χέρια της... Τον έπαιζε και βογκουσα...
Σταμάτησε και αρχισε να μυρίζει δικιά στον λαιμό μου και πλησίαζε την κοιλιά μου...." Ναταλια..."
" Πως με είπες;"
Είπε έξαλλη και προσπάθησα να διορθώσω το Λάθος μου..
" Λιζα...πως σε είπα ;"" Ερμακη εμένα δεν με δουλεύεις....σε αγγίζω εγω και σκέφτεσαι εκείνη...θα τρελαθώ...λοιπον ξερεις κάτι...φεύγω..ίσως τα πούμε σε μια άλλη ζωή.."
Τσιριξε και βρόντηξε την πόρτα
Ποσό σκατα παίζει να τα εχω κάνει;Άρπαξα το κινητό μου και πήρα το νούμερο του Στέφανου....χρειαζόμουν κάποιον επείγοντος να Μίλησω....
"Έλα ρε μαλακά..."είπε εντελώς ξεψυχισμένα και λαχανιασμενα...τι στο διάλο..
" Τι κανείς;"
" Θα σου έλεγα τωρα...πανω στο καλητερο με έκοψες..."
" Μισό..αν το έπιασα καλα,πηδάς την αδερφή μου ρε μαλακά;"
" Περίπου...τι θες λέγε γρήγορα.."
" Αυτο θα το πληρώσεις..αλλα εχε χάρη που σε χρειάζομαι..πάμε για κανα ποτό;"
" Μαλακά μου..ειναι τέσσερις τα ξημερώματα..πιες μόνος σπυ στο σπίτι..δεν μπορω τωρα...ομως το πρωι θα έρθω άντε τα λεμε γεια.."Α τον πούστη,μόλις μπυ έκλεισε το κινητό στα μούτρα,ωραίος φίλος..
Σηκώθηκα πανω άρπαξα ένα μπουκάλι βότκα και κάθισα στον καναπέ...Ναταλια....
Άκουσα δυνατά χτυπήματα στην πόρτα και πετάχτηκα πανω.
"Άνοιξε γιατι α την σπάσω..."ηταν η φωνή του Ερμη..
Σηκώθηκα πανω και έτρεξα μέχρι υην πόρτα...την άνοιξα και έπεσε πανω μου...
Μεθυσμένος ηταν;" Τι κανείς παιδάκι μου στις 6 υο πρωι εδω πέρα;"
"Γιατι πηδιεσαι με αυτόν τον μαλακά,γιατι τον αφήνεις να σε ακουμπάει;Γιατη με κανείς να βράζω απο την ζήλια μου,σου αρέσει;Λέγε σου αρέσει να με βασανίσεις;"
" Εισαι μεθυσμένος σήκω...θα σε βάλω να ξαπλωσεις.."
" Δεν θελω να ξάπλωσω.."" Και τι θες ;"
" Εσενα...."
" Κοιμήσου!"είπα και τον έβαλα στον καναπέΓεια σας Κοριτσαρες Σορί που αργω να ανεβάσω αλλα απο πτι βλέπετε τα κεφαλαία τα κάνω μεγάλα... Κούκλες μου ψήφιςτεκαι σχόλιαστε Τα χρειάζομαι!!!!τα λεμε αγάπες μου..και να ξέρετε τα σχόλια σας με κάνουν ευτυχισμένη...όποτε μην ντρέπεστε..
YOU ARE READING
Impossible 2
RomanceImpossible 2 Μια νέα ιστορία ,με άλλους πρωταγωνιστες αλλά ποτέ δεν θα μας λείψουν οι παλιοί διεκδικούν την ιστορια.Ειστε έτοιμοι για μια καινουργια αρχή ;