Η Καλλιόπη όντως ήθελε να με κάνει κούκλα...έτσι και έβαλε όλη την τέχνη της πανω μου....το τελικό αποτέλεσμα ήταν υπέροχο διότι δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου,μου έδωσε μια τσάντα καο την άνοιξα...μέσα υπήρχε ένα κροπ τοπ με ραντάκι μαύρο και ένα κοράλι σορτς αρκετά κοντό απο οτι είδα...τα φόρεσα και τα τεριαξα με ένα χρυσό κολιέ και τα κοράλι σταρακια μου..
Έβαλα το τζάκετ μου και πρόσθεσα λίγη Κολωνια.Μόλις το ρολόι πήγε εννιά φύγαμε με την Καλλιόπη και πήγαμε στο μπαρ...εκει ήταν όλοι οι γνωστοί...ο Οδυσσέας,ο Δημήτρης που μόλις με είδε το στομα τπυ άνοιξε διάπλατα..η Μαριαννα που έκανε τα γλυκά ματάκια στον Ερμη που καθόταν σκεπτικός στην μπάρα...και τέλος ο Στεφανος που μάλλον σήμερα είχε όρεξη για φασωμα και πχι για δουλειά..διότι η Λαουρα τον είχε καβαλήσει και την φιλούσε χωρίς έλεος.
"Γεια σας παιδιά.."είπα καθαρίζοντας τον λαιμό μου,κάνοντας αισθητή την παρουσία μου.
Το βλέμμα του Ερμη έπεσε πανω μου και τα γαλανά του μάτια με διαπέρασαν..έκαναν την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά..." Γειααα.."είπαν όλοι με μια φωνή και πήγα προς το μέρος τους.Το μαγαζι δεν είχε ανοίξει ακόμα...Εύτιχος δηλαδή..γιατι η διάθεση μου για δουλειά ακόμα ειναι πολυ χαμηλή..πχι οτι θα φτιάξει μετά αλλα περισσότερη ώρα για ξεκούραση.
Πέρασα μέσα στην Μπάρα και φόρεσα υην πόδια μου..ένιωθα το βλέμμα του να με καρφώνει..αλλα απλά σκέφτηκα τα λόγια που μου εχει πει και αδιαφορίσα ,προσπάθησα κανω τον εαυτό μπυ να τον μισησειΤο μπαρ άνοιξε και δεν προλάβαινα να σερβιρο ποτά..η Καλλιόπη είχε πάει στο μέρος του Δημήτρη καο του μιλούσε..κάτι του έλεγε...δεν με ενδιαφέρει και ούτε θελω να μαθω.
" Ναταλια θελω να σπυ πω κάτι.."
Μου είπε στο αυτί η Μαριαννα..
" Πες μου.."είπα αδιάφορα.
" Να ήθελα να σου πω επειδή σε βλεπω πως με κοιτάς καο εχω καταλάβει οτι με μισείς ..οτι δεν τρέχει τιποτα με τον Ερμη..για εμένα ειναι σαν αδερφός."
"Χαίρομαι που Εισαο ηλικρινεις δεν εχω κάτι μαζί σου να το ξέρεις...απλά τον Ερμη αντιπαθώ...δεν ξέρεις τι λόγια μου εχει σουρει..."" Χαχα!Λοιπον κοιτά..ο Ερμής ειναι η σπάνια περίπτωση ένως αντρα..τον ξερω αρκετά χρόνια..και ενώ προσπαθεί να προβάλει κάτι κακό και αντιπαθητικό..βγάζει μια περίεργη γλυκά..αλλα εχω ακούσει πολυ περισσότερα βρισίδια απο οτι εσυ πίστεψε με..όταν δηλαδή πρωτογνωροστηκαμε με τον Ερμη ήταν λες και είχες βάλει την γάτα να βγάλει τα μάτια του σκύλου και το αντίθετο."
KAMU SEDANG MEMBACA
Impossible 2
RomansaImpossible 2 Μια νέα ιστορία ,με άλλους πρωταγωνιστες αλλά ποτέ δεν θα μας λείψουν οι παλιοί διεκδικούν την ιστορια.Ειστε έτοιμοι για μια καινουργια αρχή ;