Ερμης...
Δεν πίστευα πραγματικά ποτέ..οτι εγω θα έκανα πρόταση γάμου σε μια κοπελα...πίστευα οτι θα εμενα για πάντα εργένης..
Τελικά η ζωη υα φέρνει διαφορετικά και πραγματικά νιωθω πολυ ευτιχοσμενος...
Σήμερα που θα έρθουν και οι γονείς μου....εχω ενα ανχος να τους το ανακοίνωσω...συνήθως ημουν πάντα χαλαρός αλλα τωρα δεν ειμαι."Μου το κουμπώνεις;"η Ναταλια με έβγαλε απο τις σκέψεις μου...ηταν πολυ όμορφη..φορούσε ενα κόκκινο φόρεμα...τα μαλλιά της πιασμένα πανω και το μακιγιάζ της οπως πάντα ελαφρύ.
Ανέβασα το φερμουάρ και άφησα ενα φιλί στον ομο της..μου χαμογέλασε και με φίλησε γλυκά στα χείλη."Άντε βιασου..σε λιγο θα έρθουν και δεν έχεις ντυθεί ακόμα."
"Ηρέμησε μωρό μου.."
"Πρώτη φορα θα έρθουν σπίτι μπυ δεν ειναι σωστο..."
Ειπε και γέλασα...ανέβηκα βαριεστημένα πανω και διαλέξα ενα μαύρο πουκάμισο με το αγαπημένο μου μαύρο τζιν...τα φόρεσα μαζι με τα άσπρα σταρακια μου και ημουν έτοιμος ...
"Ορίστε που πανικοβαλεσαι.."
"Κιόλας;"με ρώτησε δισπιστα και έγνεψα...Και εκει που πήγα να χαλαρώσω στον καναπέ μου..τσουπ το κουδουνι...
Ενιωσα πρώτη φορα περίεργα το στομάχι μπυ κόμπος καο δεν μπορούσα να ανασανω...αυτο θα πει άραγε ανχος;Η μαμά μου οπως πάντα όμορφη και ο πατέρας μου οπως συνήθως..με γραβάτα,κουστούμι..απο τοτε που τον θυμάμαι ηταν ελάχιστες οι φορές που φορούσε πολυ casual...ρούχα.
"Αγόρι μου.."με αγκάλιασε η μανα μου καο μετα ο πατέρας μου..και για ενα περιεργο λόγο ενιωσα το ανχος μου να κορυφώνεται..ειδα την Ναταλια που είχε ενα χαμόγελο που με χαλάρωνε λιγο.
"Εμ θέλετε να καθίσουμε στο τραπέζι.."
Ειπε χαλαρά η Ναταλια..πολυ χαλαρή μου φαίνεται και ειναη περιεργο για την Ναταλια.
Καθίσαμε στο τραπέζι και η κουβέντα ξεκίνησε η μανα μου με την Ματαλια είχαν πιάσει τη ψιλή κουβεντούλα..αυτές πρεπει να τις προσέχω."Τι έχεις Ερμη μου;"γύρισα και κοίταξα το ανυσηχω βλέμμα του πατέρα μου...
"Καλα ειμαι.."ειπα και έπιασα το ποτήρι..και το χτύπησα νε το κουτάλι...για να κάνουν ησυχία...Η Ναταλια άστραψε ενα μεγαλο χαμόγελο και μου έπιασε το γόνατο...
"Ηθελα να σας ανακοινώσω κατι...βασικά εχθές έκανα πρόταση γάμου στην Ναταλια..παντρευομαστε.."ειπα και ενιωσα το βάρος να ελαττώνεται.Η μαμά μου κοιτούσε με ενα τεράστιο χαμόγελο αλλα δεν είχε αντίδρασει και ο πατέρας μου μοίραζε ευχές.
"Αγόρι μου χαιρομαι παρα πολυ για εσένα..νόμιζα πτι δεν θα μου το έλεγες ποτέ αυτο.."γέλασα και πήρα μια αγκαλια την μητέρα μου..."Ειναι και κατι αλλο.."συμπλήρωσε η Ναταλια...
"Καλητερο απο αυτο που έμαθα δεν πρεπει να ειναι.."ειπε η μητέρα μου
"Οπως το παρει κανεις..""Ειμαι εγκυος 3 μηνών.."τα δάκρυα της μητέρας μου πολλαπλασιάστηκαν και αγκάλιασε με ορμή την Ναταλια.
"Θα γίνω παππούς;"ρώτησε ο πατέρας μου και αρχισα να γελάω.
"Απο οτι φαίνεται κύριε αρη θα γινεται..και μάλιστα εις διπλούν.."κοίταξα με απορία την Ναταλια..."Πήγα το πρωι στην Γυναικολόγο..ειναι δυδιμα κορίτσια και τα δυο..."
Προσπαθούσα να καταποιω αλλα δεν γινόταν...ενιωσα μια σκοτοδίνη και όλα μαύρισαν...(...)
"Ερμη..ξυπνά.."ένιωθα μικρά χαστούκια στο πρόσωπο..
"Αου..είπες να βγάλεις όλη σου την κακιά τωρα;"γέλασε και καθάρισα τα Ματια μου.
"Εντάξει το έχουμε το βίντεο,κοιτά αντρα εδω ρε.."ειδα την Λαουρα να κρατάει μια κάμερα και πετάχτηκα απο τον καναπέ..
"Λαουρα..δώσε την κάμερα αλλιώς έσω θα γίνει ο τάφος σου..""Με τιποτα..θα σε κάνω παγκόσμιος ρεζίλι.."γέλασε και έφυγε απο το σπίτι...οι γονείς μου γελούσαν,η Ναταλια είχε πεθάνει απο τα γέλια...
"Κοιτά εδω γονείς και γυναίκα να σου πετύχει..."
Ειπα.."Ξερεις αγαπη μου με το στοίχημα που έβαλα με την αδερφή σπυ κέρδισα πενήντα ευρώ..ημουν σίγουρη οτι θα λυποθημουσες....""Θα δεις τι θα πάθεις το βράδυ..και το ορκίζομαι οτι δεν θα σεβαστώ τιποτα..."την ένιωθα να τσιτωνεται και κρυφογελάσα..
Δυο κοριτσια...γλυκά..πεντάμορφα..να μοιάζουν στην μαμά τους..ελπιζω να μοιάζουν σε όψη καο οχι σαν χαρακτήρα γιατι ειδαλος την έκατσα...
Νομιζω οτι εχω ρίξει αρκετό γέλιο...καιρός να ηρεμήσω...
Σόου ελπιζω να σας αρεσει εχω βάλει όλη μου την τέχνη..για να τπ γραψω(ψέματα λεω 😂) έμειναν λίγα κεφαλαία ακόμα μεχρι το τελος..ειχα δεθεί αρκετά συναισθηματικά με τους χαρακτηρες και θα μου λείψει πάρε πολυ.
YOU ARE READING
Impossible 2
RomanceImpossible 2 Μια νέα ιστορία ,με άλλους πρωταγωνιστες αλλά ποτέ δεν θα μας λείψουν οι παλιοί διεκδικούν την ιστορια.Ειστε έτοιμοι για μια καινουργια αρχή ;