...Κεφαλαιο 26...

2.2K 226 6
                                    

Ερμης.

Άνοιξα τα μάτια μου επειδη το βασανίστηκο φως του ηλίου με ενοχλούσε..μουγκρησα και γύρισα πλευρό..ημουν κουρασμένος δεν ειχα δύναμη να σηκώθω.Εβαλα το χέρι μου στην μεριά της Ναταλίας αλλα δεν ηταν εκει...ξεφυσηξα και σηκώθηκα...έβαλα μια γκρι φόρμα που ειχα αφήσει στην καρέκλα και τα μαύρα κάλτσακια μου και κατευθηνθηκα προς τα κάτω...η Ναταλια ηταν μέσα βουτηγμένη στην κουζίνα και κατι έκανε...ηταν μόλις 8:30 το πρωι.

Την πλησίασα και της άφησα ενα φιλί στον ομο..τρόμαξε και με κοίταξε..
"Καλημέρα.."
"Τι καλο μαγειρεύεις;"ρώτησα και χαμογέλασε.
"Ειναη όλα για τους γονείς μου εσυ δεν θα φας τιποτα..."
Μου λεει και χαμογελάει.
"Μην ανυσηχεις τρώω αλλα!"λεω γεμάτος νόημα και τα μάγουλα της κοκκινίζουν..δεν θα σταματήσει να μου αρεσει ποτέ αυτο το κοκκίνισμα στα μάγουλα της που την κανει τόσο γλυκιά.

Άρπαξα ενα μήλο και το δάγκωσα..πείναγα η αλήθεια ειναι..
Άκουσα το κουδουνι τις πόρτας να χτυπάει και η Ναταλια τυναχτικε σαν ηλεκτρικό ρεύμα.Τι σόι γονείς εχει και φοβάται τόσο;
"Τόσο νωρίς ήρθαν ;"λεω
"Οχι βρε παιδι μου..θα έρθουν τα μεσάνυχτα που βγαίνουν οι μπαμπούλες.."την κοίταξα,θελω να την χτυπήσω και να την φιλισω ταυτόχρονα οταν με ειρωνεύεται..
"Τρέχα παιδι μου να ντυθείς!"μου φώναξε.
"Γρήγορα!Α και βρες πουκάμισο για μετά..θα φάμε εξω το βραδυ."
"Που να το βρω;"
"Ψάξε..."μου φώναξε και έτρεξα πανω...έβαλα ενα μπλουζάκι μακρυμάνικο κολλητό σε σκούρα μπλε απόχρωση και ενα τζιν..έπιασα ενα κοτσιδακι και ημουν έτοιμος..
Κατέβηκα κάτω και με κοιτάξε η Ναταλια και άνοιξε την πόρτα...

"Τάσο;"ποιος ειναι αυτός;τον κοιτούσε σαστισμένη αρχισα να άνυσηχω.
"Τασουληνι μου,αντρα μου..ζωη μου.."ούρλιαξε και πήδηξε πανω του..ει,ει,οπα φίλε ειναι δίκη μου..
Αφου κατέβηκε απο πανω του και μπήκε μέσα..ήρθαν και οι γονείς της που τους αγκάλιασε.
"Τάσος.."ειπε και άπλωσε το χέρι του.
"Ερμης."το έπιασα και το κούνησα.
Με κοίταξε εξονυχιστικά και μου χαμογέλασε..τι στο καλο;
"Να προσεχείς την αδερφή μου..ειναι μάλαμα."ενιωσα το βάρος να φεύγει απο πανω μξυ και πλεον ανέπνευσα."Πλάκα κάνω ρε Ερμη..ήθελα απλά να σε τρομάξω."γέλασε και γέλασα και εγω..εντάξει δεν τρόμαξα πιο πολυ ζήλεψα.

"Μαμά,μπαμπά...ο Ερμης!"ειπε η Ναταλια καο γύρισα προς τους γονείς της..η μητέρα της ηταν γλυκύτατη και με αγκάλιασε και ο πατέρας της το ίδιο...νομιζω πτι δεν ειναι τόσο κακοί.

Η ώρα είχε πέρασει και το κλίμα είχε ελαφρύνει...
Γελάγαμε,μιλούσαμε..έμαθα οτι ο Τάσος εχει μια σχολή μποξ και κανει μαθήματα και ζει στην Γερμανία..μόνιμα τα τελευταία χρόνια,με την κοπελα του.Και οτι οι γονείς της δεν ειναι τα τέρατα που μου περιέγραψε..ο πατέρας της ηταν πολυ φιλικός και η μητέρα της είχε πολυ πλάκα..

"Ωραίο τατουάζ αγόρι μου.."ειπε η μητέρα της και κομπλαρα..είχα απλά σηκώσει το μανίκι της μπλούζας.
"Εμ ευχαριστώ!"ειπα και ήπια μια γουλιά απο το κρασί μου.
"Τι συμβολίζει;"
Το κοίταξα και θυμήθηκα πολλά πράγματα..ηταν ένας πάνθηρας και λιγο πιο πανω ενα quote που το ειχα κανει στα 17 μου.. Και ενα κλειδί.
"Ο πάνθηρας συμβολίζει την έξυπναδα..αυτά τα λόγια λένε.."μια φορά ζεις και μια φορά πεθαίνεις όποτε ζήσε " και το κλειδί θα ακουστεί κλισέ αλλα ειναι το κλειδι της καρδιάς μου."ειπα και η Ναταλια με κοιτούσε στα μάτια.Δεν της ειχα πει ποτέ τι σημάνουν η αλήθεια ειναι...
"Βλεπω έχεις και αλλα..θελω να τα δω.."η Ναταλια γουρλωσε τα μάτια της και εγω της έγνεψα πτι ειναι οκ..έβγαλα την μπλούζα μου και της τα έδειξα.
"Τα μονογραμματα τι σημάνουν."ρώτησε η Ναταλια και πάντα η αλήθεια ειναι περίμενα να με ρωτήσει.
"Ειναι τα αρχικά των γονιών μου,το δικό μου και της λαουρας."
Η Ναταλια γέλασε καο έβαλα την μπλουζα μου.

Η βραδιά κύλησε ωραία πίστευω..το βραδυ οι γονείς της πήγαν για ύπνο ο Τάσος έφυγε γιατι θα έπρεπε να επιστρέψει στο ξενοδοχείο του..είχε έρθει με την κοπελα τπυ Ελλάδα..και εμείς πήγαμε στο κρεβατι.

Η Ναταλια μου χάιδευε το στήθος και ηταν χωμένη στην αγκαλιά μου εκει που θα ήθελα να την εχω πάντα.
"Ειναι πολυ γλυκό...αυτο που έχεις τα ονόματα των γονιών σου,θυμάμαι πτι ήθελα να σε ρωτήσω απο την μερα που σε γνώρισα που με κόλλησες στον τοίχο...εγω τα ειχα δει απο τοτε.."
Γέλασα και της έδωσα ενα φιλί.

"Καληνύχτα πριγκίπισσα.."Της ειπα και γέλασε..ειναι σίγουρος οτι την αγαπώ,οχι μόνο πτι είμαι ερωτευμένος μαζι της..οτι την αγαπώ..θελω να ξυπνάω και να κοιμάμαι μαζι της για το υπόλοιπο της ζωής μου.

Τα σχολια δικά σας !

Impossible 2Where stories live. Discover now