*Oxana*
Siedzimy aktualnie w pokoju hotelu w Londynie to były ostatnie chwile spędzone z Leo i Charliem będzie mi ich brakowało. Pojutrze jest koncert znowu będe tańczyć , a potem padne jak zabita na łóżko o ile Leo da mi dzisiaj spać:-To co robimy?-zapytałam chłopaków.
-Nie wiem może się przejdziemy?-zaproponował Leo.
-No oki co ty na to Charlie?
-No spoko to chodźmy.Poszliśmy do parku po drodzę się wygupiając. Leo miał się z kogo pośmiać , a jego celem był Charlie wypytywał jak mu się z Kają układa i czy są razem , a przy ty rzucał tekścikami na co Charlie nie reagował tylko go ignorował. Chodziliśmy tak do 20:00 w końcu wruciliśmy do hotelu ja poszłam do łazienki , a Leo do Charliego powiedziałam , że do nich dołącze , ale tak na prawdę to poszlam spać byłam zmęczona więc szybko odpłynełam.
*Leo*
Poszłem do Charliego Oxi do łazienki powiedziała , że jak skończy to do nas przyjdzie powiedziałem , że Okey i poszłem do Charliego chwile gadaliśmy trochę o nim i o Kaji mialem z nich nezły ubaw:-To kiedy się spotykacie?-zapytałem zaciekawiony.
-No jak wrócimy.
-Ahm...pewnie się już nie mozesz doczekać?
-Ta...a zresztą co cię to?! Ja się ciebie nie pytałem jak ci tam z Oxi itp.
-No oki spoko już nie będę.-Zaśmialem się na co on spojrzał na mnie wzrokiem "pożałujesz".
-A tak ogóle to gdzie Oxi?-zapytał.
-Nie wiem miala za chwilę do nas przyjść.
-To może zobacz czy wszystko u niej ok.
-No już idę jak mnie wyganiasz....pa.-Wyszłem.W pokoju zastałem Oxi która smacznie spała nosz kurdę nie pobawiłem się jej wełosami! Uśmiechłem się patrząc na śpiącą Oxi pomyslałem , że zrobię jej kilka zdjęć bo tak SWEET spała. Skończyłem , więc poszłem się igarnąć i poszlem spać i mam pomysł jak spędzić jutrzejszy dzień z Oxi.
Heyooo takie se nudny , ale moja koleżanka męczy mnie żebym pisała po 15 roździałów dziennie no niestety 15 może nie , ale po jednym albo po dwóch.
P.s. Masz swój długooczekiwany roździał PinkStar2004 :P
Nom to Bay!
CZYTASZ
Bars And Melody |L.D|
FanficOxana to zwykła 15-latka z marzeniami. Prześladowana w szkole , po śmierci swojego taty zaczyna się samookaleczać. Jej marzenie to spotkać Leo i Charliego z Bars and Melody. Jej marzenie spelnia się na jednym z koncertów BaM na które poszła Oxi wraz...