Chapter 1

4.1K 159 78
                                    

Merhaba! Ben geldim. Yeni Hikaye ileeee.
*İlk bölümde SMUT VAR. Dikkat edin. Midenizi öğürmeyin!
VOTE VE YORUM İSTİYORUM. LÜTFEN.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER!
All The Love, Cemre xxx ❤
Harry

Adının Louis olduğunu öğrendiğim çocukla işi bayağı ilerletmiştim.
Bi an barda dudaklarıma yapıştı. İtekledim onu. Tabii ki sevişecektik ama burada mı?

"Hey! Sakin ol bebeğim." Deyip çekiştirdim. İçimden bardaki odalardan birinde sevişmek geldi. Ama diğerleri -tek geceliklerim- gibi klasik olmasını istemiyorum bu çocukla.

Elinden tutup barın dışına çıkardım.
İleride kendini her türlü belli eden Jeep'ime doğru ilerledik.

Her an birisiyle düzüşme düşüncesiyle fazla içmemiştim. Çakırkeyf olmuştum.
Yanımdakinin de pek içtiği söylenemezdi ama benden daha sarhoştu.

Mavi gözlerini zorlukla açıkta tutuyordu.
Ona sahip olmak için sabırsızlanıyorum.
Şuracıkta becermemek için zor tutuyorum kendimi.

Arabayı çalıştırıp hızlı bir şekilde barın park yerinden ayrıldık.

Göz ucuyla onu izliyordum.
Gözlerini her an kapatabilecek gibiydi.
Uyumaması gerekiyor!
Ani bir seslenişle uyandırdım.

"Hey! Uyumamalısın, daha çok eğleneceğiz bebeğim." Dedim. Anında gözlerini bana çevirdi ve Gülümsedi.

Bu halini görünce dudağımdaki piercing'imi dişlerim arasına aldım.

"Uyumuyorum. Gece uzun süreceğe benziyor. Kendimi dinlendiriyorum sadece."

Tatlı.

Giyimine bakılırsa zengin çocuğuna benziyor. Geldiğimiz mekan sıradan insanların gelip eğlenebileceği herhangi barlardan değil.

Yaklaşık 20 dakikalık yolun sonunda evime gelmiştik.
Kendi evim.

*Ailemle yaşamıyorum. Geçen sene isteğim üzerine bana bir ev aldılar.
Böylece hepimiz rahat ettik.
Bir kız kardeşim var. Gemma.
Herşeyden çok sevdiğim.

Gemma, Fransa'da modacılık üzerine staj görüyor. Neredeyse yılda 1 kez geliyor. O da 15 gün kalıp gidiyor.

Kendime ayrı ev istememin nedeni : Annemle Babamın geceleri inleme seslerini duymak istememem.

Tanrı Aşkına! 40 yaşına gelmiş Ebeveynlerin inlemelerini kim duymak ister!*

Louis uykusuna direnmiş ve uyumamıştı sonunda.
İkimizde arabadan indik.
Heyecan doruklarımda yaşıyorum.

Ben hergün düzenli rutin olarak seks yapan bir kişiyim. Neden bu kadar heyecanlandım?
Belki de ilk defa evimde birisini becerecek olmamdan dolayı.
Ah evet. Kesinlikle bu.

Evin kapısına doğru ilerlerken Louis'ye önden yürümesi için izin verdim.

Tabii ki arkasından yürüyüp birazdan sahip olacağım kalçasını izlemiyorum!

Dayanayıp kalçasını tek elimle sıktım.
Kıkırdadı.

"Sabırlı olman gerekiyor bebeğim. Az sonra tamamen seninim." Diye mırıldayınca alt tarafım hiçte soğuk kanlı değildi.

Hızlanarak onun önüne geçtim. Nerden geldiğini bilmediğim bir hızla da kapının kilidini açtım.

Onu içeri ittirip ardından bende geçtim. Louis'yi en yakın bulduğum duvara ittirdim.
Sırtı duvara çarptı ve inledi. İnlemesi alt tarafımı daha da hareketlendirdi.

Hızlıca ona ulaşıp dudaklarını kavradım. Açlıkla öpüşüyorduk. Ağzını dilimle zorlayarak açtım. Dillerimiz buluşunca ikimizden büyük bir inleme kopuverdi. Dilini dilimle okşadıkça o inliyor alt tarafımdaki sertliği hissettikçe ben inliyordum. Kendimi ona sürttüm. Daha çok yaklaştım ona. Aramızda 1 milimetre bile mesafe yoktu. Bacaklarını tutarak belime sarmasını sağladım. Diğer ellerimle belini tutuyordum.
Yavaşça dikkatli olmaya çalışarak üst kata, odama çıkıyorduk. Aynı zamanda öpüşüyorduk.

Sonunda odama gelince hızlı bir şekilde kapıyı açtım. Beyaz çarşaf örtülü yatağa bıraktım onu. Kedi gibi mırıldandı.
Sırıttığını hissettim.

"Benim olmaya hazır mısın Prenses?" Dedim.

Heyecanla başını salladı.
Üzerine çıkıp tişörtünün eteklerini avucumun içine alıp seri bir hareketle çıkardım.
Siyah, dar pantolonunun düğmesini açtım. Yavaşça indirdim.
Boxerinin üstünden sertliğini okşamaya başladım.
Ellerim Boxerinin lastiğini bulunca derin bir şekilde inledi.

Ani bir hareketle Boxerini vücudundan ayırdım. Üzerinden yavaşça kalkıp kendi kıyafetlerimi de çıkardım. Tekrar yatağa tırmandım. 3 parmağımı Louis'nin ağzına yerleştirdim. Ki ne yapması gerektiğini biliyordu. Ben söylemeden parmaklarımı emmeye başladı.
Parmaklarım damağına değdikçe boğuk sesle inliyordum.

Parmaklarımın yeterince ıslandığını fark ettiğimde ağzından çıkardım ve dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım. Dudaklarının kıvrıldığını hissettim. Gülümsüyordu.

Yüzü yatağa gelecek şekilde çevirdim. Poposunu havaya kaldırdı. Köpek pozisyonundaydı. Hiç bekletmeden orta parmağımı içine ittim. Bu yabancı his canını acıtmış olmalı ki yüzünü buruşturdu. Acıyla inledi.
İkinci parmağımı daha içine geçirdim.
İki parmağımı kıvırınca inliyordu. Bende bir yandan onu genişletmeye çalışıyor diğer yandan da belini öpüyorum.
Üçüncü parmağımı itince artık alışmış olmalı ki sadece inledi.
Üç parmağımı içinde hareket ettiriyor, zevk noktasını bulmaya çalışıyordum. Elim prostatına değince zevkle inledi. Zafer edasıyla gülümsedim. Parmaklarımı çekince aniden kaybolan doluluk hissini fark etmemesi için yeterince sertleşmiş penisimi sert bir şekilde içine ittim.

Ben zevkten inlerken o acıdan inliyordu. Kısa süre sonra ikimizde zevkten inlemeye başladık. Kendimi geri çekip hızlı bir şekilde tekrar ittim. İnleme seslerimiz birbirine karışıyordu. Acıyı hissetmemesi için omzuna, beline küçük küçük öpücükler bırakıyordum.

Tırnaklarını sırtıma geçirip sert bir şekilde aşağı indirdi. İz bıraktığına eminim. Bu sırada bende onun boynunu ısırıp küçük küçük moluklar bırakıyordum.
Mavi gözleri odağını kaybetmişti. Boşalacağımı hissettim. Nirvana'ya ulaşmama az kalmış gibiydi.
İkimizde çok yorulmuştuk.

Son birkaç kez gelgit yapıp içine boşaldım. O da ardımdan boşaldı.
İçinden çıkıp yanına uzandım. Omzuna küçük küçük öpücükler kondururken mırıldandı. Ne dediğini anlamadım. Konuşmaya başladım.

"Bu... mükemmeldi. Hayatımın en güzel seks'i olduğuna yemin edebilirim. Sen harikasın." Dedim dudaklarını öperek.

"Bu harikaydı. Hayatımın en güzel gecesiydi. Teşekkür ederim Harry. Sen Harikasın." dedim gülerek.

"İyi geceler Louis."

"İyi geceler Harry."

Ve huzurlu bir uykuya daldık...

×××××××××××

YENİ HİKAYEM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. MEDYADA Kİ MÜZİKLE YAZDIM. DİNLEYİM DERİM. HARİKA. VOTE VE YORUM İSTİYORUM. LÜTFEN. EMEKLERIMIN KARŞILIĞINI ALAYIM DEĞİL Mİ?

Can You Love Me? || Larry #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin