Bölümü yazmaya hemen başladım, euhehe. Diğer bölüm pek güzel değildi. I m sorreh.
Yorum istiyorum!
Not :/Mutlimedia'daki şarkıyla okuyunuz. Açılmazsa; şarkı : Katy Perry - Teenage Dream
İyi Okumalar 👑
All The Love, Cemre xxx ❤
♧Louis's Lecture ♢
Sorduğu soruyu birkaç dakika algılamaya çalıştım. Gözlerim ile ağzım aynı orantıda açılıyordu. Hiç beklemeden cevapladım.
"Evet evet evet. Eveeeeeeeeeeeeet!" Bağırdığımda ağaçtan bir kuş uçup gitmişti.
Harry kıkırdayıp ellerimi tuttu."Üzgünüm. Romantik olmasını isterdin biliyorum, bende isterdim. Merak etme en kısa zamanda telafi edeceğim. Sadece... sadece daha fazla bekletmek istemedim. Önümüze daha başka engeller çıkmadan evlenelim ha? Güzel olmaz mı?"
"Düşünsene, ben işten geliyorum. Mutfaktan nefis yemek kokuları. Bi bakıyorum sen ocağın başında durmuş yemek yapıyorsun. Bizim için. Arkandan gelip sana sarılıyorum. Ani olduğu için korkup sıçrıyorsun. Birşeyler gevelerken ben seni öperek susturuyorum. Sonra böyle böyle öpüşürken ağlama sesi geliyor. Ayrılıp bakıyoruz ki bebeğimiz altını pisletmiş. Darcy. Darcy Styles. Sen onun altını temizlerken ben yaptığın işi devam ettirip yemek masasını diziyorum."
Onu dinlerken gözlerimin dolmasına engel olamadım. Dudağıma gelen hafif tuzlu tat sayesinde ağladımı fark ettim. Ne güzel şeyler söylüyordu.
"...Ailece yemek yeyip film gecesi yapıyoruz. Ertesi sabah tatil oluyor ve yine ailece lunaparka gidiyoruz. Kızımız rollercoaster dan korkuyor, çünkü o küçük." Kıkırdadı ve devam etti.
"..Onu Atlı karıncaya bindiriyoruz. İşimiz bittikten sonra atış talimi yapmaya gidiyoruz. Kocaman kahverengi bir ayıcık var. Kucağında iki tane daha ayıcık. Biri daha büyük olmak üzere. Darcy onu görüp küçük işaret parmağını ona yöneltiyor. 'Babacığım ben ondan istiyoyum,' diyor. Kırmayıp atış alanına gidiyorum. Sen arkadan gelip 'sana güveniyorum sevgilim. Yapabilirsin!' Diyorsun ve dudağımı Hafifçe öpüp geri çekiliyorsun. Ben senin verdiğin öpücük sayesinde tüm atışları yapıp ayıcığı kazanıyorum. Kızımıza veriyorum. Diyor ki o ince ama bir o kadar tatli sesiyle 'Bak bu sensin,' büyük ayıcığı gösterip bana söylüyor. Kahkahama engel olamıyorum. 'Bu diğey babacığım Loui, veeee bu da beyn,' deyip kıkırdayarak yüzünü boynuna gömüyor."
Iki elinin işaret parmağını yüzüme getirip göz yaşlarını sildi. "Ağlama dayanamam," deyip öptü beni. Öpüşüne karşılık verirken geri çekildim. "Çok güzel. Çok çok güzel. Seninle bir ömür geçirmeye herşeyimle razıyım Harry Edward Styles." Deyip tekrar öptüm onu.
×××
"Niall siktirme böğürtlenini de çileğini de! Yürü artık lan gidiyoruz."
Sizce kim? Tabii ki Harry."Harry, yiyeceklere küfür etmemelisin," diye uyardım onu. Başını sallayıp dudağına anahtar çekiyormuş gibi yaptı ve dudaklarını birbirine bastırıp 'anahtarı' bana verdi. Bende alıp içime attım. Kıkırdadı, bende güldüm.
Niall son kez böğürtlen ağacından birkaç tane koparıp sepetine attı ve önümüzden koşmaya başladı. Harry yerden taş alıp atınca ayağına denk geldi ve... düştü. Liam kahkaha atarak gülerken Zayn onu izliyordu. Çok tatlılardı.
Hangisi üstte acaba?Arabaya binmiştik. Ben ve Harry önde olmak üzere, Niall, Ed, Liam ve Zayn arkadaydı.
Zayn Liam'ın kucağına oturduğunu göz önüne alırsak üstte olan Liam'dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Love Me? || Larry #Wattys2016
ФанфикLouis William Tomlinson. Harold Edward Milward Styles. |15 OCAK 2016|