Chapter 13

1K 85 79
                                    

Yorumlar çok azaldı. Eğer gelmezse HİKAYEYİ SİLİCEM!

Not : / Mutlimedia'daki şarkıyla okuyunuz. Açılmazsa; şarkı : Five Seconds Of Summer - Jet Black Heart
İyi Okumalar 👑

All The Love, Cemre xxx ❤
Harry's Lecture ♢

"Neden böyle birşey yaptığını anlayamıyorum Harold! Ne hakla bunu yaparsın! O ortağımızın oğlu. Sen...senin nişanlın var! Kendine gel Harry. Onunda sevgilisi var. Artık herkes kendi yoluna. Katherine ile en yakın zamanda evleneceksiniz!"

Babam boş boş konuşuyordu ve ben sadece göz deviriyordum. Saçma salak insanlar.

"Hah, pekala moruk. Öyle olsun bakalım. Kimin kazanacağını göreceğiz." Dedim ufak bir kahkaha atarak.

Berger koltuklardan birinde oturup ağlayan Katherine'e nefret dolu bir bakış atıp odama çıkmaya yeltendim ki bileğimi kavrayan güçlü kol ile arkamı döndüm.

"NE VAR!" Diye çıkıştım.

"Sakin ol genç adam. Katherine'i evine bırakacaksın. Sadece bunu diyecektim." Diye cırladı babam. Nefretlik aile.

"Bu kaltağı benim bırakmamı mı istiyorsun? Haha saçmalama. Ben bırakmam kimseyi." Dediğim şeyden dolayı Katherine'in ağlaması daha da şiddetlendi.

"Harry.sana.eve.bırakmanı.söyledim. Hemen yapmazsan Carrick ile ortaklığımızı keseceğim."
Dediği şey ürpermeme neden oldu.

Yapmayacağını biliyordum. Ama zorlamak istemedim.

"Yürü geç önüme," kızın omzundan ittim. Düşecek gibi oldu umursamadım.

Louis şuan ne yapıyordur acaba?

[♢][♢][♢][♢]

Author's Lecture ♢

Harry sıkıntıyla nefes verdi. Yanında Ed, Liam, Claire ve Andy duruyordu.

"Lanet olsun," diye inledi Harry. Andy kafasını Claire'nin iz bırakmaya çalıştığı boynundan kaldırıp masada duran birasından yudumladı.

"Harry, sakin olmayı denesene dostum?" Dedi Andy dudaklarını yalayarak.

Liam ve Ed ona suratlarını buruşturarak baktı. Kesinlikle gruplarındaki tek 'düz' olan o'ydu. Yanındaki de kız arkadaşı değildi. Tek geceliğin bir tanesi. Kızları kullanıp parasını dahi vermeyen piçin tekiydi Andy. Ama nedense onunla arkadaştılar. Bu işte Harry'nin suçu vardı.

"Ne yapayım amına koyayım? Şimdi o Siktiğimin Thomas'ı yanında olabilir. Küçüğümün masumluğundan faydalanabilir! Tanrı Aşkına!"

"Sen şizofren misin?" Diye sordu Ed. Ardından Harry'nin ölümcül bakışlarına maruz kaldı.

Barın dumanlı boğuk ortamı Harry'nin düşünceleriyle buluşunca daha da iç karartıcı oluyordu. Müzik aletinden çıkan sesler Harry'nin beynine uğultu olarak gidiyordu.

Harry bu sikik yere gelmeyi istememişti ki!

"Bak şimdi. N'apacaksın....Mmm," işaret parmağını çenesinin altına getirip düşünür gibi yaptı. Birkaç dakika sonra parmağını başının yanına getirip şıklattı.

Buda demek oluyordu ki muhteşem Andy'nin bir fikri vardı.
"Buldum!" Harry 'hm' gibi sesler çıkarıp devam et dercesine kaşlarını kaldırdı.

"Şimdi sen Louis'yi arayıp dışarı çıkmasını söyle. Sonra Liam'ın evine gidin. Çocuğu alıp tabi. İşte orda ne bok yicekseniz yersiniz," deyip sustu.

Can You Love Me? || Larry #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin