Chapter 4

1.9K 129 89
                                    

"Şöminenin yanında; elinizde bir fincan sahlep, üzerine damla çikolatalarla bezenmiş tarçın eşliğinde; elinizdeki favori kitabınızı okurken ki mutluluğunuzun daima sizinle olması dileğiyle."

Not :/Mutlimedia'daki şarkıyla okuyunuz. Açılmazsa; şarkı : Rita Ora - Body On Me

Sizi seven yazarınız.
All The Love, Cemre xxx ❤

Kıkırdayarak Harry'nin omzuna şakadan vurdum. O da güldü. O gülerken çıkan gamzelerine kaydı gözlerim. İstemsizce parmaklarımı gamzelerine koydum. O da gülüyordu.
Derin gamzeleri, o güldükçe daha çok belirgin olup derinleşiyordu.

Gözlerimi kırpıştırdım. Ne yaptığımı anlamak için kafamı iki yana salladım. Parmağımı hızlıca çektim. "Ö-özür dilerim b-ben öylesine daldım. Y-yani..."

Kendime çektiğim elimi tuttu. Kendine çekti. Onun eline göre küçük olan avucumu açıp öptü. Sonra yanağına götürüp okşadı. Yanağını avucuma bastırıp dokunuşa kendini hapsetti.
Şuan uysal, küçük bir çocuk gibi görünüyordu. Hayır. Resmen Melek gibi. Benim meleğim.

Nedenini bilmeksizin onunlayken içimi güzel, huzurlu bir  his kaplıyordu. Onunlayken kendimi çok iyi hissediyordum. Sanki tüm dertlerim yok olmuş gibi. Ama bu hise bir anlam veremiyordum. Aşk mı?
Ah Hayır! Aşk olamaz! Ben daha önce kimseye aşık olmadım ve nasıl bir his olduğunu bilmiyorum.

İç sesim araya girdi 'gerizekalı zaten bu hissi de bilmiyorsun! Sen aşıksın. Aşık bir aptal!'

Ona laf edemeyeceğim şimdi.

"Hadi gidelim Harry," elimi uzattım salıncaktan kalkması için.
Elimi tutup kalktı.

Eve giriş kapısına kadar eleleydik. Perdeler kapalı olduğu için göremiyorlardı bizi. Tam içeri girmek için adımlayacakken kolumu tuttu. "Son bi kez öpebilir miyim?" Dudaklarını büzüp konuştuğunda yavru köpek bakışlarına dayanamadım büzdüğü dudağını ani bir hareketle emmeye başladım.
Ben onun alt dudağını emerken o benim üst dudağımı emiyordu.

Biraz sonra ayrıldık. Bana; beni her an yiyebilecekmiş gibi bakıyordu. Yanaklarımın ısındığını hissettim. Tabii ki kızardılar,,,

"Bende bıraktığın etkiyi seviyorum bebeğim." Dedi ve alnımı öptü.

×××××××

Fizzy'nin gözleri Harry ve benim üzerimde gidip geliyordu. Yüzünde sinsi bir gülüş vardı.
Harry yanıma oturmuş -aramızda bir koltuk minderi boşluğu var- bana bakıyordu. Fizzy Beklemediğim anda Beklemediğim bir soru sordu.

"Louis, dudağına birşey mi sürdün ağabeyciğim. Ah Hayır olamaz birşey sürmüş olamazsın. Üstelik şiş..." bekledi biraz ve devam etti: "Baksana Harry'de de aynı şeyler var hm..."

Ben utançtan yerin dibine batarken Harry bana göz kırpıp sırıttı.

Fizzy anlamış olacak ki o da gülüyordu. Tanrı Aşkına! Bi ben mi utanıyorum! 

××××××××

Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım. Gözlerimi kırpıştırıp komodinin üzerindeki telefonu aldım elime.

'Bilinmeyen Numara arıyor...'

"Alo?" Yeni uyandığım için boğuk çıkan sesime aldırış etmeden konuştum. Karşımda ki kişi inledi.

Can You Love Me? || Larry #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin